Kongenfraøen 7 Skrevet onsdag klokken 21:51 Var tidligere i år på besøg hos den skønneste kvinde jeg ikke kan få ud af hovedet, kommer ikke så tit væk fra øen jeg bor på, så valgte at gemme nummeret. men nu har jeg glemt hvad hun hedder og hvor jeg fandt hendes annonce. nogle der har en ide eller måde hvorvidt jeg kan finde hende igen? på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 343 Skrevet onsdag klokken 22:18 Nu vil jeg ikke anbefale at stalke hende, men hvis du husker adressen, kan du muligvis finde hende der eller måske finde nogle der kender hende der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1529 Skrevet onsdag klokken 22:37 W.C. Fields skrev, for 14 minutter siden: Nu vil jeg ikke anbefale at stalke hende, men hvis du husker adressen, kan du muligvis finde hende der eller måske finde nogle der kender hende der. @Kongenfraøen inden du evt. følger det råd. Så tag i betragtning om hun var på klinik, hotel, privat. Dette råd er kun brugbart hvis hun var på klinik. Og et sted hvor det er ok, at komme ind fra gaden uden booking. Har du prøvet at google nummeret. Krak og 118 giver sjældent navn mm. Men hvis man f.eks googler mit arbejdsnummer kommer både eg, al, etc frem fordi nummeret står der. Så vil 99,9% påstå hvis Google ikke finder noget, står nummeret ikke længere i nogen annonce. Og du bør opgive din søgning. Da hun enten har skiftet nummer eller forladt landet / branchen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 483 Skrevet torsdag klokken 01:43 Har du forsøgt at ringe? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1234 Skrevet torsdag klokken 07:08 Du bor på en ø, og der er ikke GP’er på øen? Du kommer sjældent fra øen, og du har besøgt den skønneste kvinde indenfor det seneste halve år. Du husker bare ikke rigtig noget om hende. Når nu sommerferien er ovre, om et par uger, så ring eller sms til hende. Svarer hun ikke, så slet nummeret, så glemmer du nok også resten af hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdd 8 Skrevet torsdag klokken 07:22 (edited) SweettieDK skrev, for 8 timer siden: @Kongenfraøen inden du evt. følger det råd. Så tag i betragtning om hun var på klinik, hotel, privat. Dette råd er kun brugbart hvis hun var på klinik. Og et sted hvor det er ok, at komme ind fra gaden uden booking. Har du prøvet at google nummeret. Krak og 118 giver sjældent navn mm. Men hvis man f.eks googler mit arbejdsnummer kommer både eg, al, etc frem fordi nummeret står der. Så vil 99,9% påstå hvis Google ikke finder noget, står nummeret ikke længere i nogen annonce. Og du bør opgive din søgning. Da hun enten har skiftet nummer eller forladt landet / branchen. ja det er måske ikke så god en ide at kontakte hvis nummeret er privat: jeg blev blokeret da jeg skrev en sms til en jeg havde mødt og havde betalt på mobil pay . Hun var måske ikke single alligevel ) Men ja det er nok en kvajer uden man har en aftale om sms , Ellers skriv nummeret ind i mobil pay, som om du vil betale, så komme navnet frem ? Ellers lig nummeret ind i din telefon bog på mobilen og se om der er nogle på whatsapp, med nummeret ? Der er ofte også foto, så du kan se om det er hende. Redigeret torsdag klokken 07:24 af sdd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14004 Skrevet torsdag klokken 07:35 (edited) Kongenfraøen skrev, for 9 timer siden: valgte at gemme nummeret. men nu har jeg glemt hvad hun hedder og hvor jeg fandt hendes annonce. Prøv da at ringe på nummeret - evt. sæt din tlf. til at optage samtalen og hvis det er hende, som tager telefonen, sig at du gerne vil besøge hende igen, men har glemt adressen - eller om hun stadig er på samme adresse - og hvad var det nu det var - og så må I jo lave en aftale - intet er jo bedre for en glædespige - end returning costumers Redigeret torsdag klokken 07:37 af Jernsvinet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenfraøen 7 Skrevet torsdag klokken 08:40 Tak for jeres svar, det var mere om man ku søge på nummeret et sted, og finde hendes annonce frem på en måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1529 Skrevet torsdag klokken 09:45 Kongenfraøen skrev, 1 time siden: Tak for jeres svar, det var mere om man ku søge på nummeret et sted, og finde hendes annonce frem på en måde. Respekt til dig, for at vise pigen den respekt ikke at kontakte hende uden at være sikker på hun stadig har en annonce. (Er lidt i chok over nogen af de råd du har modtaget). Du kan evt prøve at beskrive herinde hvad du husker. By, udseende, etc. måske nogen genkender beskrivelsen og har forslag til hvem det er/var. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1474 Skrevet torsdag klokken 18:26 (edited) SweettieDK skrev, for 9 timer siden: Respekt til dig, for at vise pigen den respekt ikke at kontakte hende uden at være sikker på hun stadig har en annonce. (Er lidt i chok over nogen af de råd du har modtaget). Hun har vel med 99.999% sandsynlighed ikke brugt sit almindelige nr. i en annonce, så det kan vel aldrig være grænseoverskridende eller respektløst at prøve at ringe eller skrive til det? Jeg ville skrive en pæn besked, da mange ikke ønsker opkald og skrive sobert, så man ikke støder en evt. ny ejer af nummeret. Redigeret torsdag klokken 19:02 af Refresh 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1529 Skrevet torsdag klokken 19:50 Refresh skrev, 1 time siden: Hun har vel med 99.999% sandsynlighed ikke brugt sit almindelige nr. i en annonce, så det kan vel aldrig være grænseoverskridende eller respektløst at prøve at ringe eller skrive til det? Jeg ville skrive en pæn besked, da mange ikke ønsker opkald og skrive sobert, så man ikke støder en evt. ny ejer af nummeret. Nu nævner du selv mange ikke ønsker opkald, så delvis jo. Mange ønsker også kun kontakt i åbningstiden, som han ikke kender. Du er den første der nedtoner det til sms. Ellers undgik jeg at gå i detaljer. Men “optage samtalen” Tjekke mobilpay. Ok, højst sandsynligt er en arbejds telefon ikke koblet til mp. Men som jeg forstår ham, ønsker han at finde hendes alias. Ikke hendes rigtige navn. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14004 Skrevet i går klokken 00:29 (edited) SweettieDK skrev, for 4 timer siden: Ellers undgik jeg at gå i detaljer. Men “optage samtalen” Ikke alle er desværre lige gode til at sige deres navn langsomt og tydeligt, når man ringer op - og nogen siger det næsten før de løfter røret og man er parat til at lytte og siger f.eks.: "expi´erne - fremfor: "Goddag - det er hos sexpigerne" - og en adresse kan også være svær at forstå - især hvis det er en udenlandsk pige, der skal sige en dansk adresse - jeg har før været nødt til at opgive at forstå en adresse, da pigen absolut ikke kunne udtale den - her er det altså rart at man kan gennemlytte en samtale flere gange - så der ikke bliver plads til misforståelser. Redigeret i går klokken 00:33 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 483 Skrevet i går klokken 06:57 (edited) Jernsvinet skrev, for 6 timer siden: Ikke alle er desværre lige gode til at sige deres navn langsomt og tydeligt Hvorfor sms, WhatsApp eller mail er at foretrække - hvad man nu har. De fleste piger ønsker ikke opkald, og det gør du nok heller ikke - og slet ikke, at pigerne ringer til dig og optager samtalen? Jeg kontaktede engang en "forsvundet" pige på sms med en "Er du der endnu?" besked. Der gik 5 uger, så svarede hun forsigtigt "Hvem der?" - ret hensynsfuldt, synes jeg. Det var hun udmærket klar over. Så var der kontakt igen Redigeret i går klokken 06:59 af køb dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1529 Skrevet i går klokken 06:58 Jernsvinet skrev, for 6 timer siden: Ikke alle er desværre lige gode til at sige deres navn langsomt og tydeligt, når man ringer op - og nogen siger det næsten før de løfter røret og man er parat til at lytte og siger f.eks.: "expi´erne - fremfor: "Goddag - det er hos sexpigerne" - og en adresse kan også være svær at forstå - især hvis det er en udenlandsk pige, der skal sige en dansk adresse - jeg har før været nødt til at opgive at forstå en adresse, da pigen absolut ikke kunne udtale den - her er det altså rart at man kan gennemlytte en samtale flere gange - så der ikke bliver plads til misforståelser. Tja hvis det sker for mig med andre personer/ firmaer. Spørger jeg gerne, er det xxx jeg taler med. Og det er muligt sige, kan du sende adressen på en sms, evt skriftlig bekræftelse på alt der er aftalt. Men nok afsporing. Kan ikke se hvordan rådet er relevant for TS. Han ved ikke hvilket navn han lytter efter. Han vil som jeg forstår gerne være sikker på hvem hun er inden han gør mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 74 Skrevet for 16 timer siden Jeg tror jeg blot vil skive en sms i stil med "Hej. Vi mødtes en i (indsæt by). Det var hyggeligt. Kunne du tænkes dig at mødes med mig igen?" Så kan hun jo svare eller lade være. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1474 Skrevet for 13 timer siden SweettieDK skrev, den 7.8.2025 at 21:50: Ellers undgik jeg at gå i detaljer. Men “optage samtalen” Fair nok, den der var jeg vidst skøjtet lidt let henover... Fatter dårligt nok meningen med det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg