Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle . Er der nogle der har besøgt følgende kvinde fornyligt .  : https://nympho.dk/n6027/2357/beauty-smile

hendes bryster er lige til at falde over . Håber der er en venlig sjæl  der kan hjælpe 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Persiskhingst skrev, for 23 timer siden:

Tænkte på om der var nogle fra i år 2025 . Er hun berørings venlig 

Jeg kan tage fejl, men jeg tror det er første gang hun er i Danmark i 2025, så det er nok svært at finde nye anmeldelser.

Redigeret af Petit_Hughie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petit_Hughie skrev, 1 time siden:

Jeg kan tage fejl, men jeg tror det er første gang hun er i Danmark i 2025, så det er nok svært at finde nye anmeldelser.

Hun har været i DK flere gange i år 

Har selv set hendes profil en del gange og overvejet et besøg de sidste par måneder, men det var så endelig nu jeg slog til. 

Besøgte hende i Sydhavnen for nyligt. Venlig og snakkesalig at have med at gøre, så det var dejligt. Nok blevet retoucheret lidt på billederne, men det er hende. Passede også med tatooveringerne. Hendes bryster er ikke naturlige, da man kan se de der stereotype ar under brystvorterne, men dejligt bløde. Hendes røv er også kæmpe, men kan ikke gennemskue om den er helt naturlig.

Prismæssigt er vi i lidt i den mellemdyre ende, da bj uden kondom koster ekstra, det samme med kys og så har hun også en del forskellige pakker man så kan vælge imellem; om det skal være basalt, gfe osv.  

Vi hyggede os da, fik lov at røre og slikke hende, før der kom beskyttelse på og så var det bj og sex i forskellige stillinger, hvor hun også var rigtig god til leve sig ind i det, så det var et lækkert besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jenny er efter min mening den bedste GP i København - jeg har besøgt hende mange gange - hun er virkelig sød og giver fantastisk service.

hendes bryster ER naturlige men det er rigtig hue er blevet opereret - hin har fået lavet dem mindre…. De er dog stadig store….

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...