Hop til indhold
Prinz

Privat-Diskret trækker sig fra EG

Recommended Posts

Guest Alleviator

Gentager lige, denne tråd omhandler Privat Diskret og deres ønske om at forlade dette site. kan se vi skrev oveni hinanden, så lader Jasmin indlæg stå

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan forstå at Privat-Diskret fra Bording har valgt at trække sig fra EG efter at vi herinde er begyndt at snakke om forholdene omkring indtægtsfordelingen. Jeg syntes personligt at det er at tab for EG, da jeg syntes at styrken ved sitet er at både sexkunder, pigerne OG klinikkerne kan deltage i debatterne og selvfølgelig også anmeldelserne omkring sexkøb.

Jeg håber at man efter en tænkepause (lige som Line havde), igen vælger at være aktiv på denne platform. I lænden er jeg sikker på at det vil være et aktiv for "virksomheden" at være aktiv herinde....

Jeg håber også at der fremover vil være endnu flere steder, piger og selvfølgelig også sexkøbere der beslutter sig for at være aktive herinde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik du vist sat det på plads prinz ... :smile:

Det synes jeg faktisk ikke, at den er.

Prinz bringer faktisk i citatet nyheden som et rygte - "jag kan forstå". Jeg vil også gerne have en direkte kilde på dette.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det synes jeg faktisk ikke, at den er.

Prinz bringer faktisk i citatet nyheden som et rygte - "jag kan forstå". Jeg vil også gerne have en direkte kilde på dette.

Her enig, og af sammen grund har jeg valgt udelukkende at forholde mig til den generelle problematik - Vi ved rent faktisk ikke om der blot er tale om en lidt livlig fantasi på baggrund at noget man har hørt med et halvt øre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det står guest ved deres nick

Det, jeg efterlyser, er en slags afskedsbrev eller en oplysning om, hvor oplysningen stammer fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin prøv at læs dit skriv i strengen "Ja ja..." Det var den jeg tænkte på omkring beskyttelsespenge. Så mon ikke du forstår når du læser den streng igen. Ellers er det nok den taktik du vælger at bruge og ofte bruger - Ikke at forstå.

Der kom jo ikke lige just mange mænd på banen omkring aktive skribenter de har besøgt og anmeldt. 

Mindes osse Sisse engang for lang tid siden skrev, at det ikke var fra EG hun modtog sine kunder.

Nogle af de piger jeg har besøgt, ønsker ikke anmeldelser på EG, af den simple grund, at det kan godt være man kommer med en fin anmeldelse, og kan godt være nogle stemmer i, men strengen skal nok ende med nogle negative udtalelser om pigen.

Omkring branche foreningen, mon så ikke det ville være mest seriøst og bruge energien i SIO, end at sprede med hagl her på EG. 

Jeg ser det som et klart tegn på svaghed at PD har trukket sig fra siden. Den primære hensigt her på siden er jo at få både gode og dårlige sider af de enkelte piger/klinikker belyst. Hvis man ikke kan håndtere dårlig omtale, så bør man nok ikke være i en brance hvor der handles en vare.

Med hensyn til Sisse. Hun har adskillige kunder som er aktive her på siden. Og jeg er en af dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det, jeg efterlyser, er en slags afskedsbrev eller en oplysning om, hvor oplysningen stammer fra.

Ok. At der står "guest" betyder at de har bedt om at blive slettet, eller er blevet slettet af moderationen. Væk er de imidlertid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Line> jeg blander mig ikke i dine personlige grunde til at tage en pause  :) Det gør jeg heller ikke i forhold til P-D, men håber at de efter en tid med ro på, igen har lyst til at lege med herinde  :)

Til alle andre> Tak fordi i stort set alle deler min syn på et EG med og et EG uden piger og klinikker. Vi kan jo alle frit komme og gå herinde, som vi har lyst. Men når en aktiv klinik og en pige eller to, kollektivt trækker sig, så vil det kunne mærkes i debatterne. Det er vel kun Vojens der som klinik har været mere aktive i debatterne herinde end P-D.

Til de nysgerrige> Jeg fik en besked med bagrunden for at trække sig, fra en lille fugl - hvilken fugl, holder jeg for mig selv  ;) Indrømmet, så er jeg ikke sikker på at fuglen syntes om at jeg oprettede denne tråd, men jeg vil se om ikke jeg kan få passet et besøg ind hos fuglen - så må vi se om der stadig er plads til kys og kram, eller jeg ryger ud af døren igen, efter en ordentlig omgang med stegepanden  :shock:   Altså indlægget er ikke skrevet på fri fantasi.

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes, at det er kedeligt, når piger forlader EG, enten für ewig eller midlertidigt.

De lyserøde giver en helt anden vinkel på tingene, og jeg er sikker på, at karlekammerlugten ville have været langt, langt værre, hvis ikke de havde været her.

Seduction havde vist også meldt sig ud på et tidspunkt, men kom gudskelov da tilbage. Gid Bordingpigerne ville overveje at gøre det samme.

Jeg medgiver gerne, at nogle debatter og debattører herinde ikke ligefrem gør det lettere for pigerne. Heller ikke i denne streng.

KimB må være en ægte trold,

måske endda fra Skat og Told?

Herr Finn Fournæses lige?

Da vé dig, du stakkels glædespige!   

Jeg synes nemlig heller ikke, at det rager andre end pigerne, hvordan de organiserer sig og indretter sig rent økonomisk.

PS:

Og nu, du sikkert vrede, vrede Alligator:

I Guds Rige ej vi mødes.

Men i mørkets skumle, skumle korridor                                                                                

af Fournæses hede kul jeg glødes!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

At du mister lysten til at besøge selvstændigt tænkende kvinder og klinikker med holdninger, siger vist mere om dig, end dem ;)

Vil vædde en anseeligt beløb på at Daniella, Nikita, Molly, Sisse, Jasmin m. flere (og tror også det gælder for klinikkerne) har en betydelig øget opmærksomhed omkring deres forretning, ved at være aktive herinde ;)

Ja det ligner jo en helt fin lille lukket klub/forening, hvor den ene vennetjeneste er den anden værd! Det grænser jo nærmest til incest - No offence i øvrigt. Fint nok med intellektuelle og stærke kvinder navnligt hvis de er dominaer. Men er vi ikke mange der har mere end rigeligt af dette i vores dagligdag fra kollegaer, hustruer, kærester for ikke mindst at tale om døtre.

Og fordi nogle mænd ønsker det ukomplicerede og enkle er det jo ikke ensbetydende med, at de er nogle fjolser eller mindreværdige personer. Jeg synes fx at noget af det værste er, at der plabres løs om alle mulige small talk ting under selve akten. Fint nok med jokes og grin mv, men man er vel ikke til psykoterapeut ? Eller måske er man?? Hvad ved jeg! *SS*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det ligner jo en helt fin lille lukket klub/forening, hvor den ene vennetjeneste er den anden værd! Det grænser jo nærmest til incest - No offence i øvrigt. Fint nok med intellektuelle og stærke kvinder navnligt hvis de er dominaer. Men er vi ikke mange der har mere end rigeligt af dette i vores dagligdag fra kollegaer, hustruer, kærester for ikke mindst at tale om døtre.

Og fordi nogle mænd ønsker det ukomplicerede og enkle er det jo ikke ensbetydende med, at de er nogle fjolser eller mindreværdige personer. Jeg synes fx at noget af det værste er, at der plabres løs om alle mulige small talk ting under selve akten. Fint nok med jokes og grin mv, men man er vel ikke til psykoterapeut ? Eller måske er man?? Hvad ved jeg! *SS*

Dette kunne nemt, være et lille hint til mig, så vil gerne forklare, hvad Eg har gjort ved mig. Og hvorfor jeg synes det er en skam, hvis nogle piger stopper herinde!

Jeg har vel på 20 år, besøgt 6 glædesspiger. Prisen var vigtig, og jeg pladrede løs om, at jeg ville have det, prøve det, o.s.v., og selvfølgelig så billig som muligt. Og været ganske tilfreds 4 gange,

Så kom jeg tilfældig ind på siden, og oprettede en bruger. Stadig uden at ville købe noget, begyndte jeg at chatte herinde, og kunne lide den respekt, som pigerne og drengene bruger i chatten. Efter jeg havde mødt Dani herinde, blev jeg lidt nysgerrig, og læste en anmeldelse af hende, og det hele passede med den opfattelse, jeg havde af hende, så jeg besluttede, at ville forkæle mig selv. Når nu beslutningen var taget, øgede det altså spændingen, at chatte med hende, så jeg blev hængene herinde. Men for første gang, besøgte jeg en glædespige, uden at føle mig beskidt bagefter, og det var en fed fornemmelse, som Dani skal have tak for!

Resten har jeg fortalt, men hvis jeg på et tidspunkt, igen skal finde en, bliver det helt sikkert en, som jeg har chattet med herinde, pæren iorden, sjov, sød og ualmindelig fræk, ville lige pludselig blive værdifulde værdier, som klart ville overgå fake billeder. Og jeg vil aldrig mere bestille en cocktail, eller enkeltydelse, for jeg har smagt en girlfriendpige, og intet mindre kan gøre det igen!

At andre ønsker noget andet, og ikke bruger EG er da helt op til dem, og vil man  have sex, indtil udløsning, og derefter hjem, så er det da helt ok, kun en selv, ved hvad man vil ha! Men jeg tror ikke på, at det ikke giver noget, for pigerne, at bruge 1 time herinde, i ny og næ, og derfor håber jeg, at PD vender tilbage:)

Men jeg synes heller ikke, at det vedkommer brugerne, hvordan fordelingsnøglen er hos PD, det må være op til pigerne, om de vil offentliggøre dem.

Redigeret af Playfull

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette kunne nemt, være et lille hint til mig

Bare rolig Play, den var helt sikkert til mig - men det gør ikke noget, for jeg kan både tage og absorbere det. Med mit indlæg er der uden tvivl en del der syntes at jeg har været lakaj for P-D og er blevet lovet en fri omgang..... Det er på ingen måde tilfældet! Jeg kunne ikke have skrevet bedre om mine grunde for indlægget end Playfull har gjort :) Men for dem der bare vil have en L der spreder ben og holder kæft, er os der kan lide at pigerne har kant og personlighed, vel nok den rene pastilens :mrgreen:

Trine Tease skrev i et andet indlæg at pigerne har brug for drengene for at skabe forandringer. Sandheden er at vi har brug for hinanden for at forstå hinandens mekanismer, samt for at kunne drømme om ikke accept, så dog med tiden tolerens fra det omgivende samfund.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men for dem der bare vil have en L der spreder ben og holder kæft, er os der kan lide at pigerne har kant og personlighed, vel nok den rene pastilens :mrgreen:

Der er vel plads til begge typer af kunder hos pigerne - og også plads til begge typer herinde uden, at den ene af typerne er mere "rigtig" end den anden?

I et debatforum som dette må det accepteres, at vi alle er forskellige og har forskellige holdninger. Hvor er vi ellers henne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor vi er henne? Tilsyneladende der hvor at den ene gruppe beskylder den anden for at være riddere, vennetjenester, incest, gratis knald osv.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja og kan den enkelte profil ikke lide lugten i bageriet, så står det jo enhver frit for at forlade de øvrige bagersvende, længere er den sådan set ikke.

Bliver de tøsefornærmede så lad dem dog.

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja og kan den enkelte profil ikke lide lugten i bageriet, så står det jo enhver frit for at forlade de øvrige bagersvende, længere er den sådan set ikke.

Bliver de tøsefornærmede så lad dem dog.

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Eller give tilbage af samme skuffe, hvis det er sådan et EG vi ønsker - i så fald kan vi vist godt droppe al håb om forståelse fra det øvrige samfund......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...