Hop til indhold

Paradis wellness Brønshøj

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen

Jeg vil lægge ud her i forummet med en dugfrisk anmeldelse af paradis wellness i Brønshøj:

http://paradisewellness.dk/index.html

Jeg skal starte med at sige at jeg ikke kom for massagen, men kun for ekstraydelserne. Så er i advaret.

Som det rigtigt nok står på hjemmesiden er der ændrede åbningstider som følge af ferie.

I virkeligheden betyder det at hverken Nina eller Nanci var at finde på stedet. De er begge taget til SongKran i Thailand. Og da det egentlig var dem jeg kom for at se tæller det naturligvis nedad i bedømmelsen. Men de kan jo heller ikke være der hele tiden. Men jeg trak altså nitten.

I stedet for dem var der en stand-in fra Roskilde som jeg ikke kan huske navnet på.

Hun var super smilende og serviceminded og gjorde hvad hun kunne for at få mig til at føle mig tilpas. Tilgengæld var hun ikke særlig køn. Hun er sikkert god til massage, men det kan jeg så ikke udtale mig om. Jeg spurgte direkte ind til hvad hun skulle have for ekstraomgangen uden massage, hvilket var 1000 kr for en halv time. Ikke i den billige ende men heller ikke i den dyre. Havde det været en af de flotte piger havde jeg været fuldt ud tilfreds. Nu synes jeg det endte med at blive lige i overkanten.

Selve seancen var fin. Hun red mig som jeg sjældent er blevet reddet før og var lige ved at komme flere gange, men fuldførte og endte med at komme ud over hendes små bryster.

Efterfølgende blev jeg tilbudt et bad, hvilket jeg tog imod. Fik et friskt håndklæde og et stort lyst badeværelse stillet til rådighed.

Vi snakkede lidt frem og tilbage og jeg sagde pænt farvel. Der skete så det at yderporten var låst og den kan kun låses op med nøgle. Så jeg måtte tilbage ned i kælderen, ringe på og få hende med ud til at låse op. Nu var der ingen mennesker på gaden, så det var ok, men det kunne nemt have udviklet sig til en pinlig situation.

Alt i alt:

Massagen: Uden for bedømmelse.

Ekstraydelsen: 6/10

forholdene: 6/10

Pigen: 5/10

Prisen 4/10

Så vi ender nok på en flad 5/10 totalt, hvilket jeg bestemt ikke havde regnet med.

Håber det kan bruges af andre :)

Daposh

Skrevet

Tak for anmeldelsen

Ville have besøgt dem i morgen, men udskyder til Nancy og Nina er hjemme igen

Ved du hvornår de vender tilbage ??

the rider

Skrevet

Daposh

Undskyld, jeg kunne bare have set på hjemmesiden så havde jeg fundet ud af de er tilbage 24/4

the rider

Skrevet
  • Author

Daposh

Undskyld, jeg kunne bare have set på hjemmesiden så havde jeg fundet ud af de er tilbage 24/4

the rider

Ja lige præcis :)

De er begge tilbage d. 24.

Skrevet

Tak for anmeldelsen

Ville have besøgt dem i morgen, men udskyder til Nancy og Nina er hjemme igen

Jag besökte dem för en tid sedan. Jag hade beställt tid och bett om Nancy eller Nina. Nancy tog emot. När jag kommit in övertalade hon mig till "two girls massage". Jag var dum nog att anta detta.

Den andre pigen var ung, söt och pen. Men hon hade inte lärt sig massage än. Så det var bara halva kroppen som fick ordentlig massage. Den unga pigen var som sagt vänlig och söt men syntes lite akavet och jag tror icke att detta var något hon egentligen ville göra. Jag är måske för känslig men det här drog ner mitt humör.

Sedan hade jag avslutning med Nancy. Det var en god avslutning men mitt humör kom aldrig upp i topp.

Skrevet

Hej Daposh.

Du skriver stand in fra Roskilde.

Kan du huske hvilken shop i Roskilde hun kommer fra? Evt. hvordan hun ser ud, alder osv.?

Har nemlig fået rigtig god massage, af en knap så køn pige tidligere, og det vil jeg gerne give en chance igen.

Skrevet
  • Author

Hej Daposh.

Du skriver stand in fra Roskilde.

Kan du huske hvilken shop i Roskilde hun kommer fra? Evt. hvordan hun ser ud, alder osv.?

Har nemlig fået rigtig god massage, af en knap så køn pige tidligere, og det vil jeg gerne give en chance igen.

Hej Arne

Nej det sagde hun ikke noget om.

Hende her kunne tale godt engelsk og også noget dansk. Rigtig smilende og venlig.

Daposh

Skrevet

det ligger virkelig dårligt i forhold til at komme ind. i dagstimerne er der altid masser af mennesker på gaden, grunden til jeg ikke at jeg gik et andet sted hen :-(

Skrevet
  • Author

det ligger virkelig dårligt i forhold til at komme ind. i dagstimerne er der altid masser af mennesker på gaden, grunden til jeg ikke at jeg gik et andet sted hen :sad:

Hej Henrik

Gitterporten står som regel åben. Så kan man komme helt ind til døren og vente.

Hvis porten er lukket så ring til dem og bed dem om at åbne først.

• 2 weeks later...
Skrevet

Så var det min tur til og besøge legendariske Nancy.

Jeg ringede derud og Nancy var tilbage fra Thailand så jeg kunne bare komme.

Dette var mit første møde med hende og hold k... hvor så hun dejlig ud, hun var også blevet godt brun af ferien i thailand

Havde en dejlig time sammen med hende og må indrømme at det er det bedste jeg har oplevet på en thaiklinik til dato.

Rigtig god massage, rigtig hyggeligt samtale og til sidst en perfect afslutning.

the rider

Skrevet

Hej Rider.

Er det Nancy der er på hjemmesiden under "galleri" ?

Skrevet

Langejan

Det mener jeg og alligevel er det lidt svært og bekræfte 100 %

I dag er hun meget solbrændt.

Hun er en lækker petit og smilende lille sag

Skrevet
  • Author

Langejan

Det mener jeg og alligevel er det lidt svært og bekræfte 100 %

I dag er hun meget solbrændt.

Hun er en lækker petit og smilende lille sag

Hvem er ellers derude nu?

Nina er vel også tilbage?

Skrevet

Hvem er ellers derude nu?

Nina er vel også tilbage?

Det er Nancy på billedet.

Nina arbejder ikke i Brønshøj længere, lod jeg mig fortælle.

Og hun kommer heller ikke tilbage.

Så i må ud og lave opsøgende arbejde, for at finde ud af hvor hun nu arbejder..

Skrevet

Daposh

Jeg ved ikke hvem den anden pige er, Nancy sagde det var hendes veninde, hun kom ind og blev pressenteret.

Jeg lå og "legede" lidt med Nancy medens veninden masserede mine ben og medens vi snakkede, hyggelig pige

men udseendet langt fra Nancy, derfor kan hun jo godt give en god massage

the rider

Skrevet
Jeg ved ikke hvem den anden pige er, Nancy sagde det var hendes veninde, hun kom ind og blev pressenteret.

Det lyder præcis som noget, jeg engang oplevede på 505.

Her blev en veninde også hevet ind efter seancen, og hende "skulle jeg endelig prøve next time".

Så langt nåede jeg dog ikke.

Skrevet

X

Vi havde 20 min. tilbage og der blev da også spurgt om jeg ikke ville have 2 piger resten af tiden

the rider

Skrevet

Det er så en lidt anden version. Min er:

Jeg var "færdig" med Nancy efter en, kan vi godt sige, hed seance, og derefter gik vi i bad sammen, og – mellem os sagt – fik Nancy atter liv i kludene under bruseren.

Derefter skulle jeg tilbage i massagerummet og have mit tøj på.

Da jeg (uheldigvis) havde nået at få det hele på, slæbte Nancy en veninde ind til en intro. Fint nok, og alt foregik med tøj på.

Jeg kunne forstå, at jeg skulle bstille hende til næste gang.

Fremgangsmåden virker bekendt, så det mon samme Nancy?

Redigeret af Borende X

Skrevet

Hej BX

Samme fremgangsmåde mange steder, hvis det er mutter selv så prøver hun at introdusere sin nye pige.

De bliver der jo ikke hvis de ingen kunder får.

Det kan ikke genere mig, er det en sød pige kan jeg godt finde på at bestille hende næste gang, hvis hun ikke falder i min smag bestilller jeg hende ikke

the rider

Skrevet

Daposh

Jeg lå og "legede" lidt med Nancy medens veninden masserede mine ben og medens vi snakkede, hyggelig pige

men udseendet langt fra Nancy, derfor kan hun jo godt give en god massage

the rider

Hey Rider, Du har vel ikke tilfældigvis navnet på Nancy´s veninde?? :mrgreen:, Hende du blev præsenteret for? 

Snakkede veninden dansk?

Hilsen Dråben

Redigeret af dråben

Skrevet

Hej Dråben

Har ikke navnet og hun talte ikke dansk.

Nancy har lige været i thailand, tror det er en veninde hun har haft med tilbage

the rider

Skrevet

Tak Rider for hurtigt svar :)

Hilsen

D

• 2 weeks later...
Skrevet

Er lige kommet hjem efter en dejlig time med Nancy

og tak for danmarks måske bedste B2B .

Hvis du læser med her Nancy så også en tak for den hyggelige samtale vi fik os bagefter.

the rider

Skrevet

Til the rider og alle jer andre, tak for de positive anmeldelser, men hvis i er glade for nancy og paradise wellness og ønsker ar besøge stedet i fremtiden så skal i holde anmeldelserne for jer selv for udlejer og beboer i ejendommen følger med her på siden og første klager og advarsel er faldet. Vh.

• 4 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.