Hop til indhold
Kezz

Forventer vi for meget af GP'er?

Recommended Posts

hej hej

har brugt EG i noget tid nu, og det er dejligt med alle anmeldelser, info og hjælp der gives her.

har dog i noget tid tænkt over et spørgsmål og det er, hvad er forventningerne til en GP, er der en usynlig norm som alle forventer som et minimum.

det næste er så om vores forventning er større end hvad mange GP'er giver.

Så er de forventninger vi har for store? eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror de fleste forventer at man får det man betaler for dvs. De ydelser der er beskrevet i annoncen. Om ydelserne så bliver udført til ens forventning er nok forskelligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man læser nogle anmeldelser her inde syntes jeg nogle gange der en sammenhæng mellem urealistisk høje forventninger til GPen og efterfølgende dårlig anmeldelse af samme GP når hun så ikke lever varen.  Så ja jeg tænker da der er nogen der har super høje forventninger til GPer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skønt og relevant spørgsmål.

For mig er det ekstremt vigtigt at få  afstemt vores forventninger,  både  mandens ønsker til  mig,  om  vi  leger 1 eller 3 timer,  økonomi. Hvad  han kan forvente af  mig  (udseende,  lyster, alder  og det  samme den anden vej). Jeg  skal  kunne  mærke  hvem jeg  kommunikerer  med og  blive  nysgerrig  og  lyst til at møde  personen,  og jeg forventer faktisk det  samme. 

Tror  ikke  at  I  mænd  forventninger for  meget,  men  måske  glemmer I  at  være  tydelige på jeres  ønsker. Hvis  kvinden ikke har  været ærlig,  og  ikke  er det som  hun  giver  udtryk for  eller  levere det som er aftalt er det  i  orden med en mindre god omtale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Virker som nogle går meget op i pengene, hvor meget får man 100kr ekstra og sådanne detaljer.
Generelt får man mest retur fra andre mennesker, hvis man selv er generøs - på alle fronter - dette gælder også fornøjelser med GP ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det synes jeg, det virker til at mange gør. 
Og når der efterfølgende bliver skrevet en anmeldende om en skuffende oplevelse er det tit hårde ord. Jeg kan godt til tider få lidt ondt i maven over tanken om gp’en der måske sidder og læser med og har haft en dårlig dag, ikke er i branchen af egen fri vilje etc . 
kvinder der sætter sig selv i en sårbar position kan nemt udnyttes. og det er vigtigt som kunde at “passe på hende” i det omfang man nu kan.  
Så for at svarer på dit spørgsmål: Ja. For det er ikke et køb af en død ting. Det er et sammenspil mellem to mennesker, og vi får tit ikke af vide hvordan kunden har opført sig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Noob2025 skrev, 1 time siden:

Når man læser nogle anmeldelser her inde syntes jeg nogle gange der en sammenhæng mellem urealistisk høje forventninger til GPen og efterfølgende dårlig anmeldelse af samme GP når hun så ikke lever varen.  Så ja jeg tænker da der er nogen der har super høje forventninger til GPer. 

hamder-anders skrev, for 13 minutter siden:

Det synes jeg, det virker til at mange gør. 
Og når der efterfølgende bliver skrevet en anmeldende om en skuffende oplevelse er det tit hårde ord. Jeg kan godt til tider få lidt ondt i maven over tanken om gp’en der måske sidder og læser med og har haft en dårlig dag, ikke er i branchen af egen fri vilje etc . 
kvinder der sætter sig selv i en sårbar position kan nemt udnyttes. og det er vigtigt som kunde at “passe på hende” i det omfang man nu kan.  
Så for at svarer på dit spørgsmål: Ja. For det er ikke et køb af en død ting. Det er et sammenspil mellem to mennesker, og vi får tit ikke af vide hvordan kunden har opført sig. 

Ja det samme har jeg også tænkt over, og der er nogle anmeldelser jeg har læst, hvor man bagefter tænker " Ahh kan det nu også være rigtigt" 

johndavidjohn2017 skrev, for 51 minutter siden:

Virker som nogle går meget op i pengene, hvor meget får man 100kr ekstra og sådanne detaljer.
Generelt får man mest retur fra andre mennesker, hvis man selv er generøs - på alle fronter - dette gælder også fornøjelser med GP ..

Ja det er for mange deres faste arbejde, og forstår godt de piger der i deres annoncer skriver at de ikke vil diskutere pris.

Men det med pris er også specielt, for nogle har prøvet at bestille 30 min til f.eks 1200 hvor hun sidder med mobil i 20 min og andre har betalt 900 kr og har bare haft de bedste 30 min i længe.

lejogbrug skrev, 1 time siden:

Skønt og relevant spørgsmål.

For mig er det ekstremt vigtigt at få  afstemt vores forventninger,  både  mandens ønsker til  mig,  om  vi  leger 1 eller 3 timer,  økonomi. Hvad  han kan forvente af  mig  (udseende,  lyster, alder  og det  samme den anden vej). Jeg  skal  kunne  mærke  hvem jeg  kommunikerer  med og  blive  nysgerrig  og  lyst til at møde  personen,  og jeg forventer faktisk det  samme. 

Tror  ikke  at  I  mænd  forventninger for  meget,  men  måske  glemmer I  at  være  tydelige på jeres  ønsker. Hvis  kvinden ikke har  været ærlig,  og  ikke  er det som  hun  giver  udtryk for  eller  levere det som er aftalt er det  i  orden med en mindre god omtale. 

Ved at det er mange der går op i de billeder, som er på en annonce og specielt om de er ægte eller ikke.

Personligt spørge jeg altid om det er okay med de ønsker jeg har, hvis ikke så respektere jeg hendes nej men det gælder vel begge veje?.

forsøger også at gøre mine ønsker klar inden man mødes, det kan dog være svært nogle gange, når man ikke skriver direkte med GP'en

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Det korte svar tror jeg helt sikkert er ja.

Den anden halvdel af spørgsmålet, og noget jeg nogen gange tænker over, når jeg læser anmeldeler: Stiller vi høje nok forventninger til os selv som kunder ?

Selvom du betaler for sex, så stopper dit eget ansvar for at det bliver en god oplevelse altså ikke her. Jeg tænker (selvfølgelig) ikke på om du er en tyr i sengen og giver hende sit livs "tur i høet", for det tror jeg sgu de færreste GP'er forventer :P  Men alt det andet, som kommunikation, læst og forstået annoncen, forventningsafstemning, fremtoning, at hun føler sig godt tilpas/tryg i dit selskab, hygiejne, osv osv.

Når jeg læser nogle anmeldelser, så virker det som om at nogle personer afleverer pengene, og hvis det så ikke er nogen fantastisk oplevelse, så er det naturligvis 100% GP'ens skyld. Uden skygge af selvransagelse. Nok også derfor at nogen personer bare generelt har flere positive oplevelser end andre, med de samme GP'er.

Dermed ikke sagt at alle GP'er leverer hvad man kan forvente, og derfor dette forum stadig er relevant, meeen man må godt lige tænke over at der skal to til en tango! :) 

Redigeret af Sku’ vi nu ikke lige...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ofte der forventes for meget særligt af tilbudsjægerne der søger discount knald billig sex der lover mest muligt til færrest mulige penge. 

Oftest får du ikke de ydelser du forventede dller også er det komplet uden indlevelse og det burde ikke overraske hvis du betaler mindre end en tur i Tivoli og ud af det beløb skal pigen afgive en stor bid til bagmænd og stedet de bruger. 

Sku’ vi nu ikke lige... skrev, for 56 minutter siden:

Selvom du betaler for sex, så stopper dit eget ansvar for at det bliver en god oplevelse altså ikke her. Jeg

Så er jeg meget enig med det her mange glemmer ens eget ansvar for den gode sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det korte svar: JA

Og en forklaring: 

mange af pigerne reklamerer med, at de arbejder 24/7. Det kan betyde / betyder, at der er en anden person som passer telefonen og som vækker dig, hvis der er en kunde. Det ser man ofte herinde "Hun viste ikke, hvad jeg havde bestilt....". "Hun virkede sløv og fraværende"....

Jeg går ud fra, at trådstarter er mand. Så lad os vender tingene om: 

Du vil godt tjene penge, så du slår dig ned som trækkerdreng eller hvad det nu hedder. Nu skal du stå til rådighed 24/7. Når der kommer en kunde, så skal du bare være klar, som i helt klar. Først når han kommer ind i din lejlighed opdager du om han har været i bad, om han regner med at du tungekysser med ham, selvom han ikke har været hos tandlæge de sidst 5 år. Om hn vejer 150++ kg. Om han er 15 eller 75... 

Når du er færdig med ham, så står din mama/papa allerede med en ny kunde til dig. Efte de først 6-7 kunder går du i seng og sover på maven :) Efter 1 time bliver du vækket fordi der er en ny kunde... Og sådan fortsætter du dag efter dag...

Ham på 150 kg, som kom kl 4 om morgnen og som havde en diller, som ikke havde været vasket for nyligt - han giver dig en dårlig anmeldelse. 

Er det rimeligt???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Kezz skrev, for 7 timer siden:

Så er de forventninger vi har for store? eller?

Mange har givet svaret ja, og baseret på et stort segment af branchen nemlig dem som arbejder 24/7, ikke ved hvad der er aftalt. 

Skal holde mig på egen banehalvdel, vil jeg sige nej sjældent. Nogen gange anderledes forventninger trods udspecificeret annonce og stor indsats for forventnings afstemning. 

Har så vidt jeg selv kan søge frem ikke mange negative anmeldelser. Fordi jeg så alligevel forsøger indenfor rimelighedens grænser at leve op til de forventninger jeg fornemmer. 

Her går det oftest galt at nogen ikke forstår hvad GFE er. De møder op med forventning om at kunne ligge inaktive og blive serviceret. Eller i modsat grøft vil ha hvad jeg kalder en “kneppedukke”. Måske fordi de er vant til pigerne ligger passiver og blot vil ha det overstået. 

Sku’ vi nu ikke lige... skrev, for 5 timer siden:

Stiller vi høje nok forventninger til os selv som kunder ?

Tak for den vinkel. Og mange gør. 
Men som ses i det jeg allerede har skrevet, ikke alle sætter sig nok ind i hvem de besøger og hvad de kan forvente. 

Og min tanke ud fra TS emne og din vinkel. 
Sådan lidt groft skåret. 30% af mine kunder, har tydeligt læst annoncen, henvender sig acceptabelt og er nemme at have på besøg. 

30% skal hjælpes på ved til at gide sætte sig ind i tingene. Når med meget tålmodighed fra min side, i mål med en nogenlunde forventnings afstemt booking. Kommunikation med dem og besøg toleres. 

De sidste 40% er umulige at føre en fornuftig samtale med. Bliver dømt ude som et match til mig og er muligvis dybt useriøse. (Altså ikke interesseret i en reel booking, men bare har sjov med at spilde vores tid)

Hvis blot 10% procent fra sidste nævnte kategori rent faktisk lykkes med at booke andre steder (og måske også nogen fra kategori 2). Så møder mange af dem op, uden at have læst/forstået annoncen. Uden at have kommunikeret til hverken pigen (eller hvem der nu passer telefonen) hvad de ønsker. 
De møder i så fald op med deres helt egne forventninger om hvad de kan få. Højst sandsynligt at de kan få lige hvad de vil, så længe de betaler for det. Og helst betale mindst muligt. Så fra dem kan der falde utroligt mange dårlige anmeldelser, fordi det ikke blev som de ville ha det. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Det er altid en eftertanke værd om man selv skulle have ageret anderledes hvis ikke alt har spille helt som man forventede.

Det er jo ok, ikke alt kan afstemmes. Der kan være stor forskel på hvad pigerne mener der er GFE og der er piger der, selvom man har bedt om specielle ydelser og betalt for dem, ikke “rigtig tilbyder dem” - undgår dem enten ved at trække tiden elller modsat gøre det færdigt før man når til det. Det er ok, man vælger jo selv om man kommer igen og oplevelsen kan vel være ganske fin alligevel.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vores forventninger burde være endnu højere. Jeg tror ikke man kan finde en branche hvor der er så høj en timeløn og så lav en service.

Desværre er det sælgers marked, og pigerne kan efterhånden slippe afsted med hvadsomhelst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
plasticlove skrev, for 7 minutter siden:

Vores forventninger burde være endnu højere. Jeg tror ikke man kan finde en branche hvor der er så høj en timeløn og så lav en service.

Sikke du kan generalisere 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, den 25.7.2025 at 13:21:

Jeg synes ofte der forventes for meget særligt af tilbudsjægerne der søger discount knald billig sex der lover mest muligt til færrest mulige penge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 13 timer siden:

Kan du nævne en branche med en timepris på 1500+ kr hvor man får dårligere service end ved købesex?

Vi har en generel debat omkring forventninger, derfor bør man selvfølgelig også generalisere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
plasticlove skrev, for 31 minutter siden:

Kan du nævne en branche med en timepris på 1500+ kr hvor man får dårligere service end ved købesex?

Oplever stort set aldrig dårlig service...

Det er mange penge, ja, men dyrt synes jeg på ingen måde det er.

Du virker til at have meget lidt forståelse for at kvinderne skal balancere med følelser, intimitet og grænser, som få mennesker formår, samt beskytte sig imod en hårdkogt branche, sårbare ustabile kolleger og kunder der anser dem som mindeværdige.

Tror du skal kigge grundigt indad for at finde svaret på hvorfor du oplever dårlig service.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, for 4 minutter siden:

Tror du skal kigge grundigt indad for at finde svaret på hvorfor du oplever dårlig service.

Hvor skriver jeg, at jeg oplever dårlig service? Jeg baserer det på gennemsnittet af alle de anmeldelser og oplevelser man læser om herinde. Stop dine latterlige personangreb. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
plasticlove skrev, for 1 time siden:

derfor bør man selvfølgelig også generalisere.

Nej der er der netop god grund til at nuancere og ikke generalisere, der kommer aldrig noget godt ud af generaliseringer fordi verden er ikke sort hvid uansethvor meget du prøver at få den til at fremstå sådan. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
plasticlove skrev, for 4 timer siden:

Hvor skriver jeg, at jeg oplever dårlig service? Jeg baserer det på gennemsnittet af alle de anmeldelser og oplevelser man læser om herinde.  

@plasticlove

Forstår jeg det rigtigt? Du har ikke selv oplevet lav service - og baserer alene din bedømmelse på andres oplevelser - og endda andre brancher (alene på timepris)?

Det diskvalificerer dig, fordi du kan umuligt have læst alle anmeldelser herinde - endsige bidrage med noget brugbart på det fjollede grundlag.

For mit eget vedkommende har jeg kun én fast Domina (glædespige). Og det er der en meget god grund til. Hun er alt det jeg ønsker, og mere til.

Fantastiske oplevelser, nærvær, tillid, erfaring, klogskab, indsigt, forståelse, indlevelse, varme, charme, empati, rummelighed, humor, indre og ydre skønhed - Hvordan kan det opgøres i moneter?

Jeg kan nævne en branche. Jeg kender en VVS-mand, der blev tilkaldt akut til en oversvømmelse i et badeværelse pga. et tilstoppet afløb. Regning kr. 8.800. (alene for tilkald kr. 3.500)

Hvem tror du har ydet den bedste service/tid/pris og fortjener betalingen mest? Glædespigen eller VVS-manden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Heliot skrev, for 6 timer siden:

@plasticlove

Forstår jeg det rigtigt? Du har ikke selv oplevet lav service

Nej, du forstår ikke rigtigt. Hvorfor påstår du, at jeg aldrig har oplevet lav service? Inden du kommer med personangreb, kan du så ikke lige gøre os den tjeneste, at læse efter hver der bliver skrevet?

