kaaldolmer 54 Skrevet 9. Juli Jeg skal tilbringe tre dage i Prag om en uges tid. Jeg har lidt en forkærlighed for gadepiger, men er det overhovedet muligt at finde i Prags centrum? Og hvis de findes, hvad skal jeg så forvente at prislejet ligger på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 84 Skrevet 9. Juli Pas på for efter mørkets frembrud så kommer de og vil danse med dig på hovedgaden og vupti så er tegnedrengen væk (mange sigøjnere) Der er flere barer hvor pigerne kommer bla. en i kælder hvor der danses på bordene og jow det er en almindelig hetero danse bar. Pas på hvis du færdes alene i nattelivet eller er med taxa for de tricker dig. Har formået at blive sat af i en skov og skulle betale db takst for at komme hjem !!!. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 659 Skrevet 9. Juli Omkring midten og ned mod Muzeum plejer der at stå nogle gadepiger af roma oprindelse. Derudover plejer det også at stå nogle enkelte gadepiger omkring karlspladsen(Karlovo Namesti). Disse piger ligner at have misbrug. Jeg kender intet til prislejet, men mon ikke prisen er til forhandling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 659 Skrevet 9. Juli ErnstOle skrev, for 1 time siden: Omkring midten og ned mod Muzeum plejer der at stå nogle gadepiger af roma oprindelse.. Mente midten af Wenzelspladsen, og ofte i højre side ned mod Muzuem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 915 Skrevet søndag klokken 23:14 Sidst jeg var i Prag var der ryddet meget op på Strøget ved Muzeum. De gamle hot dog boder er også væk. Gade piger er meget mere udbredt på Reeperbahn i Hamburg. Mange af dem er endda ret flotte. /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 861 Skrevet onsdag klokken 13:25 Hamburg, Reeperbahn gadepiger 1. class turist fælde Run Forrest Run Der findes adskillige tråde om Reeperbahn og advarsel i og omkring området 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1603 Skrevet onsdag klokken 18:51 Der er langt fra Prag til Reperbahn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg