Good_Vibes 3 Skrevet onsdag klokken 08:50 Hej alle jer vidunderlige og kloge sex-kunder og -udbydere En af mine gode veninder er igang med at videnskabeligt studie af kvinders sex-præferencer, og specifikt køb af seksuelle ydelser hos mænd. Jeg har ingen andel i projektet, men jeg har selv med fornøjelse har brugt EG i flere år (beklageligvis uden selv at bidrage ret meget endnu....) og oplevet stor åbenhed og indsigt herinde. Min veninde har dog vældig svært ved at finde ud af, hvilke web-sider / platforme / sociale medier / fysiske lokationer danske kvinder benytter, når de søger mænd der tilbyder seksuelle ydelser. Og derfor svært ved at finde frem til nogle kvinder der køber seksuelle ydelser, og ligeledes svært ved at finde frem til mænd som udbyder seksuelle ydelser til kvinder i Danmark. Hun vil gerne sende nogle spørgsmål og evt. interviewe både nogle udbydere og købere – begge dele helt anonymt. Jeg tænker at der er nogen herinde (kvinder eller mænd) som kan hjælpe med at give min veninde nogle hints? Send gerne PM, hvis det er ubekvemt at svare direkte i denne tråd. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 396 Skrevet onsdag klokken 10:49 Jeg har min tvivl ved at selv de mest middelmådige leverpostejs-single mødre har svært ved at finde sex ganske gratis. Har set beviser på at kvinder som måske ikke stod allerførst da der blev uddelt skønhed og normal vægt, svømmer i matches på diverse dating apps. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 111 Skrevet onsdag klokken 11:08 (edited) Med mindre man er en halv Adonis eller er udstyret som en hest, så er det tæt på umuligt at kunne sælge sex til kvinder når man er mand Redigeret onsdag klokken 11:09 af Sexo 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1370 Skrevet onsdag klokken 19:56 Ifølge sexus er der stort set ingen kvinder der køber sex i Danmark, så det bliver nok lidt op ad bakke. De kvinder jeg kender til køber sex af andre kvinder sammen med deres mænd og det hjælper vel ikke rigtig. Tror det er nemmere at finde nogen der frekventerer swingermiljøet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Night_Fever 127 Skrevet torsdag klokken 08:18 Det er sikkert korrekt, hvad d'herrer siger, men meningen med undersøgelsen er vel at bringe nogle fakta på bordet, frem for formodninger og rygter? Vi må have nogle kvinder på banen, der kan gøre os klogere, før vi mænd kloger os alt for meget på noget, vi vel faktisk ikke kan påstå at være eksperter i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 114 Skrevet torsdag klokken 12:56 Night_Fever skrev, for 4 timer siden: Det er sikkert korrekt, hvad d'herrer siger, men meningen med undersøgelsen er vel at bringe nogle fakta på bordet, frem for formodninger og rygter? Vi må have nogle kvinder på banen, der kan gøre os klogere, før vi mænd kloger os alt for meget på noget, vi vel faktisk ikke kan påstå at være eksperter i Videnskabelig undersøgelse hvor man finder relevante emner på eroguide.dk? - det tror jeg ikke, da der er meget få kvinder her og de fleste af os er sexarbejdere. Så det bliver aldrig et brugbar resultat. Var det mig så ville jeg bruge et site som xklub eller scor som har aktive og søgende kvinder - altså de er liderlige i forvejen så man kan spørge om de har betalt for det. Jeg kender flere der har betalt for sex for sjovs skyld - for at afprøve konceptet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good_Vibes 3 Skrevet fredag klokken 11:19 Meningen er ikke at lave en undersøgelse baseret på et enkelt site som EG, scor.dk eller andet. Min veninde har bare brug for at få nogle kontakter, og på basis af disse etablere en repræsentativ undersøgelse. Men det er svært finde frem til nogen, så endnu en gang en opfordring til at især kvinder giver deres besyv med - og gerne send PM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg