Hop til indhold

Nings massage Fredericia (grøn massage)

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at komme afsted til massage for første gang! Jeg besøgte Ning’s Massage i Fredericia:
https://thailisten.dk/listing/nings-massage/

Jeg havde booket en times massage og sørgede for at tage et bad hjemmefra. Men da jeg ankom og skulle til at "snige" mig ind, begyndte sveden alligevel at pible frem – jeg var ret nervøs. Det foregår i et privat hjem, men jeg blev taget rigtig pænt imod og fik vist massageværelset.

Jeg blev bedt om at klæde mig af, men beholde underbukserne på. Hun var venlig og professionel hele vejen igennem og gav en grundig og god massage. Der blev på intet tidspunkt nævnt noget om "ekstra", og jeg fik heller ikke fornemmelsen af, at det er noget, der tilbydes.

Så alt i alt en god oplevelse, hvis man er ude efter en helt almindelig massage – men nu må jeg så videre på jagt efter et sted, hvor der måske tilbydes lidt mere :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.