Hop til indhold

SD "Big ass Babe"

Featured Replies

Skrevet

aftalte et møde med "Big ass Babe" om at overnatte hos hende for 4000 kr men inden vi skulle mødes skulle jeg lige overføre nogle penge 
og hvis jeg ikke ville overføre blev jeg blockere men valgte ikke at overføre Boom så blev jeg blockeret 

Pas på derude 

LINK: https://sugardaters.com/da/profile/bEzJ3.J_WJ

Skrevet

Syntes måske det er lige voldsomt nok at direkte advare mod hende , hun gør vel bare hvad hun har sagt hun ville gøre ? 
‘jeg har været den under helt normale omstændigheder , altså et kort møde , jeg syntes hun er en dejlig pige , og vil ikke afvise et genbesøg da :D

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 56 minutter siden:

Syntes måske det er lige voldsomt nok at direkte advare mod hende , hun gør vel bare hvad hun har sagt hun ville gøre ? 
‘jeg har været den under helt normale omstændigheder , altså et kort møde , jeg syntes hun er en dejlig pige , og vil ikke afvise et genbesøg da :D

det kan godt være det er voldsomt at advare mod hende men at forudbetale noget hvor hun måske derefter blockere en
det syntes jeg nu ikke er noget der er voldsomt - der bliver squ tit advaret om at man ikke skal forudbetale så nej tak skal ikke forudbetale noget jeg nok ikke får 
så må du squ sige din mening vi har hver vores meninger og jeg skal ikke have fingeren i kagedåsen 

god dag/aften til dig 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.