Hop til indhold
Oliesheiken

Søgere to mænd til tjekkisk gloryhol med min kæreste lørdag d30 august (Østjylland)

Recommended Posts

Hey 

Som skrevet søgere jeg to mænd til tjekkisk gloryhol med min kæreste, lørdag d30 august Østjylland. 

Hun er 37 år, har store dejlige bryster, og kvindelige former 

Send mig lidt omkring dig selv, fuld billede af dig selv uden ansigt, og et billede af din pik, men mål på den, også omkreds på den. 

Redigeret af Oliesheiken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan godt være, jeg har misforstået noget, men er kvindens bryststørrelse ikke ret underordnet ved tjekkisk gloryhole?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den grå skrev, for 5 timer siden:

Det kan godt være, jeg har misforstået noget, men er kvindens bryststørrelse ikke ret underordnet ved tjekkisk gloryhole?

Min erfaring med at lave forskellige setups og søgere efter personer som har lyst til at deltage, næsten altid stiller dette sprøgsmål, så for at være lidt på forkant, skriver jeg altid den info. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oliesheiken skrev, for 16 timer siden:

Hey 

Som skrevet søgere jeg to mænd til tjekkisk gloryhol med min kæreste, lørdag d30 august Østjylland. 

Send mig lidt omkring dig selv, fuld billede af dig selv uden ansigt, og et billede af din pik, men mål på den, også omkreds på den. 

Synes måske det vil være fedt du starter med at dele billeder af gotten før du efterspørger billederne selv - med mindre du sidder og spiller den af til pik billeder eller bruger dem til afpresning ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders2300 skrev, for 21 minutter siden:

Synes måske det vil være fedt du starter med at dele billeder af gotten før du efterspørger billederne selv - med mindre du sidder og spiller den af til pik billeder eller bruger dem til afpresning ? 

Den der vil jeg godt have frabedt mig! Og afpresning af folk som er anonym :-) :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oliesheiken skrev, 1 time siden:

Den der vil jeg godt have frabedt mig! Og afpresning af folk som er anonym :-) :-) 

Det må strømme ind med billeder :)) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oliesheiken skrev, for 13 timer siden:

Næ ikke rigtigt :-) 

Virkeligt underligt- når du heller ikke har lagt billeder op :)))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oliesheiken skrev, den 6.8.2025 at 20:40:

Hey 

https://annoncelight.dk/showad/435168 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oliesheiken skrev, for 1 time siden:

Det hjælper da lidt - tror dog der skal mere til for at få folk til at sende billeder af sig selv - måske skriv hvad i søger - fx tykke normale mænd ? Lange eller korte pikke du ved :) og så tænker jeg stadig det er for vildt i vil have fuldkrops og pik billeder uden at vise pigen - 

tag et billede af hvordan hun ser ud i jeres hul og drop billederne og stol på det folk sender så tror jeg I får besøg :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er helt fint med dig, du må have dine holdniger, naturligvis, men på annonce har jeg ikke nogen problem med at få kontakt med andre som gerne vil sende info om dem selv. 

så hyg du dig med dit brok :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Oliesheiken

Måske jeg har misforstået hele formålet med et gloryhole, men hele setuppet ikke baseret på at man IKKE ser hinanden?

Så ud over billeder af gæsternes udstyr, er det så ikke ligegyldigt om fyren på den anden side ligner fætter højben eller jabba the hut? Hun ser ham jo ikke…

Omvendt så ser han jo heller ikke hende, så er alting jo godt for begge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trådstarter har allerede givet dig svar på tiltale, men jeg kvitterer også. Før venligst en ordentlig tone og så ikke flere bidrag fra dig i denne tråd, tak.

Anders2300 skrev, for 8 timer siden:

Virkeligt underligt- når du heller ikke har lagt billeder op :)))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den grå skrev, den 7.8.2025 at 00:26:

Så er hendes alder vel også ret underordnet? - bare hun er gammel nok ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ingen svar ved henvendelse på annoncen på mail :unsure:

så jeg ved ikke lige hvor seriøst man skal tage det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...