Elskermælk78 128 Skrevet 3. Juli Er der nogen som har prøvet Sophie som tøs og kan fortælle lidt om det? https://annoncelight.dk/showad/424709 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kapan 94 Skrevet 3. Juli Jeg har besøgt Sophie flere gange. Hun er en af mine favoritter blandt tøser hun kan helst sikkert anbefales og hun sutter som en drøm. Nu sidder jeg og bliver træt af at jeg er ikke kan nå en tur i idag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 236 Skrevet 3. Juli Ser spændende ud hvor i Nordjylland er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 128 Skrevet 3. Juli (edited) kapan skrev, 1 time siden: Jeg har besøgt Sophie flere gange. Hun er en af mine favoritter blandt tøser hun kan helst sikkert anbefales og hun sutter som en drøm. Nu sidder jeg og bliver træt af at jeg er ikke kan nå en tur i idag Har du besøgt hende som tøs? Jeg har nemlig besøgt hende flere gange som almindelig GP og er nysgerrig over hvad forskellen er. F.eks. hvor hårdt man må tage fat. Redigeret 3. Juli af Elskermælk78 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 128 Skrevet 3. Juli Jyskpik skrev, for 2 minutter siden: Ser spændende ud hvor i Nordjylland er det? Det er udenfor Østervrå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aars33 2 Skrevet 3. Juli (edited) Elskermælk78 skrev, for 36 minutter siden: Det er udenfor Østervrå. Uden at nævne adressen, er det så i gå afstand, hvis man kommer til Østervrå med bus? Redigeret 3. Juli af aars33 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 128 Skrevet 3. Juli aars33 skrev, for 11 minutter siden: Uden at nævne adressen, er det så i gå afstand, hvis man kommer til Østervrå med bus? Jeg har ikke været der, men ved at det er på en gård udenfor Østervrå. Jeg blev en gang nysgerrig og googlede Lady Stella og der dukkede meget frem. Jeg tænker at det måske er muligt at få det sidste stykke som en Plustur via Rejseplanen. Du kan prøve at skrive efter adressen hos Lady Stella og forklarer at du skal med offentlig transport. Jeg bruger selv offentlig transport og ved at man kan komme langt med Plustur i Nordjylland. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg