Guest LottePink Skrevet fredag klokken 20:32 Admin. .slet mig.....eller jeg er fucking træt af eroguide Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1139 Skrevet fredag klokken 20:36 Prøv med lidt vand her i varmen 2 Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 456 Skrevet fredag klokken 20:47 Hvorfor gør du det ikke bare selv? Det er da nemmere. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 667 Skrevet fredag klokken 20:58 LottePink skrev, for 21 minutter siden: Admin. .slet mig.....eller jeg er fucking træt af eroguide Nu skriver du HELE Eroguide er korrupt, det inkluderer mig og jeg ser ikke mig selv som en korrupt person, men jeg er villig til at teste min beslutsomhed….. hvad er du ude efter og hvad vil du korrumpere mig med? Fyr løs.. 1 6 Del dette indlæg Link til indlæg
JustAnotherMan 9 Skrevet fredag klokken 22:22 Tænker hun måske er træt af at folk rater hende dårligt. Om det så er berettiget eller ej????. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3307 Skrevet fredag klokken 22:45 JustAnotherMan skrev, for 22 minutter siden: Tænker hun måske er træt af at folk rater hende dårligt. Om det så er berettiget eller ej????. Hele eroguide har vel næppe ratet hende Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 667 Skrevet fredag klokken 23:00 (edited) JustAnotherMan skrev, for 39 minutter siden: Tænker hun måske er træt af at folk rater hende dårligt. Om det så er berettiget eller ej????. Uanset hvad du tænker, så er hun den eneste der kender sandheden… Derfor mit spørgsmål til hende og ikke dig. Redigeret fredag klokken 23:03 af Max Power Manglende noget Del dette indlæg Link til indlæg
Tbech 16 Skrevet i går klokken 00:35 LottePink skrev, for 4 timer siden: Admin. .slet mig.....eller jeg er fucking træt af eroguide Forstår heller ikke altid hvad der sker men vil gerne høre lidt mere om dig Del dette indlæg Link til indlæg
TallGirlsEnjoyer 33 Skrevet for 20 timer siden (edited) LottePink skrev, for 9 timer siden: Admin. .slet mig.....eller jeg er fucking træt af eroguide Troede helt ærligt jeg havde set dårlige admins andre steder, men der er én admin her på siden, som er særligt inkompetent og som forskelsbehandler helt vildt. Kan ikke andet end at grine. Forfærdeligt at vågne op hver morgen og vide, at han er sig selv. I det mindste kan vi andre logge af og få en pause fra ham Redigeret for 20 timer siden af TallGirlsEnjoyer 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg