Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt hende nu og følte mig underligt tiltrukket af hendes sure attitude. Først spurgte jeg om massage bare, til hvilket hun fnøs og sagde nej, det var ikke på menuen. Så bad jeg om fuld pakke hvilket hun responderede lettere overrasket på - det kan jeg jo også godt forstå efter den første afvisning. Men der var noget over hende, som tiltrak mig - hun var kold som is, og også virkelig smuk. Inde i massagerummet endte vi hurtigt med min store pik i hendes mund - hun sagde ikke noget til det og lod sig ikke mærke med noget, men jeg glædede mig allerede voldsomt til at få hende op på alle fire - der tøede hun endelig op og lagde sig så spændstig som en huntiger med numsen lige i vejret og lod mig mounte. Jeg var sød ved hende og bollede hende stille og roligt og alligevel var der dejligt meget lyd på hele vejen igennem. På alle måder en mindeværdig oplevelse, omend jeg ikke helt har besluttet mig for om den skal gentages eller for den sags skyld anbefales. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været for hende på opslaget og fået massage. Senere forsøgte jeg at få en Fuld Pakke, desværre deler de telefonen mellem medarbejderne, så det var en anden på vagt da jeg var forbi.

Men ja, hun er lækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...