Jeg kommer med en generel betragtning. Man kan sagtens udtale sig om markedet for købesex, uden at det udelukkende er et udtryk for personlige oplevelser, eller at det har noget med min adfærd at gøre. 

Hvis du klikker dig ind på min profil, så vil du kunne se, at jeg har været i gamet i mere end 10 år. Jeg har haft en masse gode oplevelser og jeg vil endda gå så langt at sige, at købesex er en stor og meget positiv del af mit liv. Det er med til at dække mit relativt store behov for sex, og det giver mig en masse spænding samt jeg har mødt mennesker jeg ellers aldrig havde haft mulighed for at møde.

Det betyder også at jeg bruger en del tid på det, og jeg forbereder mig grundigt. Jeg er med andre ord enorm selektiv i mine besøg, og derfor siger mine oplevelser ikke noget om det generelle niveau. Jeg vil påstå, at jo mere tid man bruger på EG, desto bedre oplevelser vil man også få, da man dermed foretager valg ud fra et oplyst grundlag.

Men lad os komme tilbage til min oprindelige påstand. Mænd har generelt mange dårlige og skuffede oplevelser med købesex, på trods at at prisen er høj. Når jeg læser med herinde, så ser jeg ofte mænd der oplever at:

- Billederne, beskrivelser eller ydelser i annoncer ikke matcher virkeligheden

- Kommunikationen ifm at lave aftaler er dårlig og langsom 

- Mangel på nærvær og kemi

- Ydelsen er mekanisk og rutinepræget

- Diverse scams, afpresninger med mere

Jeg har selvfølgelig også selv haft dårlige oplevelser. Det har især været i udlandet, hvor jeg har haft begrænset eller ingen mulighed for at lave research.

Mit bud er at 20% af kvinder der sælger sex leverer høj service mens 80% leverer lav service. Nu vil jeg igen skære det ud i pap: Det betyder ikke at 80% af mine sexkøb har været dårlige. Takket være EG så har jeg let kunne finde frem til  kvinder med gode anmeldelser, og derfor har jeg personligt haft mange gode oplevelser. 

I de her AI tider så kunne jeg selvfølgelig ikke lade være med at spørge ChatGPT. Den konkluderer at for nogle mænd er sexkøb pengene værd, men for de fleste opleves det som overvurderet. Den henviser til en række kvalitative studier, rapporter og bøger der er skrevet om emnet.

Redigeret af plasticlove

Del dette indlæg

Link til indlæg
plasticlove skrev, 1 time siden:

Nej, du forstår ikke rigtigt. Hvorfor påstår du, at jeg aldrig har oplevet lav service? Inden du kommer med personangreb, kan du så ikke lige gøre os den tjeneste, at læse efter hver der bliver skrevet?

...

Jeg har haft en masse gode oplevelser og jeg vil endda gå så langt at sige, at købesex er en stor og meget positiv del af mit liv. Det er med til at dække mit relativt store behov for sex, og det giver mig en masse spænding samt jeg har mødt mennesker jeg ellers aldrig havde haft mulighed for at møde.

Det betyder også at jeg bruger en del tid på det, og jeg forbereder mig grundigt. Jeg er med andre ord enorm selektiv i mine besøg, og derfor siger mine oplevelser ikke noget om det generelle niveau. Jeg vil påstå, at jo mere tid man bruger på EG, desto bedre oplevelser vil man også få, da man dermed foretager valg ud fra et oplyst grundlag.

...

Jeg har selvfølgelig også selv haft dårlige oplevelser. Det har især været i udlandet, hvor jeg har haft begrænset eller ingen mulighed for at lave research.

@plasticlove

Tak for uddybet svar. Lad være med at betragte det som personangreb, når man debatterer med dig og svarer dig.

1. I dine indledende svar/bemærkninger til trådstarters spørgsmål "Er de forventninger vi har for store?" taler du generelt branchen ned. Du skriver:
  2. Vores forventninger burde være endnu højere  [ Du kan skrive om dine forventninger - ikke vores forventninger. Du er ikke os, og vi er ikke dig ]
  3. Timelønnen er for høj og servicen for lav  [en generel betragtning, jeg ikke er enig i]
  4. Kan du nævne en anden branche med en timepris på kr. 1.500+ hvor man får en dårligere service end ved købesex? [Ja - det har jeg svaret på]

Når jeg svarer dig, så er det pludselig personangreb. Jeg har givet dig et ordentlig svar, herunder også på dit spørgsmål 4, som du sjovt nok ikke har en bemærkning til.

Jeg forholder mig udelukkende til det, du skriver. Jeg behøver ikke at studere din profil, din baggrund og dine 10 års skriveri.

Egentlig leverer du nu selv en mulig forklaring på, hvad der gør en god eller dårlig oplevelse. Det er temmelig indlysende, at grunden til eventuelle dårlige oplevelser,  ofte er manglende forberedelse fra sexkøberen og for høje forventninger, som måske ikke er kommunikeret videre til glædespigen. [forventningsafstemt]

Vil man have en god oplevelse, forudsætter det først og fremmest, at man har forberedt sig - og er rimelig sikker på, hvad man går ind til. At ønsker og forventninger er afstemt med glædespigen. Er oplevelsen god, så er pris og ydelse også OK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
plasticlove skrev, for 18 timer siden:

Det du refererer til er ikke en generalisering jeg skriver netop ikke at alle mænd og sexkøbere gør det men mange i det specifikke segment. 

plasticlove skrev, for 17 timer siden:

Stop dine latterlige personangreb. 

plasticlove skrev, for 6 timer siden:

Nu har du to gange taget folks svar personligt som et personangreb i den første @Refreshes svar om at hvis du oplever meget dårlig service så skal du kigge indad og bagefter i @Heliots svar hvor personangrebet består i at han så skriver at du ikke oplever lav service i branchen. 

For det første er ikke alle svar til dig personangreb begge svar er jo faktisk forsøg på at forstå hvad du skriver. 

kan du så ikke lige gøre os den tjeneste, at læse efter hver der bliver skrevet?

For det andet måske sker de her misforståelser eller fortolkninger netop fordi du starter med hvad jeg beskrev som en kæmpe generalisering uden nuancer og fordi du ved at gå ind i debatten med en meget kort og unuanceret generalisering ikke gør det tydeligt præcis hvad du mener og hvad der er din oplevelse men istedet bare en slags unuanceret status på andres anmeldelser herinde. 

Jeg kommer med en generel betragtning. Man kan sagtens udtale sig om markedet for købesex,

Når jeg læser med herinde, så ser jeg ofte mænd der oplever at:

- Billederne, beskrivelser eller ydelser i annoncer ikke matcher virkeligheden

- Kommunikationen ifm at lave aftaler er dårlig og langsom 

- Mangel på nærvær og kemi

- Ydelsen er mekanisk og rutinepræget

- Diverse scams, afpresninger med mere

Nu kommer vi så lidt mere ned i substansen af af dine generelle betragtninger men netop fordi de er det generelle betragtninger baseret på din gennemsnitlige oplevelse af andre sexkøberes oplevelser og anmeldelser så er vi tilbage til at det er et skidt udgangspunkt for at udtale sig generelt om branchen ud fra det skøn baseret på de anmeldelser som du så ovenover kommer med nogen af de problemer fra som du mener man oplever i branchen med fake billeder, mekanisk / dårlig service, og scams og afpresninger 

Problemet med de betragtninger opstår når du tager dem for gode varer og et udtryk for hele branchen og alle pigerne i et generaliserende statement som 

plasticlove skrev, den 29.7.2025 at 23:19:

Desværre er det sælgers marked, og pigerne kan efterhånden slippe afsted med hvadsomhelst.

I den første kommentar der ligger du alt ansvaret over på pigerne og GPerne når du skriver 

plasticlove skrev, den 29.7.2025 at 23:19:

pigerne kan efterhånden slippe afsted med hvadsomhelst.

Men er det så egentlig pigerne der er problemet som du skriver her eller er problemet også et spørgsmål om som du senere uddyber at: 

Jeg vil påstå, at jo mere tid man bruger på EG, desto bedre oplevelser vil man også få, da man dermed foretager valg ud fra et oplyst grundlag.

Måske ligger problemet netop her at en stor del af mændene og dermed markedet er for lidt selektive og ikke gør deres egen screening godt nok men som jeg også skriver i det du kalder en generalisering at for mange i et bestemt udpluk af køberne netop går efter det billigste knald først over alt andet og ignorerer de røde flag og andre brugeres dårlige oplevelser og at mændene derfor i et andet omfang måske selv er skyld i de mange dårlige anmeldelser som de så skriver efterfølgende. 

Hvis flere af mændene / sexkøberne var mere selektive og kvalitetsbevidste og mindre fokuseret på et hurtigt og billigt sexkøb så ville de langsomt fjerne de mange rådne æbler i branchen netop ved at fjerne efterspørgslen på de piger der tilbyder dårlig service i bollefabrikker og lejligheder styret af bagmændene. 

Og netop apropos bagmændene så kommer vi tilbage til hvorfor at det måske ikke kun er pigerne som du skriver i din første generalisering der er problemet men måske mere bagmændene hvis man dykker ned i nuancerne fordi. 

1. Pigerne har ikke en timepris på 1500 kr. som du skriver de skal betale for kost / logi, beskyttelse og at bagmændene styrer annoncer og det praktiske og dermed bliver deres egentlige timepris markant lavere, hvor meget lavere er svært at vide præcis men mon ikke der mindst ryger to tredjedele af det beløb. 

2. Sælgers marked er for en del ikke pigerne selv men derimod kyniske bagmænd og kvinder der står bag og som udnytter pigerne groft og er ligeglade med dem og deres forhold og ve og vel og for dem er god service ikke relevant for der er nok købere til deres piger alligevel. 

3. en del af branchen er som både statistikker, avisartikler og tv programmer har vist igennem de seneste år bundrådden og involverer menneskehandel, voldtægter, tvang i forskellige niveauer og grader, kummerlige fysiske forhold, stoffer og meget andet som jo hvorfor en del af pigerne vil skide på den gode service for for dem handler det om ren overlevelse i et helvede andre har tvunget dem ud i. 

Tager man nuancerne med ind i debatten så bliver din første generaliserende kommentar meget lidt brugbar da den ikke bygger på virkeligheden eller the bigger picture. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@SweettieDK Jeg elsker altså bare din kommentar:

De møder i så fald op med deres helt egne forventninger om hvad de kan få. Højst sandsynligt at de kan få lige hvad de vil, så længe de betaler for det. Og helst betale mindst muligt. Så fra dem kan der falde utroligt mange dårlige anmeldelser, fordi det ikke blev som de ville ha det.

Det minder om gamle dage, hvor de unge piger stod på halmtorvet og var så skæve, at de næsten ikke kunne stavre hen til bilerne. Jeg spurgte engang en af de ikke skæve piger, om hun viste hvads der var så tillokkende ved de skæve piger og hun svarede på samme måde som dig: Ja kunderne kan få og gøre lige det de vil :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, for 1 time siden:

@SweettieDK Jeg elsker altså bare din kommentar:

Det minder om gamle dage, hvor de unge piger stod på halmtorvet og var så skæve, at de næsten ikke kunne stavre hen til bilerne. Jeg spurgte engang en af de ikke skæve piger, om hun viste hvads der var så tillokkende ved de skæve piger og hun svarede på samme måde som dig: Ja kunderne kan få og gøre lige det de vil :) 

Ja sørgeligt men sandt. 
Hvad der er muligt afhænger jo netop af pigens desperation for penge (gadepiger ret desperate).
Men også om de bliver styret, andre vælger for dem. I disse tilfælde siger nogen af dem fra i situationen, eller prøver på det, på forskellige måder prøver at undgå den/de ydelser de ikke ønsker. Til stor frustration for kunden. Og sjældent med meget forståelse for pigens situation. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...