Hop til indhold
Kril

Malkemaskine til kæmpe patter?

Recommended Posts

Jeg er så heldig at kende en dejlig kvinde med kæmpestore bryster - og en skålstørrelse midt i alfabetet :)

Hun og jeg har et stort ønske om at prøve at spænde en malkemaskine på hendes store patter mens vi leger.

Vi har kigget både i diverse sexshops og også efter malkemaskine til fx får og geder.

Er der mon nogen af jer brugere her der kan komme med gode ideer, erfaringer etc. brugbare malkemaskiner samt brug af malkemaskine?

Så hun kan få malket patterne!

Del dette indlæg

Link til indlæg
spaceman99 skrev, for 45 minutter siden:

Sinful har lidt brystpumper, men ikke decideret malkemaskiner.

https://www.sinful.dk/p/brystvorte-pumper-twist-and-suck/1012620?variantSku=12621

Smider du ikke et billede af de jader dér?

De fungere.kun til at gøre nipples større.

Så ikke lige det han efterspørger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kril skrev, for 3 timer siden:

Jeg er så heldig at kende en dejlig kvinde med kæmpestore bryster - og en skålstørrelse midt i alfabetet :)

Hun og jeg har et stort ønske om at prøve at spænde en malkemaskine på hendes store patter mens vi leger.

Vi har kigget både i diverse sexshops og også efter malkemaskine til fx får og geder.

Er der mon nogen af jer brugere her der kan komme med gode ideer, erfaringer etc. brugbare malkemaskiner samt brug af malkemaskine?

Du kan altid købe elektrisk brystpumpe, som mødre bruger når de skal malke deres bryster 

Det bruger jeg.fx som hucow.

Dog hænger de ikke fast og hun skal selv holde dem, med mindre i finder noget de kan sidde fast i imens.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kril skrev, for 10 timer siden:

Hvis du nu er lidt fiks på fingrene og gør-det-selv-typen, så kunne du evt selv bygge en. 

Denne er godt nok til geder, altså en type som I selv har kigget efter, så mon ikke den kan bruges til jeres formål, evt med lidt tilpasning.

Eller bygge en ud af en gammel køleskabskompressor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 7 timer siden:

Du kan altid købe elektrisk brystpumpe, som mødre bruger når de skal malke deres bryster 

Det bruger jeg.fx som hucow.

Dog hænger de ikke fast og hun skal selv holde dem, med mindre i finder noget de kan sidde fast i imens.

Tak for svaret Gudinde med KP.

Brugbart - men som du selv skriver, så er ulempen vel at man skal holde dem fast på patterne selv....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Irrelevant for trådstarters emne, tag det i PM.

Håndværkersex skrev, for 7 timer siden:

Flotte bryster du ha så smukt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læs lige trådstarters emne, næste gang du bidrager, for at se hvor relevant dit svar er.

Jyskpik skrev, for 11 timer siden:

Her lidt inspiration:

Kan ikke sætte link ind, men søg på xvideos ucow

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Irrelvant for emnet og kunne have været taget i en PM.

TallGirlsEnjoyer skrev, for 15 timer siden:

Har ingen maskine desværre, men ville bare lige skrive, at du er mega heldig!! Skriv endelig, hvis i mangler en tredje eller en manuel malkemaskine og ellers krydser jeg fingre for at I finder den :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...