riftykey9800 30 Skrevet i går klokken 12:23 Så møde jeg en gammel sugarbabe jeg har mødtes med før og vi aftalte hun skulle være fræk når jeg ankom hvilket hun ikke gjorde tilbød endag 2000 da jeg kom og her d.1 nu når hun ville gøre noget mere frækt da jeg kom Hvilket hun ikke gjorde skal jeg stadig sende de 2000 mere d.1 eller burde jeg bare lade være ? da hun ikke gjorde det jeg skrev over sms? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 151 Skrevet i går klokken 12:35 Giver det svar ikke sig selv!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 405 Skrevet i går klokken 12:48 Hun har desværre snydt dig ALDRIG betal noget forud, selvom det er nogen du kender og har mødt før. Bare et godt råd. Du kan kun stole på dig selv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1202 Skrevet i går klokken 12:52 Du skal i princippet ikke betale for en vare eller ydelse, du ikke har fået. Du gjorde hende vel også opmærksom på den manglende ydelse/aftale, da du besøgte hende? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 30 Skrevet i går klokken 13:07 Julius skrev, for 14 minutter siden: Du skal i princippet ikke betale for en vare eller ydelse, du ikke har fået. Du gjorde hende vel også opmærksom på den manglende ydelse/aftale, da du besøgte hende? nej det gjorde jeg ikke desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 30 Skrevet i går klokken 13:08 (edited) Nightwish skrev, for 33 minutter siden: Giver det svar ikke sig selv!!! jo men hun kan jo blive pisse sur over man snyder hende da man sagde man nok skulle gi hende pengene d.1 som aftalt pga hun ville være mere fræk hvilket hun ikke var Redigeret i går klokken 13:08 af riftykey9800 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1471 Skrevet i går klokken 15:02 riftykey9800 skrev, for 2 timer siden: skal jeg stadig sende de 2000 mere d.1 eller burde jeg bare lade være ? da hun ikke gjorde det jeg skrev over sms? Nej, men skriv til hende du ikke sender pengene og hvorfor. Ja hun bliver nok sur, men hvis I vil ikke skal ses igen er det vel lige meget. Havde været bedre at sige det under besøget og måske selv forsøgt at få noget frækt til at ske. Men bagklog kan man altid være. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 30 Skrevet for 23 timer siden SweettieDK skrev, for 1 time siden: Nej, men skriv til hende du ikke sender pengene og hvorfor. Ja hun bliver nok sur, men hvis I vil ikke skal ses igen er det vel lige meget. Havde været bedre at sige det under besøget og måske selv forsøgt at få noget frækt til at ske. Men bagklog kan man altid være. altså gad ikke og sige noget under sex da jeg skrev til hende 2 gange om jeg kunne stole på det hvilket hun skrev ja til også når man ankommer sker det ikke så jeg står lidt skal jeg sende eller ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1471 Skrevet for 22 timer siden riftykey9800 skrev, for 5 minutter siden: altså gad ikke og sige noget under sex da jeg skrev til hende 2 gange om jeg kunne stole på det hvilket hun skrev ja til også når man ankommer sker det ikke så jeg står lidt skal jeg sende eller ikke Hmm tror du bliver nødt til at udspecificere hvad “være fræk” indebar for at få en reel vurdering. I har haft sex, så hvad manglet. Skulle hun være frækt klædt, gå ned på dig med det samme. Hvad manglet som var de extra 2000kr værd. Men uanset i sidste ende dit valg. Og også om du trods alt ønsker at ses igen, eller det var så skuffende at det slutter her. For uden betaling er det nok slut fra hendes side. (Men kan selvfølgelig kun hun afgøre) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 30 Skrevet for 22 timer siden SweettieDK skrev, for 34 minutter siden: Hmm tror du bliver nødt til at udspecificere hvad “være fræk” indebar for at få en reel vurdering. I har haft sex, så hvad manglet. Skulle hun være frækt klædt, gå ned på dig med det samme. Hvad manglet som var de extra 2000kr værd. Men uanset i sidste ende dit valg. Og også om du trods alt ønsker at ses igen, eller det var så skuffende at det slutter her. For uden betaling er det nok slut fra hendes side. (Men kan selvfølgelig kun hun afgøre) ja lige præcis , men ja hun skulle ned på knæ da jeg kom og det sagde hun selv ja til 2 gange for 2000kr ekstra hvor jeg lovede jeg vil sende dem d.1 og når hun ikke holder sin del så det squ svært for sår tror de man snyder personen osv. men man kan jo også bare lade være med at skrive med hende for altid så ved hun at det er slut jo hvad ville du have gjort hvis en kunde ikke overholdte det fx? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1471 Skrevet for 22 timer siden riftykey9800 skrev, for 18 minutter siden: hvad ville du have gjort hvis en kunde ikke overholdte det fx? Ja så er de ikke velkommen mere. Men har ikke de problemer for her falder hele beløbet inden kunden forlader mit sted. Har de ikke penge nok til det de ønsker må de vente til de har sparet op. Lyder som om hun har sagt ja til noget hun i virkeligheden ikke ønskede. Også siden beløbet blev sat så højt. Så enten har hun fortrudt eller ikke stolet på hun ville få pengene og derfor ikke udført opgaven. Uanset det rigtige at gøre er at fortælle hende hun ikke får pengene intet værre end at forvente et beløb der aldrig dukker op. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 30 Skrevet for 21 timer siden SweettieDK skrev, for 1 minut siden: Ja så er de ikke velkommen mere. Men har ikke de problemer for her falder hele beløbet inden kunden forlader mit sted. Har de ikke penge nok til det de ønsker må de vente til de har sparet op. Lyder som om hun har sagt ja til noget hun i virkeligheden ikke ønskede. Også siden beløbet blev sat så højt. Så enten har hun fortrudt eller ikke stolet på hun ville få pengene og derfor ikke udført opgaven. Uanset det rigtige at gøre er at fortælle hende hun ikke får pengene intet værre end at forvente et beløb der aldrig dukker op. men hvis hun så bliver sur over det så det bare sådan det er eller skal jeg bare blockere hende efterfølgene på tlf'en eller hva ville du gøre? nu når hun forventer at få pengene og ikke har gjort det som hun sagde ja til? for vi alle kan jo blive sure men tænker man kommer mest længest med at sige det istedenfor at ikke at gøre noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4933 Skrevet for 21 timer siden riftykey9800 skrev, for 1 minut siden: for vi alle kan jo blive sure men tænker man kommer mest længest med at sige det istedenfor at ikke at gøre noget Nemlig. Så sæt du bare i gang med den besked eller endnu bedre: samtale. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 30 Skrevet for 21 timer siden Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden: Nemlig. Så sæt du bare i gang med den besked eller endnu bedre: samtale. det jo nemt at sige. skal jo også finde ud af at formulere det rigtigt så hun kan forstå det jo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1471 Skrevet for 21 timer siden riftykey9800 skrev, for 10 minutter siden: nu når hun forventer at få pengene Har hun kommunikeret hun forventer dem eller er det noget du gætter på. Mit skriv er baseret på I har lavet en aftale om betalingen. Så ville jeg selv forvente en besked om det modsatte. Ja det kan da være du bliver nødt til at blokere hende. riftykey9800 skrev, for 8 minutter siden: formulere det rigtigt så hun kan forstå det jo Er vel lige ud af landevejen. Vi aftalte du skulle ned på knæ…. Ingen penge …. Slut 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 30 Skrevet for 20 timer siden SweettieDK skrev, for 49 minutter siden: Har hun kommunikeret hun forventer dem eller er det noget du gætter på. Mit skriv er baseret på I har lavet en aftale om betalingen. Så ville jeg selv forvente en besked om det modsatte. Ja det kan da være du bliver nødt til at blokere hende. Er vel lige ud af landevejen. Vi aftalte du skulle ned på knæ…. Ingen penge …. Slut hun skrev jeg kunne komme med dem d.1 og ja vi lavede en aftale om at hun skulle være ekstra fræk også ville hun få 2000kr mere d.1 hvilket hun ikke har gjort som aftalt. Så min sidste udvej gætter jeg på er blockere hende? eller bare se om hun skriver også forklare hvordan og hvor ledes? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1471 Skrevet for 20 timer siden riftykey9800 skrev, for 28 minutter siden: hun skrev jeg kunne komme med dem d.1 og ja vi lavede en aftale om at hun skulle være ekstra fræk også ville hun få 2000kr mere d.1 hvilket hun ikke har gjort som aftalt. Så min sidste udvej gætter jeg på er blockere hende? eller bare se om hun skriver også forklare hvordan og hvor ledes? Hvis det er mig du spørger har jeg sagt min mening mange gange nu. Vær ærlig overfor hende og se hvad der sker. Og så lad være at rode dig ud i efterbetaling en anden gang. For så konfliktsky du virker. Tror jeg ikke du havde sagt nej til at betale hvis pengene skulle være faldet inden du forlod stedet. Og bemærk hvad jeg skrev højere oppe tænker hun har sat beløbet højt fordi hun faktisk ikke havde lyst til det. Lad det være et fare signal en anden gang og undlad at presse på. I så fald du gjorde det og det er der mange der gør. Hun bliver højst sandsynligt sur og skuffet. Og det er en utrolig kompliceret situation I begge har sat jer i. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 30 Skrevet for 20 timer siden (edited) SweettieDK skrev, for 10 minutter siden: Hvis det er mig du spørger har jeg sagt min mening mange gange nu. Vær ærlig overfor hende og se hvad der sker. Og så lad være at rode dig ud i efterbetaling en anden gang. For så konfliktsky du virker. Tror jeg ikke du havde sagt nej til at betale hvis pengene skulle være faldet inden du forlod stedet. Og bemærk hvad jeg skrev højere oppe tænker hun har sat beløbet højt fordi hun faktisk ikke havde lyst til det. Lad det være et fare signal en anden gang og undlad at presse på. I så fald du gjorde det og det er der mange der gør. Hun bliver højst sandsynligt sur og skuffet. Og det er en utrolig kompliceret situation I begge har sat jer i. er ikke konfliktsky bare første gang det er sket der her =). forsat god aften til dig Redigeret for 20 timer siden af riftykey9800 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 385 Skrevet for 3 timer siden Jeg synes at du @riftykey9800 lyder til at være alt for besat af hende til, at kunne kommunikere klart og tydeligt. Hvis hun ikke leverer som lovet. Ingen betaling. Bliver hun sur, og ikke gider dig mere, så videre i teksten, og find dig en anden. Der masser af professionelle kvinder derude. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 30 Skrevet for 3 timer siden Probator skrev, for 17 minutter siden: Jeg synes at du @riftykey9800 lyder til at være alt for besat af hende til, at kunne kommunikere klart og tydeligt. Hvis hun ikke leverer som lovet. Ingen betaling. Bliver hun sur, og ikke gider dig mere, så videre i teksten, og find dig en anden. Der masser af professionelle kvinder derude. er squ ikke besat af hende - som sagt det er første gang jeg har været udsat for det her måske holde dig til tråden så du måske kunne guide lidt - hva jeg kunne gøre nok derfor jeg laver tråden ellers må du hoppe videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1471 Skrevet for 3 timer siden Probator skrev, for 47 minutter siden: besat Ja besat ser jeg heller ikke lige hvor kommer fra… riftykey9800 skrev, for 16 timer siden: er ikke konfliktsky Ok, du virker bare meget bekymret for det med hun bliver sur. Og ja det gør hun 99,9% sikkert. Extra fræk er jo en bred definition, det eneste du helt konkret kan påtale er hun ikke var på knæ. Men hvis du føler dig snydt må du jo undlade at betale. Og tage skideballen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 385 Skrevet for 2 timer siden riftykey9800 skrev, 1 time siden: er squ ikke besat af hende - som sagt det er første gang jeg har været udsat for det her måske holde dig til tråden så du måske kunne guide lidt - hva jeg kunne gøre nok derfor jeg laver tråden ellers må du hoppe videre Undskyld. Det var ikke meningen at fornærme dig. Mht. at guide, var det netop, hvad jeg forsøgte på. Se herunder. Probator skrev, 1 time siden: Hvis hun ikke leverer som lovet. Ingen betaling. Bliver hun sur, og ikke gider dig mere, så videre i teksten, og find dig en anden. Der masser af professionelle kvinder derude. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg