Penetrator 133 Skrevet torsdag klokken 13:55 (edited) Jeg burde lægge dette opslag i trans-gruppen men da politiet herinde kun tillader hhv anmeldelser og efterlysninger i danmark må jeg ty til “general debat” jeg havde nogle bonuspoint som skulle bruges så nu har jeg booket en tur til bangkok/pattaya om nogle måneder. cis-sex har jeg ikke noget problem med at få gratis herhjemme så jeg vil tage på en sexferie med shit loads of c*cks fra skønne ladyboys. jeg har aldrig været i bangkok før. jeg ved fra tidligere turer til thailand at jeg vil støde på en ladyboy på hvert gadehjørne. men skulle jeg gå nogle helt særlige steder hen for at få ladyboy massage/nuru/go go/de smukkeste af slagsen hvor skal jeg så tage hen? jeg ved i findes herinde. dem af jer som har taget turen tidligere. giv mig jeres bedste anbefalinger/hints. målet er at jeg ikke kan sidde ned på flyet hjem til københavn. Redigeret torsdag klokken 13:59 af Penetrator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 658 Skrevet torsdag klokken 16:26 I Bangkok er Soi Cowboy vist berømt for ladyboys. Ellers kan du jo altid se et ping pong show Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taboo 41 Skrevet fredag klokken 07:04 (edited) Jeg var i Thailand for et par måneder siden og havde et par overnatninger i Bangkok. Vi boede på Maison Hotel Bangkok, der ligger et stenkast fra vejen Sukhumvit 4 Alley, der er ét af flere red light districts. En gade med meget action, der også huser Nana Plaza, der efter eget udsagn er verdens største 'adult playground'. Et center i 4 (5?) etager med mange klubber på hver etage. Vi var på en ladyboy-bar (og der var mange), hvor meget smukke ladyboys danser i midten og hvor man så kan sidde og betragte dem - og udvælge hende man bedst kan lide. Det var tydeligt på hotellet, at flere tog en pige eller to med på værelset - det gør vi næste gang vi er i Bangkok God fornøjelse! Redigeret fredag klokken 07:05 af Taboo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13982 Skrevet fredag klokken 07:44 (edited) Penetrator skrev, for 17 timer siden: Jeg burde lægge dette opslag i trans-gruppen men da politiet herinde kun tillader hhv anmeldelser og efterlysninger i danmark må jeg ty til “general debat” Nok bedre at have lagt den i øvrige udland - i generel hører den ligesom ikke hjemme. Redigeret fredag klokken 07:45 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg