Hop til indhold
nytilthaimassage

Nings massage Fredericia (grøn massage)

Recommended Posts

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at komme afsted til massage for første gang! Jeg besøgte Ning’s Massage i Fredericia:
https://thailisten.dk/listing/nings-massage/

Jeg havde booket en times massage og sørgede for at tage et bad hjemmefra. Men da jeg ankom og skulle til at "snige" mig ind, begyndte sveden alligevel at pible frem – jeg var ret nervøs. Det foregår i et privat hjem, men jeg blev taget rigtig pænt imod og fik vist massageværelset.

Jeg blev bedt om at klæde mig af, men beholde underbukserne på. Hun var venlig og professionel hele vejen igennem og gav en grundig og god massage. Der blev på intet tidspunkt nævnt noget om "ekstra", og jeg fik heller ikke fornemmelsen af, at det er noget, der tilbydes.

Så alt i alt en god oplevelse, hvis man er ude efter en helt almindelig massage – men nu må jeg så videre på jagt efter et sted, hvor der måske tilbydes lidt mere :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...