Hop til indhold
44Knudsen

Gave til GP

Recommended Posts

God dag derude

Jeg havde fornyligt en buket blomster med til en GP, hvilket hun blev rigtig glad for.

Har I også nogle gange blomster eller andre gaver, når I besøger en GP?

I mit tilfælde er det ikke for at få rabat på prisen hos pigen, men mere af lyst og for at glæde hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo da har gjordt denne mange gang.

En fint gave til damen syntes jeg er vigtigt og især hvis man kender hende/dem godt.

Er heller ikke ude på pris nedsættelser men jestus og accept af hendes personlighed.

På visse viser det som ekstra boost i legen og bliver mere åben i sexen.

Visse tør ikke modtage da enten aftalt med deres mutter eller hvis de er/ har kæreste/gift der må ikke opdage de tænder andre mænd og får små gaver.

Gav en Thai massør en guld arm lænke med små vedhæng at sætte i incl et hjerte hvorefter hun brød næsten sammen i græd af glæde af accept. Vi datede uden om manden et kort stykke tid og måtte stoppe da følelserne var blevet så store at manden var ved at opdage os. Hun savnede accept et sted og fandt det hos mig da hverdagen måske var lidt tomt.

Hun bær den stagigvæk og vi ses kun til massage og hun nævner det næsten konstant. Hun løj til manden hvem der havde givet hende den da han så den  og sagde den var veninden som gav hende den som gave.

Tror det kan være godt at anderkende dem 

Del dette indlæg

Link til indlæg

På det her punkt er jeg en lille smule kontrer...

De kvinder, hvor jeg kunne finde de relevant, der føler jeg at jeg kommer med mindst lige så meget som de gør (seksuelt og relationelt) og alligevel skal jeg betale cash hver gang. Det strider simpelthen imod min retfærdighedssans også at skulle købe gaver.

Eneste undtagelser har været en ankelkæde ifm. at en fik sin kandidatgrad og så noget frækt tøj til en anden, som hun skulle have på sammen med mig, så det var mere til "os" end til hende.

Nå, ja og så har jeg ofte lidt slik med til hendes vagt... Jeg er vidst ikke helt så principfast som jeg troede :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har det lidt som refresh, men det er mere at jeg ikke er en stor gave person i det hele taget.

Det jeg husker er at jeg engang havde en jordbær tærte med til pigerne i Seductiongirls, og en anden gang lavede en frokost ret til Kay (rejecocktail og pasta i parmesansovs), som hun kunne spise når hun blev sulten.

Ellers ikke rigtig noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen gaver herfra kun kontanter. Vil ikke ligge pres på pigen, så hun selv mener hun skal være ekstra sød , pga af gaven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

Ingen gaver herfra kun kontanter. Vil ikke ligge pres på pigen, så hun selv mener hun skal være ekstra sød , pga af gaven.

Jeg respekterer din overvejelse, og det hensyn du derved udviser.

Personligt er jeg af den opfattelse, at udvist respekt og anerkendelse giver glæde i begge retninger. Så jeg synes det er helt ok at tage gaver med til sin GP. Men det er jo ikke sikkert, at hun bliver glad for det man giver hende. Så er det vigtigt ikke, at fordre noget som helst ekstra, men blot erkende at man selv skulle have gjort sig bedre umage med, at finde ud af hun holder af. Gør man sig ikke den ulejlighed, tror jeg det er bedst at lade være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg plejer også at have en gave med og de søde GP’er bliver altid så glade for en lille extra ting. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes det er helt ok på alle måder at anerkende et "venskab" med hende på denne måde. Det behøver jo ikke være prismæssigt dyrt at indkøbe "et eller andet", som man instinktivt ved, at hun bliver glad for.

Har jævnligt gjort det med dem, som jeg har set fast gennem årene... og bare det at finde et eller andet, som man ved hun bliver glad for... en del af planlægningen og oplevelsen.

Man bør bare være sig bevidst om, at det ikke bliver en forventning til hvert eneste samvær - så bliver det ikke værdsat på samme måde, som når det "bare" sker en gang imellem...

Og har da oplevet et par gange gennem årene, at hun bliver så glad for den lille gave, at hun spontant udvider rammerne for, hvordan der (sex)leges mens vi er sammen, som et resultat af en spontan gave...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...