Hop til indhold

Sophie tøsen på farmen

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som har prøvet Sophie som tøs og kan fortælle lidt om det?

https://annoncelight.dk/showad/424709

Skrevet

Jeg har besøgt Sophie flere gange.  

Hun er en af mine favoritter blandt tøser hun kan helst sikkert anbefales og hun sutter som en drøm.  

Nu sidder jeg og bliver træt af at jeg er ikke kan nå en tur i idag

Skrevet
kapan skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt Sophie flere gange.  

Hun er en af mine favoritter blandt tøser hun kan helst sikkert anbefales og hun sutter som en drøm.  

Nu sidder jeg og bliver træt af at jeg er ikke kan nå en tur i idag

Har du besøgt hende som tøs?

Jeg har nemlig besøgt hende flere gange som almindelig GP og er nysgerrig over hvad forskellen er. F.eks. hvor hårdt man må tage fat.

Redigeret af Elskermælk78

Skrevet
Jyskpik skrev, for 2 minutter siden:

Ser spændende ud hvor i Nordjylland er det?

Det er udenfor Østervrå.

Skrevet
Elskermælk78 skrev, for 36 minutter siden:

Det er udenfor Østervrå.

Uden at nævne adressen, er det så i gå afstand, hvis man kommer til Østervrå med bus?

Redigeret af aars33

Skrevet
aars33 skrev, for 11 minutter siden:

Uden at nævne adressen, er det så i gå afstand, hvis man kommer til Østervrå med bus?

Jeg har ikke været der, men ved at det er på en gård udenfor Østervrå. Jeg blev en gang nysgerrig og googlede Lady Stella og der dukkede meget frem.

Jeg tænker at det måske er muligt at få det sidste stykke som en Plustur via Rejseplanen.

Du kan prøve at skrive efter adressen hos Lady Stella og forklarer at du skal med offentlig transport.

Jeg bruger selv offentlig transport og ved at man kan komme langt med Plustur i Nordjylland.

• 1 month later...
Skrevet

Hej.

Jeg har besøgt Lady Stella og Tøsen da de var i Randers.. mega frækt. Tøsen og jeg lå på sengen og skulle kysse osv.. imens Stella tissede på os.. og jeg siger dig hun kunne tisse... til sidst skulle jeg tage tøsen analt... 

Det var et rigtigt godt besøg..

Skrevet
Håbet skrev, for 4 timer siden:

Hej.

Jeg har besøgt Lady Stella og Tøsen da de var i Randers.. mega frækt. Tøsen og jeg lå på sengen og skulle kysse osv.. imens Stella tissede på os.. og jeg siger dig hun kunne tisse... til sidst skulle jeg tage tøsen analt... 

Det var et rigtigt godt besøg..

Tak for beskrivelsen. Jeg havde håbet at man måtte bruge Sophie lidt mere hårdt end når hun er ude alene.  Sophies almindelig sex er altid dejligt, men jeg havde bare en fantasi om noget mere hårdt med hende :)

Skrevet
Elskermælk78 skrev, den 7.8.2025 at 20:30:

Tak for beskrivelsen. Jeg havde håbet at man måtte bruge Sophie lidt mere hårdt end når hun er ude alene.  Sophies almindelig sex er altid dejligt, men jeg havde bare en fantasi om noget mere hårdt med hende :)

Det synes jeg også, at nogle af annoncerne fra Lady Stella i den grad taler for at du kan. 

Prøv at holde øje på annoncelight efter annoncerne fra Lady Stella når hun har sin slavetøs Sophie med. 

Jeg har aldrig besøgt dem sammen, men jeg har bare læst mange af annoncerne, og nogle gange søger Lady Stella mænd til virkelig at kneppe tøsen igennem i alle tre huller, så jeg tror bestemt det du søger er muligt. 

Skrevet
Søren - Aalborg skrev, for 1 minut siden:

Det synes jeg også, at nogle af annoncerne fra Lady Stella i den grad taler for at du kan. 

Prøv at holde øje på annoncelight efter annoncerne fra Lady Stella når hun har sin slavetøs Sophie med. 

Jeg har aldrig besøgt dem sammen, men jeg har bare læst mange af annoncerne, og nogle gange søger Lady Stella mænd til virkelig at kneppe tøsen igennem i alle tre huller, så jeg tror bestemt det du søger er muligt. 

Ja og så alligevel ikke. Fordi hun også skriver ingen gagging osv. Jeg tror kun at det er hendes Lady og Master som må være hårde ved hende.

https://annoncelight.dk/showad/435104

Skrevet
Elskermælk78 skrev, for 4 minutter siden:

Ja og så alligevel ikke. Fordi hun også skriver ingen gagging osv. Jeg tror kun at det er hendes Lady og Master som må være hårde ved hende.

https://annoncelight.dk/showad/435104

Nej okay det med gagging havde jeg ikke lige set, men den annonce der er på i dag er også lidt anderledes i ordlyden end når det kun er Sophie der er med. 

Deres lyster kan jo også ændre sig, og nogle dage vil Sophie måske lidt mere end hun vil denne her weekend, hvor hun er sammen med Alberte også. 

Jeg synes du skal skrive til Stella en dag. Hun er meget lydhør og åben for forslag. Skriv da og hør, hvad der kan lade sig gøre. 

Redigeret af Søren - Aalborg

Skrevet

Det stod der også sidste gang at Sophie var gravid så det er ikke noget nyt. Den eneste gang at jeg har set noget lidt hårdt med Sophie, var det da hun var gravid sidste gang og var på vagt med hendes Master.

Teksten ligner det sædvanlige.

Det eneste nye er at det er muligt med anal til Sophie.

Jeg har haft skrevet til Stella.

Skrevet

Og tag ikke fejl jeg nyder også den blide sex med Sophie men vil gerne prøve det andet. Og især når man kun kan få 30 minutter.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.