Hop til indhold
Mau

X (Twitter) / Shemalewiki

Recommended Posts

X

På det seneste er jeg på X blevet mødt med en "hvid mur" med teksten "Due to local laws, we are temporarily restricting access to this content until X estimates your age. Learn more" hvor billeder og videoklip skulle være. Det eneste jeg har kunnet finde er stort set ikke en skid, men blot oplysning om at aldersverificeringen vil komme i nær fremtid. Jeg studser meget over fremgangsmåden med at man lukker ned før man har en aldersverificering på plads. Er det igen det formynderiske EU der har trukket en censurlov ned over hovedet på X som skulle træde i kraft før Ursula von der Leyen fik morgensko på så X ikke har haft en chance eller hvad? 
Er der nogen der har set noget om hvornår vi kan forvente at denne aldersverificering bliver tilgængelig her? Ja, jeg ved at man nok kan omgå det ved hjælp af en VPN, men jeg ved også at det er i strid med X's retningslinjer og at man kan regulere at få sin konto deaktiveret for at bruge VPN.

-----

Shemalewiki

I lang tid har jeg ikke kunnet logge på Shemalewiki. Jeg får blot besked om at der ikke kan oprettes forbindelse til denne side. Er der andre der har samme problem og evt. ved hvad det kan skyldes? Jeg går ud fra at siden stadig kører eftersom nogle stadig linker til den herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mau skrev, for 5 minutter siden:

Shemalewiki

I lang tid har jeg ikke kunnet logge på Shemalewiki. Jeg får blot besked om at der ikke kan oprettes forbindelse til denne side. Er der andre der har samme problem og evt. ved hvad det kan skyldes? Jeg går ud fra at siden stadig kører eftersom nogle stadig linker til den herinde. 

Den side har jeg ikke kunne tilgå i lang tid efterhånden. Den har tidligere været forsvundet i en periode for så at åbne op igen. Men godt nok lang tid siden den har været tilgængelig. 

Jeg har ikke en X konto længere, men da jeg havde begyndte de også med nogle underlige ting i perioder. Det startede så småt da siden gik fra Twitter til X. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har mere opfattelsen af at det nye tiltag på X, er for at pushe folk til at betale for medlemsskab, da du kan få verificeret din alder hvis du betaler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nogle meget stærke puritanske kristne interesseorganisationer i USA der har været efter VISA, MASTERCARD og lign, og presset dem, til at droppe at være betalingsmiddel for hjemmesider, sociale medier og lign, ligeså snart det har det mindste med sex at gøre

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ingen problemer på X/twitter, hvor jeg let kan tilgå min egen konto, og alle andres uden problemer også det med spicy indhold og er ikke blevet mødt af alders verification eller noget. andet

Del dette indlæg

Link til indlæg
chrisser skrev, for 17 timer siden:

Jeg har ingen problemer på X/twitter, hvor jeg let kan tilgå min egen konto, og alle andres uden problemer også det med spicy indhold og er ikke blevet mødt af alders verification eller noget. andet

Hvor længe har du haft din X-konto? Der er vist noget med at dem der har haft den fra 2012 eller tidligere ikke er blevet ramt eller kører du med VPN?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mau skrev, for 2 timer siden:

Hvor længe har du haft din X-konto? Der er vist noget med at dem der har haft den fra 2012 eller tidligere ikke er blevet ramt eller kører du med VPN?

Jeg har haft min konto siden okt. 2022, og jeg kører ikke noget VPN eller andet fancy, jeg postede så sent som i går, uden problemer

Del dette indlæg

Link til indlæg
chrisser skrev, den 4.8.2025 at 10:47:

Jeg har haft min konto siden okt. 2022, og jeg kører ikke noget VPN eller andet fancy, jeg postede så sent som i går, uden problemer

Nå lå det problem jeg beskrev jo heller ikke i at poste, men at se det voksenindhold som andre har postet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...