Hop til indhold

Paradis wellness Brønshøj

Featured Replies

Skrevet

har også været forbi for nogle mdr siden, det var en gangske god oplevelse, dog er det ikke så fedt at komme og gå derfra en fredag eftermiddag, da der er super mange mennesker på gaden, og der er kun en mulighed hvis du skal ind i gården.... men det hele værd

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej Alle sammen!  :-P

Jeg var forbi Paradise Wellness for et par uger siden, og lovede nogle kammerater en anmeldelse. 

Stedet ligger bag en kæmpe gitter låge hvor der flere steder står Paradise Wellness, hvis du er bange for at blive set skal du holde dig væk, det ligger lige ud til et meget trafikeret lyskryds. 

Til at starte med blev jeg budt velkommen (lågen var låst, så jeg ringede på klokken, dog var jeg nød til at væbne mig med tålmodighed for det tog ca. 10 minutter før der blev åbnet) Pigen der hentede mig hed Nancy. Vi kom ind og tog en snak om hvad der skulle ske.  :cool:

Jeg fik hende til at give mig en oral udløsning, dog var jeg nød til at afbryde dette op til flere gange da jeg fik erfaret at hendes tænder er skarpe som knive, seancen stod på i 5-10 minutter indtil jeg var nød til at afbryde, der efter dette opstod der en grim og ubehagelig stemning, ingen af pigerne ville sige et ord. Det var som om jeg havde sluppet en tiger fri i det Thailandske palads. 

Den grimmeste oplevelse havde jeg dog tilgode, da vi var færdige, og jeg havde betalt for mit (HALVFÆRDIGE) arbejde, tog jeg turen ud af døren og op af trappen. 

Da jeg kom op ventede der et par ældre damer og nærmest ventede på at jeg var færdig, de spurgte om det var godt, og om jeg fik lov til at sprøjte dem i ansigtet? 

Tydeligvis ved beboerne i ejendommen hvad der forgår i deres kælder, og de virker umiddelbart ikke helt tilfredse med det. 

Da jeg ellers næste var kommet der fra kom der en stor pumpet type (med masser af tattooveringer) der kiggede noget ubehageligt efter mig, jeg ved ikke om de havde "slået alarm", det kunne ihvertfald godt ligne en der holdte en hånd over dem. 

Alt i alt vil jeg ikke sige at besøget var det værd, jeg har snakket med andre der har haft nogenlunde samme erfaringer med stedet, men bedøm selv. 

Karakter: Dumpet. 

Skrevet

Handernsen73

Det er da tydelig for enhver der har besøgt Nancy, at du aldrig har været der, hvad skal det til for at lave sådan en anmeldelse, der er så langt fra virkeligheder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.