Hop til indhold
Jasmin

En glædespiges reflektioner - kap. 1 :)

Recommended Posts

Og hvis han kommer igen... så tror jeg jeg vil sige det til ham som det er, for det er torsdag i dag.. kl 16 er det 48 timer siden at jeg blev ramt af lynet og det kan mærkes endnu... og det går ikke at det sker igen... 

Du har da ihvertfald sikret dig at han ved hvem han er, hvis han læser med herinde  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kender ikke nogen, af de piger jeg snakker med i branchen, der ikke har prøvet det du beskriver yas... Og jeg vil faktisk også sige heldigvis. Det er i min verden sundt, livsbekreftende og ja forskellen på den lukket og åbne personlighed blandt os... Jeg var nær blevet gift og ja det var også lige fra første glimt, jeg stod med rystende, skælvende ben og ståpels over hele kroppen.... Måske varme et meget upassende sted på givende tidspunkt og det var IKKE mine knaldrøde kinder og øre... Tag det som en sund positiv rusketur, som du som mega kontrol menneske har godt af ( venligt ment) STORT SMIL.

Det sker da der kommer attraktive ( jeg tænder mest visuelt) mænd ind af døren og hura for det smil. Men er med tiden i branchen, blevet god til at " bare" nyde og ja de har jo altid ring på.., de gode er altid taget eller bøsse som min veninde kreds siger hihi... Jeg leder ikke og lader mig ikke friste når jeg har kæreste, men nyd det og se dig da i spejlet og sig; lækre dig yas, du fortjener det.. Smil.

Vi vil gerne høre om han kommer igen, så jeg ligger min bog og venter på dit næste kapitel sf. Varmt knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender ikke nogen, af de piger jeg snakker med i branchen, der ikke har prøvet det du beskriver yas... Og jeg vil faktisk også sige heldigvis. Det er i min verden sundt, livsbekreftende og ja forskellen på den lukket og åbne personlighed blandt os... Jeg var nær blevet gift og ja det var også lige fra første glimt, jeg stod med rystende, skælvende ben og ståpels over hele kroppen.... Måske varme et meget upassende sted på givende tidspunkt og det var IKKE mine knaldrøde kinder og øre... Tag det som en sund positiv rusketur, som du som mega kontrol menneske har godt af ( venligt ment) STORT SMIL.

Det sker da der kommer attraktive ( jeg tænder mest visuelt) mænd ind af døren og hura for det smil. Men er med tiden i branchen, blevet god til at " bare" nyde og ja de har jo altid ring på.., de gode er altid taget eller bøsse som min veninde kreds siger hihi... Jeg leder ikke og lader mig ikke friste når jeg har kæreste, men nyd det og se dig da i spejlet og sig; lækre dig yas, du fortjener det.. Smil.

Vi vil gerne høre om han kommer igen, så jeg ligger min bog og venter på dit næste kapitel sf. Varmt knus Line

Hæhæ. Et klogt indlæg, Line.

Vi havde engang en streng herinde, hvor spørgsmålet var, om man var blevet forelsket i en prostitueret. Den blev temmelig lang, og den var hovedsageligt set fra mandens synspunkt.

Derfor er det glædeligt, at du og Jasmin herinde rykker ud med, at et "jordskælv" også kan ryste Jer i Jeres grundvold.

Måske er det ikke den største lykke for Jer, da manden er i forhold med en irriterende klart skinnende guldring og dermed uopnåelig (????), men det positive for mig ligger i, at I agerer som MENNESKER.

Så kan alle andre parametre i den forbindelse for så vidt være ligegyldige.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har da ihvertfald sikret dig at han ved hvem han er, hvis han læser med herinde  ;)

og jeg har nok sikret mig at han kommer hvis ringen kun har symbolsk betydning :)

BX - jeg savner stadig den kæreste (følelsen af ham - ikke nødvendigvis ham personligt) jeg havde da jeg var først i 20erne... ham hvor jeg klikkede.... selv om det var mig selv der smed ham ud har der aldrig været nogen der kunne måle sig med ham siden...   

jeg giftede mig godt nok senere og har også haft en del bekendtskaber... men jeg kan godt nogengange godt spekulere på om man får sådan en chance 2 gange i livet... 

Jeg har lovet mig selv at hvis det nogensinde sker igen at jeg klikker på den måde med en singlefyr der er fri på markedet (en uden ring på *ggg*) - så frier jeg til ham på stedet :) og så må vi finde ud af alt det andet senere.... for hvis jeg skulle være så heldig at få den chance EN gang til i mit liv - SÅ spilder jeg den ikke - det er helt sikkert :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor alt den bliven gift og skilt igen :huh:

Drop det, det er dyrt, alt for besværligt og giver kun beskæftigelse til offentlige og private bureaukrater.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

hahahaha - DET kan der være mange grunde til... nogle gifter sig for kærlighed, nogle for praktiske årsager, nogle for penge....   og nogle for helt andre grunde

og det behøver ikke være dyrt... mit bryllup var ikke dyrt (35 gæster og ca 50.000 kr alt i alt) så det kan skam sagtens gøres for menneskepenge

jeg har en veninde der stadig betaler enorme summer af på sit bryllup selvom hun allerede er blevet skilt igen.... det er fjollet hvis du spørger mig :)

en ting jeg lærte af den dag... det er kun 24 timer - længere varer det ikke... og at det skal koste 10.000 kr i timen - det bliver det ikke bedre af hvis man er i det selskab der gør festen til en drøm uanset hvad den har kostet... 

mit bryllup var den bedste fest jeg nogensinde har arrangeret og nogensinde selv har været med til.... så selvom jeg blev skilt igen (hvilket også kun tog 24 timer) så måske alene af den grund var det en god ide at blive gift... for selv om det er mange år siden nu... så snakker mine venner stadig om den fest :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm ville sgu godt være den der kunne få dig til at smelte, men med mine 42 år, grå stænk i skægget, en dejlig mave som jeg har brugt mange år til at få så smuk som den er nu, så kommer det vist til at kræve en hel del mere end at jeg blot smider tøjet  :wub: :wub: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

og jeg har nok sikret mig at han kommer hvis ringen kun har symbolsk betydning :)

BX - jeg savner stadig den kæreste (følelsen af ham - ikke nødvendigvis ham personligt) jeg havde da jeg var først i 20erne... ham hvor jeg klikkede.... selv om det var mig selv der smed ham ud har der aldrig været nogen der kunne måle sig med ham siden...   

jeg giftede mig godt nok senere og har også haft en del bekendtskaber... men jeg kan godt nogengange godt spekulere på om man får sådan en chance 2 gange i livet... 

Jeg har lovet mig selv at hvis det nogensinde sker igen at jeg klikker på den måde med en singlefyr der er fri på markedet (en uden ring på *ggg*) - så frier jeg til ham på stedet :) og så må vi finde ud af alt det andet senere.... for hvis jeg skulle være så heldig at få den chance EN gang til i mit liv - SÅ spilder jeg den ikke - det er helt sikkert :)

Ved du hvad Jasmin?

Du kan ikke styre hormoner eller drifter - opgiv det bare med det samme. Jeg er en gammel sur stodder, der taler af erfaring. Du har haft en tsunami-oplevelse, og den kan ingen tage fra dig. Heldigvis da .

Jeg tror ikke, at nogen herinde vil komme med moralske betragtninger, hvis du forfølger din drøm.

Gid jeg i min egen ungdom havde haft mod til at forfølge mine drømme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...