Oliesheiken 2 Skrevet 6. August (edited) Hey Som skrevet søgere jeg to mænd til tjekkisk gloryhol med min kæreste, lørdag d30 august Østjylland. Hun er 37 år, har store dejlige bryster, og kvindelige former Send mig lidt omkring dig selv, fuld billede af dig selv uden ansigt, og et billede af din pik, men mål på den, også omkreds på den. Redigeret 6. August af Oliesheiken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 223 Skrevet 6. August Det kan godt være, jeg har misforstået noget, men er kvindens bryststørrelse ikke ret underordnet ved tjekkisk gloryhole? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oliesheiken 2 Skrevet 7. August Den grå skrev, for 5 timer siden: Det kan godt være, jeg har misforstået noget, men er kvindens bryststørrelse ikke ret underordnet ved tjekkisk gloryhole? Min erfaring med at lave forskellige setups og søgere efter personer som har lyst til at deltage, næsten altid stiller dette sprøgsmål, så for at være lidt på forkant, skriver jeg altid den info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2300 35 Skrevet 7. August Oliesheiken skrev, for 16 timer siden: Hey Som skrevet søgere jeg to mænd til tjekkisk gloryhol med min kæreste, lørdag d30 august Østjylland. Hun er 37 år, har store dejlige bryster, og kvindelige former Send mig lidt omkring dig selv, fuld billede af dig selv uden ansigt, og et billede af din pik, men mål på den, også omkreds på den. Synes måske det vil være fedt du starter med at dele billeder af gotten før du efterspørger billederne selv - med mindre du sidder og spiller den af til pik billeder eller bruger dem til afpresning ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oliesheiken 2 Skrevet 7. August Anders2300 skrev, for 21 minutter siden: Synes måske det vil være fedt du starter med at dele billeder af gotten før du efterspørger billederne selv - med mindre du sidder og spiller den af til pik billeder eller bruger dem til afpresning ? Den der vil jeg godt have frabedt mig! Og afpresning af folk som er anonym Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2300 35 Skrevet 7. August Oliesheiken skrev, 1 time siden: Den der vil jeg godt have frabedt mig! Og afpresning af folk som er anonym Det må strømme ind med billeder :)) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oliesheiken 2 Skrevet 7. August Anders2300 skrev, for 3 timer siden: Det må strømme ind med billeder :)) Næ ikke rigtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2300 35 Skrevet 8. August Oliesheiken skrev, for 13 timer siden: Næ ikke rigtigt Virkeligt underligt- når du heller ikke har lagt billeder op :))) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oliesheiken 2 Skrevet 8. August Oliesheiken skrev, den 6.8.2025 at 20:40: Hey Som skrevet søgere jeg to mænd til tjekkisk gloryhol med min kæreste, lørdag d30 august Østjylland. Hun er 37 år, har store dejlige bryster, og kvindelige former Send mig lidt omkring dig selv, fuld billede af dig selv uden ansigt, og et billede af din pik, men mål på den, også omkreds på den. https://annoncelight.dk/showad/435168 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oliesheiken 2 Skrevet 8. August Anders2300 skrev, for 35 minutter siden: Virkeligt underligt- når du heller ikke har lagt billeder op :))) https://annoncelight.dk/showad/435168 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2300 35 Skrevet 8. August Oliesheiken skrev, for 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/435168 Det hjælper da lidt - tror dog der skal mere til for at få folk til at sende billeder af sig selv - måske skriv hvad i søger - fx tykke normale mænd ? Lange eller korte pikke du ved :) og så tænker jeg stadig det er for vildt i vil have fuldkrops og pik billeder uden at vise pigen - tag et billede af hvordan hun ser ud i jeres hul og drop billederne og stol på det folk sender så tror jeg I får besøg :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oliesheiken 2 Skrevet 8. August Det er helt fint med dig, du må have dine holdniger, naturligvis, men på annonce har jeg ikke nogen problem med at få kontakt med andre som gerne vil sende info om dem selv. så hyg du dig med dit brok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 690 Skrevet 8. August @Oliesheiken Måske jeg har misforstået hele formålet med et gloryhole, men hele setuppet ikke baseret på at man IKKE ser hinanden? Så ud over billeder af gæsternes udstyr, er det så ikke ligegyldigt om fyren på den anden side ligner fætter højben eller jabba the hut? Hun ser ham jo ikke… Omvendt så ser han jo heller ikke hende, så er alting jo godt for begge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2195 Skrevet 8. August Trådstarter har allerede givet dig svar på tiltale, men jeg kvitterer også. Før venligst en ordentlig tone og så ikke flere bidrag fra dig i denne tråd, tak. Anders2300 skrev, for 8 timer siden: Virkeligt underligt- når du heller ikke har lagt billeder op :))) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 8. August Den grå skrev, den 7.8.2025 at 00:26: Det kan godt være, jeg har misforstået noget, men er kvindens bryststørrelse ikke ret underordnet ved tjekkisk gloryhole? Så er hendes alder vel også ret underordnet? - bare hun er gammel nok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 137 Skrevet 10. August Der er ingen svar ved henvendelse på annoncen på mail så jeg ved ikke lige hvor seriøst man skal tage det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg