Hop til indhold
Gæst

Har i virkelig råd??

Recommended Posts

Gæst

kære havnebums....

mage til tuderi skal man da lede længe efter... ja nu må du dælme have mig undskyldt... det grænser til pinligt

Du synes livet er forfærdeligt fordi du skal arbejde hvad der svare til ca en uges tid for at få råd til et virkelig kvalitets-knald med en pige du rent faktisk også kan tale med... eller lad os for sjovs skyld sige 2 halve timer med mig.. europa rundt inkl grækenland for den samme pris

en uges arbejde... og så tuder du??? hvor doven er det lige du er ??

jeg arbejder 65-80 timer om ugen med eget mit firma!! og har gjort det i årevis... og så tuder du over et par dages arbejde... undskyld mig men hvad bilder du dig egentlig ind..

hvis du hellere vil alt mulig andet end at arbejde - så vil jeg mene at sex-pris er noget af et luksusproblem som du overhovedet ikke er den rette til at bringe på banen...

man må yde for at nyde... og når du brokker dig over at du har placeret dig selv i en stilling til en luseløn OG tilmed brokker dig over det overarbejde der skal til fordi du tydeligvis har prioriteret alt mulig andet højere og derfor ikke har penge nok - så grænser det altså til pinligt

sagt lige ud skatter... opkvalificer dig dog så du er mere værd i løn, let din dertil indrettede så du tjener flere penge (som mig fx) og få styr på dine prioriteter INDEN du brokker dig over prisen på sex for hvis den er et problem for dig... så løs problemet i stedet for at tude på den måde her

just a suggestion

Jeg kan forstå du gladeligt arbejder 33 timer for en times serviceydelse. Der er vi så forskellige, jeg forventer noget af det jeg yder

Jeg kan godt forstå i gerne vil ophøje jer til noget himmelsk. Men hvorfor skulle en dansk pige være bedre i sengen end så mange andre? bedre gener? nå ikke efter min mening. Det er meget individuelt fra pige til pige. Jeg vil netop have kvalitet derfor vil jeg ikke bides af med en enkeltydelse til 600kr jeg vil have 1 tines GFE og det kan lade sig gøre til e. pris JEG finder rimeligt

Du skriver jeg skal finde en løsning. Jamen som jeg skrev i oplægget og også flere steder. Jeg har fundet en løsning, nemlig udenlandske piger og kan sagtens finde ud af at snakke med dem.

Nille forstår ikke dine udtalelser. Kan se i Tysklandsforum du primært benyttter dig af piger der ikke engang skal have det halve af Danske piger. Samme løsning vælger jeg, dog primært helt private. Så vi er næsten ens

Hvis i forventer flere svar fra mig, skal i være bedre til at debattere! Jeg har været sød at svare på Jeres indlæg selvom i både har været nedladende og arrogante. Men det stopper her

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis i forventer flere svar fra mig, skal i være bedre til at debattere! Jeg har været sød at svare på Jeres indlæg selvom i både har været nedladende og arrogante. Men det stopper her

Det er så her filmen knækker for mig. Jeg oplever dig som brovtende og ufølsom. Du er tydeligvis helt uden kontakt med, at det ikke er en ligegyldig ydelse, der tilbydes, men noget der påvirker begge parter.

Når du ikke vil betale den pris, der forlanges, så bliv væk - sværere er det ikke. Det er ikke en menneskeret at købe seksuelle ydelser. Det er et tilbud, hvor det er tilstrækkeligt, at den ene part siger nej., for at det ikke bliver til noget.

Din nedgøring af pigerne er vand på købesexmodstandernes mølle - tænk på det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan bare konstatere at både de piger der sælger, og de mænd der køber enkeltydelser/cocktails, de i vid udstrækning er enige om at samme er noget fanden har skabt, men som begge parter ikke kan undvære at have på menuen.

Jeg husker, vistnok var det Liv der argumenterede for de billige enkeltydelser, som et goodwill tilbud til de aller mest købesvage kunder, hvilker jeg godt kan have indtryk af kan gøre sig gældende, som en mindre side forretning hos Privat diskret piger, med et tilsyneladende dedikeret stampublikum til god tid.

Kære Rejse!

Egentlig gad jeg ikke deltage i denne debat, for jeg bliver mega træt at alle de ord og lange indlæg, og om muligt endnu mere træt af alle de forslag til hvordan klinikkerne og vi piger, der arbejder selv, skal drive forretning. Det kan jeg selvfølgelig springe over, og gør det oftest også.... Men det undrer mig alligevel, at du bruger så meget energi på en del af branchen, du hverken benytter eller ønsker at benytte.

Mht enkeltydelser og cocktails, så er der altså mænd der efterspørger disse, måske fordi de ikke har råd til andet, måske for at teste om der er kemi til en større ydelse en anden dag, måske fordi de ikke føler behov for andet. En mand, der kommer hurtigt og ikke er til snak og kæleri behøver jo ikke købe en halv time, vel? Hos mig er enkeltydelser nærmere 15 minutter blandet sex, og cocktails 20 minutter ditto, det fungerer fint. Jeg har gæster der spinker og sparer, for at kunne lægge 600,- for 15 min, de er lige så velkomne som alle andre. Så for mig er enkeltydelser ikke noget fanden har skabt, andre piger kan have det anderledes. Vi har hver vores forretning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er så her filmen knækker for mig. Jeg oplever dig som brovtende og ufølsom. Du er tydeligvis helt uden kontakt med, at det ikke er en ligegyldig ydelse, der tilbydes, men noget der påvirker begge parter.

Når du ikke vil betale den pris, der forlanges, så bliv væk - sværere er det ikke. Det er ikke en menneskeret at købe seksuelle ydelser. Det er et tilbud, hvor det er tilstrækkeligt, at den ene part siger nej., for at det ikke bliver til noget.

Din nedgøring af pigerne er vand på købesexmodstandernes mølle - tænk på det!

Du ligger for meget i mine ord

Først mener jeg slet ikke det er en ligegyldig ydelse der ydes, næh jeg er faktisk meget glad for den. Men det er en ydelse der er en pris på, og den pris finder jeg for høj! Og det er ikke for at være nedladende overfor pigerne slet ikke. Synes mange af dem virker søde og dejlige, men springer over at besøge dem, da jeg synes det koster mig for meget. Så  derfor er jeg den ene part der siger det kunne være dejligt, men nej tak

Liv det var dog et dejligt indlæg du skrev der, når du tænker på den måde er jeg overbevist om dem der køber en lille cocktail af dig går glade ud af døren alligevel

Del dette indlæg

Link til indlæg

kære havnebums.... 

mage til tuderi skal man da lede længe efter... ja nu må du dælme have mig undskyldt... det grænser til pinligt

Du synes livet er forfærdeligt fordi du skal arbejde hvad der svare til ca en uges tid for at få råd til et virkelig kvalitets-knald med en pige du rent faktisk også kan tale med... eller lad os for sjovs skyld sige 2 halve timer med mig.. europa rundt inkl grækenland for den samme pris

en uges arbejde... og så tuder du??? hvor doven er det lige du er ?? 

jeg arbejder 65-80 timer om ugen med eget mit firma!!  og har gjort det i årevis... og så tuder du over et par dages arbejde... undskyld mig men hvad bilder du dig egentlig ind.. 

hvis du hellere vil alt mulig andet end at arbejde - så vil jeg mene at sex-pris er noget af et luksusproblem som du overhovedet ikke er den rette til at bringe på banen... 

man må yde for at nyde... og når du brokker dig over at du har placeret dig selv i en stilling til en luseløn OG tilmed brokker dig over det overarbejde der skal til fordi du tydeligvis har prioriteret alt mulig andet højere og derfor ikke har penge nok - så grænser det altså til pinligt

sagt lige ud skatter... opkvalificer dig dog så du er mere værd i løn, let din dertil indrettede så du tjener flere penge (som mig fx) og få styr på dine prioriteter INDEN du brokker dig over prisen på sex for hvis den er et problem for dig... så løs problemet i stedet for at tude på den måde her

just a suggestion

Jeg har forgæves søgt efter det sted Havnebumsen skriver noget. der har fortjent en så nedladende og arrogant svar, som du præsenterer ham for. Jeg har svær ved at forestille mig, at det her er første gang priser bliver diskuteret. Og det er nok heller ikke sidste gang. Så Jasmin. Fri os dog for din tuderi, og vær venlig at bruge en sprog, som også du forventer andre skal bruge, når vi skriver til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mht enkeltydelser og cocktails, så er der altså mænd der efterspørger disse, måske fordi de ikke har råd til andet, måske for at teste om der er kemi til en større ydelse en anden dag, måske fordi de ikke føler behov for andet. En mand, der kommer hurtigt og ikke er til snak og kæleri behøver jo ikke købe en halv time, vel? Hos mig er enkeltydelser nærmere 15 minutter blandet sex, og cocktails 20 minutter ditto, det fungerer fint. Jeg har gæster der spinker og sparer, for at kunne lægge 600,- for 15 min, de er lige så velkomne som alle andre. Så for mig er enkeltydelser ikke noget fanden har skabt, andre piger kan have det anderledes. Vi har hver vores forretning.

jeg har det ligeså.... jeg ser også helst at der er noget for alle

men jeg bliver faktisk temmelig sur når fyren så prøver at presse mig så han får mere end det jeg vil give... 

det er følelsen af at blive gået for nær der er meget ubehageligt når alt nu ligepræcis er sammensat så alle kan være med... jeg kan ikke forstå at man synes det er ok at forsøge at få mere end man har råd til 

når jeg køber en luksus-ting - så forsøger jeg da heller ikke at presse sælger som stod jeg i en hårde hvidevare butik... så betaler jeg prisen for den luksus - og giver ikke sælger en følelse af at jeg slet ikke forstår værdien af det jeg køber

Jeg har fundet en løsning, nemlig udenlandske piger og kan sagtens finde ud af at snakke med dem. 

og hvis du havnebums kan tale ukrainsk, polsk, rumænsk og ungarsk - så begriber jeg ikke at du ikke arbejder til 450 kr i timen i privat regi som tolk... for så er du jo en guldgrube for alle virksomheder der er ved at etablere sig på de billige markeder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så Jasmin. Fri os dog for din tuderi, og vær venlig at bruge en sprog, som også du forventer andre skal bruge, når vi skriver til dig.

Jeg kan så sige det samme til dig.

Det vil være dejligt, hvis du vil bruge et pænere sprog ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har forgæves søgt efter det sted Havnebumsen skriver noget. der har fortjent en så nedladende og arrogant svar, som du præsenterer ham for. Jeg har svær ved at forestille mig, at det her er første gang priser bliver diskuteret. Og det er nok heller ikke sidste gang. Så Jasmin. Fri os dog for din tuderi, og vær venlig at bruge en sprog, som også du forventer andre skal bruge, når vi skriver til dig.

hvis jeg skulle bruge samme sprog som jeg bliver tiltalt med herinde i mine indlæg var alting det rene mudderkast i flere omgange.. 

men du har ret - jeg har nul respekt for "jeg synes det er så synd for mig selv at jeg ikke har flere penge" retorik... det er ingen hemmelighed

når Havnebumsen tydeligvis kan arbejde og gerne vil have den luksus-ydelse det er at købe sig til GFE - ikke bare sex men reel GFE - så har jeg det meget stramt med en sådan "hvor er urimeligt" attitude... 

vi er rigtig rigtig mange der knokler langt over 50-60 timer hver uge... enten for os selv eller for en arbejdgiver... og vi har dermed også råd til de ting vi gerne vil FORDI vi kæmper for det

man får det man slås for.... og jeg forstår ikke den der "jeg skal arbejde 33 timer for luksus" ... det skal jeg da også.... 

Hvis jeg vil have kunst på mine vægge - så skal jeg da arbejde i ugevis for et givent stykke kunst.... som andre måske vil sige "fuck - det kan jeg da tegne bedre"

Pointen er - LUKSUS - det er nu engang noget der prissættes af den der leverer... og sex/gfe er en luksus vare... eller bør være det fordi det er så inderligt intimt (lidt ligesom kunst)  og så føles det grimt at opleve det deminueret på den facon

Havnebumsen tager alt det luksuriøse ud af oplevelsen og reducerer den til noget der ikke er værd at arbejde for... sætter faktorer og tal på og grænser for rimelig og urimelig - og det finder jeg som værende "tuderi"

Skulle jeg så også brokke mig over at det billede jeg ønskede mig så brændende til min væg der er et unikum fordi der kun er lige DET billede (det kunstneriske indtryk) fordi det har taget mig 5 md at spare op til ?  og sige at kunstneren er for dyr fordi jeg har måttet spare i så mange måneder?? 

Det er ikke rimeligt overfor en kunster... og heller ikke overfor pigerne (nu hvor jeg tillader mig at sammenligne de 2 ting) 

Der af min meget skarpe tone... for jeg har absolut nul-tolerance overfor at man blot kan arbejde mere hvis man gerne vil have noget særligt... og kan gøre det med et smil

ellers kan man da bare undvære.... ligesom jeg KUNNE have ladet være med at købe mit billede 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bluejacket

Du har 2 helt klare aktiver i dit forsvar for traditionel klinik:

Der er der selvfølgelig nogle udfordringer ved, som det ofte angives, men mon ikke bare, man skal konkludere at deres forretningskoncept stadig er det mest optimale, snarere end alle mulige avancerede løsninger, der gør kunderne utrygge omkring deres anonymitet m.v.

Umiddelbart har jeg lidt på fornemmelsen at vi taler forbi hinanden. Jeg mener faktisk at det koncept som jeg kort listede op virker. Jeg mener ligeledes at det i høj grad også er baseret på afhjælpe mange problemstillinger for pigerne.

I den udstrækning at det ikke er muligt at formå et tilstrækkeligt stort mindretal, af både danske piger i branchen, og danske mænd til købesex, til at prioritere et koncept, hvor man i klub er synlige for hinanden, for til gengæld at pigerne kan satse på at det kan betale sig for dem at sælge sex billigere i klub, mod at have 0 kr i egne udgifter til eget virke, hvor så mænd i stedet betaler en pæn entre til klubben, for at pigerne kan arbejde gratis.

Hvis alle piger fortsættende vil afholde sig fra at deltage i et klubkoncept, fordi klub kan tilbyde dem den totale koreograferede anonymitet, det samme til deres gæster, ja så kan vi kun få fiasko med vores bestræbelser på at kunne skabe et prisbilligere klub alternativ til klinik.

Men jeg håber på at med den udbredelse swingerkulturen har, og den søgning der rent faktisk er til Club 18 allerede, hvor man altså bliver set af andre når man køber eller sælger sex i klubben, at vi efterhånden er på vej til at viljen til at ses i en swingerklub, også vil kunne få flere og flere til at ville ses af andre i samme ærinde i klub, hvor vi køber og sælger sex.

Jeg forestiller mig også at nogle piger vil anse det for en fordel ikke at være udstillet 24/7 med egne billeder og vagtplaner på nettet, men kan nøjes med blive set i klubben af de gæster der kommer der, og som de deler formål med i klubben.

Det er så muligt at der må skulle annonceres i en eller anden form, om hvilke piger man kan forvente at møde, men billeder af piger tror jeg godt kan undværes i annoncer for en klub?

Det er så rigtig nok at de nuværende piger i Club 18 vel nok alle er udlændinge, men min personlige ambition er at et herretræf helt overvejende har danske piger som fokus, og lykkes dette ikke, ja så får ikke jeg opfyldt min ambition om at skabe en mulighed for at langt flere danske mænd, kan og vil købe sex af danske piger i Danmark, end som for nuværende, og med den udsigt der er til at danske piger på klinik vil tabe mere og mere terræn til østpiger.

Går det mig imod har jeg kun selv tilbage, igen at vende blikket mod Tyskland.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle jeg så også brokke mig over at det billede jeg ønskede mig så brændende til min væg der er et unikum fordi der kun er lige DET billede (det kunstneriske indtryk) fordi det har taget mig 5 md at spare op til ?  og sige at kunstneren er for dyr fordi jeg har måttet spare i så mange måneder?? 

Det er ikke rimeligt overfor en kunster... og heller ikke overfor pigerne (nu hvor jeg tillader mig at sammenligne de 2 ting) 

ellers kan man da bare undvære.... ligesom jeg KUNNE have ladet være med at købe mit billede 

Jeg er ikke uenig i prisdiskussion,

men som at købe kunst er en dårlig sammenligning, kunst er udover fornøjelsen også en investering og kunst har en værdig, som ofte øges med tiden...

Jeg synes en sammenligning med luksusrejser, luksusoplevelser er mere passende :P

Det er oplevelser vi køber... 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke uenig i prisdiskussion,

men som at købe kunst er en dårlig sammenligning, kunst er udover fornøjelsen også en investering og kunst har en værdig, som ofte øges med tiden...

Jeg synes en sammenligne med luksusrejser, luksusoplevelser er mere passende :P

Det er oplevelser vi køber... 

det har du helt ret i :) 

Der er en gennemgribende forskel mellem en mellemlanding i en ungarsk lufthavn og en lang og vel planlagt jordomrejse på en luksusliner... 

Du har selvfølgelig helt ret Nille :) 

Det første kan gøres for et par hundrede kr med et billig-selskab til destinationen... det andet kræver andet og mere.... mest af alt mere :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

He he ja de udenlandske kvinder er håbløst imbecile der hverken kan fremmedsprog eller noget som helst  :???: naaaahhhh sådan er det ikke! Nogen ja, men dem besøger man jo så bare ikke. Engelsk og Tysk kan sagtens gå an. De bliver glade for, når man kan sige lidt på deres sprog, at man viser lidt interesse i dem. Og selvfølgelig viser man interesse i den kvinde man har udvalgt sig og anstrenger sig for at få en hyggestund med hende.

Men for mig er det altså bare sex. Noget helt almindelige mennesker dyrker i ny og næ. Nogen i forhold andre som one night stand. 

Nogle Danske ludere der ikke er så unge mere og måske lidt kilo på sidebenene kan du besøge for ca 1000 kr for en time nogle med Anal og GFE. Nu er de udenfor mit interesseområde, men går ud fra, de på samme måde, skal lægge deres sjæl og intimitet i det, som klinikpigerne. For dem er indtjeningen jo så ikke så vigtig! Måske de bedre kan lide sex? måske er de RIGTIGE glædespiger der gør det af lyst og ikke penge? I hvert fald er der ikke forskel på hvad seancen indeholder ved de 2 forskellige kvinder. Hverken på det fysiske eller psykiske plan. Prostitutionsmodstandere råber vagt i gevær overfor branchen, da de mener pigerne tager skade af det. Måske der er noget om snakken, siden pigen kræver 7 gange så meget i løn som en afspændings/thaimassør for at kunne gå med til det. Hun må jo virkelig lide overlast.

Jeg giver udtryk af at være en person på  almindelig/lav ufaglært løn, hvor det kræver en hel del arbejde at betale en Dansk klinikpige, der yder noget alle piger kan, hvis de har lyst (læs: kræver ingen kvalifikationer) Selvom kvalifikationerne er de samme, skal manden ud og arbejde 33 timer for at købe en times arbejde af pigen. Det pigen leverer er dog meget  intimt og hun skal have meget sjæl med i det, men beretter det den 7 dobbelte timesats som afspændingsmassøren???? ikke i mine øjne. Naturligvis skal hun have meget højere timesatser.

Nu skrev jeg, at jeg var ufaglært og dermed skulle knokle vanvittig meget for at betale pigen, hvilket folk har reflekteret over, og nogle/mange kan godt se pointen! Så det var et meget godt udgangspunkt, når det gælder en debat om hvor meget man skal yde for at gå til luder. ( som jeg håbede kom der også lidt prisdebat indover :smile:) Hvis jeg nu havde skrevet jeg var CEO, ville folk bare have skrevet, jeg var et nærrigt svin og skulle holde min kæft  ;) Ja det havde jo ikke ligefrem fordret den debat jeg ønskede.

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Havnebums

Bare klø på, for jeg mener i modsætning til Jasmin at du har holdt en både værdig og seriøs linje i alt det du har skrevet til nu, og jeg er absolut enig i at branchen imod egne interesser udelukker alt for mange mænd fra at kunne købe sex, selvom om de gerne ville.

Også mænd der uanset måtte skulle prioritere for at få råd, men fejlen er at nødvendigheden af fravalg for at kunne købe sex, bare relativt regelmæssigt er fuldstændig ude af proportion med alle de afsavn der skal til for at de kan købe sex.

Derfor bliver sex til noget kun alt for få har råd til uden at skulle forsage alskens goder, vi også gerne vil forsøde livet med.

Så ja Havnebums, i mine øjne er du på ingen måde urimelig :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

He he ja de udenlandske kvinder er håbløst imbecile der hverken kan fremmedsprog eller noget som helst  :???: naaaahhhh sådan er det ikke! Nogen ja, men dem besøger man jo så bare ikke. Engelsk og Tysk kan sagtens gå an. De bliver glade for, når man kan sige lidt på deres sprog, at man viser lidt interesse i dem. Og selvfølgelig viser man interesse i den kvinde man har udvalgt sig og anstrenger sig for at få en hyggestund med hende.

Men for mig er det altså bare sex. Noget helt almindelige mennesker dyrker i ny og næ. Nogen i forhold andre som one night stand. 

Nogle Danske ludere der ikke er så unge mere og måske lidt kilo på sidebenene kan du besøge for ca 1000 kr for en time nogle med Anal og GFE. Nu er de udenfor mit interesseområde, men går ud fra, de på samme måde, skal lægge deres sjæl og intimitet i det, som klinikpigerne. For dem er indtjeningen jo så ikke så vigtig! Måske de bedre kan lide sex? måske er de RIGTIGE glædespiger der gør det af lyst og ikke penge? I hvert fald er der ikke forskel på hvad seancen indeholder ved de 2 forskellige kvinder. Hverken på det fysiske eller psykiske plan. Prostitutionsmodstandere råber vagt i gevær overfor branchen, da de mener pigerne tager skade af det. Måske der er noget om snakken, siden pigen kræver 7 gange så meget i løn som en afspændings/thaimassør for at kunne gå med til det. Hun må jo virkelig lide overlast.

Jeg giver udtryk af at være en person på  almindelig/lav ufaglært løn, hvor det kræver en hel del arbejde at betale en Dansk klinikpige, der yder noget alle piger kan, hvis de har lyst (læs: kræver ingen kvalifikationer) Selvom kvalifikationerne er de samme, skal manden ud og arbejde 33 timer for at købe en times arbejde af pigen. Det pigen leverer er dog meget  intimt og hun skal have meget sjæl med i det, men beretter det den 7 dobbelte timesats som afspændingsmassøren???? ikke i mine øjne. Naturligvis skal hun have meget højere timesatser.

Nu skrev jeg, at jeg var ufaglært og dermed skulle knokle vanvittig meget for at betale pigen, hvilket folk har reflekteret over, og nogle/mange kan godt se pointen! Så det var et meget godt udgangspunkt, når det gælder en debat om hvor meget man skal yde for at gå til luder. ( som jeg håbede kom der også lidt prisdebat indover :smile:) Hvis jeg nu havde skrevet jeg var CEO, ville folk bare have skrevet, jeg var et nærrigt svin og skulle holde min kæft  ;) Ja det havde jo ikke ligefrem fordret den debat jeg ønskede.

Må jeg spørge, hvilken debat du rent faktisk ønskede?

Når du sammenligner det, som de danske glædespiger tilbyder, med "Men for mig er det altså bare sex. Noget helt almindelige mennesker dyrker i ny og næ. Nogen i forhold andre som one night stand. " så virker det ikke som om, du respekterer dem særlig meget.

Det kan godt være, du anser det som "bare sex", men hvor mange piger har du dyrket sex med, som f.eks. vejede 120 kilo, piger som havde et ansigt du fandt komplet uattraktivt, piger som havde kropsbehåring alle steder, piger som du aldrig har mødt før og som du skal smide tøjet og være intim med i en eller flere timer efter at have kendt dem i få minutter, piger du skal få til at føle, at du virkelig begærer dem, piger der er måske 30 eller 40 år ældre end dig selv?

Jeg har hørt om glædespiger, der har dyrket sex med mænd på 70 eller 80 år. Og en enkelt, der har dyrket sex med en mand på 92 år - hvornår var sidste gange du dyrkede sex med en dame på 92 år?

Når mænd ankommer på en klinik, "mister" pigerne alle de muligheder for at vælge deres sexpartner, som de ville have i et normalt one-night stand. Der er en gigantisk forskel på at dyrke sex med en person, du finder attraktiv og på en, du synes er for tyk eller for grim.

Når jeg læser din kommentar om, at glædespiger er "ludere" der "bare dyrker sex", ser jeg en komplet mangel på respekt overfor deres arbejde og en total mangel på forståelse for, hvad det indebærer at skulle dyrke sex med en person, uden du overhovedet ved, hvem denne person er eller hvordan han/hun ser ud.

Det eneste, jeg kan læse, er, at piger, der sælger sex, bare en nogle griske mennesker, der udnytter andre folk til noget, som de i dit hoved burde have givet væk for langt billigere penge.

Jeg har mistet evnen til at forstå, hvilken debat du ledte efter.

Ordet "luder" er utvivlsomt den mest nedladende betegnelse, du kan bruge om folk i denne branche. Så kan det godt være, du ikke er enig, men hvis du vil have en reel debat med danske glædespiger, burde du måske forsøge dig med en lidt mere respektfuld tone. 

Hvis jeg vil have en debat med dig, og jeg er uenig i din holdning, så kan jeg vælge at beskrive det som, at jeg er uenig og argumentere hvorfor, eller jeg kan kalde din holdning for en latterlig omgang pis. Hvilken indgang til debatten ville du have mest lyst til at engagere dig i?

Næste gang du ser en kvinde, du ikke finder seksuelt tiltrækkende på nogen facon - det kan være en høj alder, en høj vægt, en bestemt type ansigt - så forestil dig, at du skulle have sex med hende uden at have set eller kendt mere til hende end at du har set hende én gang, og påstå så igen, at glædespiger "bare" tilbyder sex. Hvis du vil argumentere for, at en glædespiges tjenester ikke er pengene værd, så sæt dig i deres sted engang. Og det gælder mere end bare at anskue selve ydelsen uden også at overveje, hvem denne ydelse skal tilbydes. For det kan jeg ærlig talt ikke læse, at du har gjort.

Redigeret af Draco2000

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er der du adskiller dig... fra mig i hvert fald.. 

for mig er sex ikke en ligegyldig tur KBH t/r.... for mig er sex en jordomrejse... helst hver gang... uanset om jeg har set manden før eller ej

det kan jeg ikke få HVER gang... for jeg synes også at nogen skal have lov til at tage et smut til paris eller stockholm eller athen hvis de bare vil det... fint.. 

men for mig er der ikke noget der hedder BARE sex.... der er liv, sjæl, glæde, virilitet, spænding, sjov, hygge og tusind andre positive ting med når det foregår med mig... 

bare... er ikke en del af ordbogen.... jeg gør alt hvad jeg kan hver gang for at der ikke er noget der hedder "bare" og gæsten tænker... hmm - det var jo "bare" sex

sådan tænker de fleste piger herinde nok... og det er det der gør prisen 6 gange højere og ydelsen 6 gange mere værd.... IMHO

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skal det her jo ikke udvikle sig til noget personligt, men helt ærligt!!!!!

jeg har selv hus og bil osv og det koster alt sammen, så uden dem så kunne jeg da besøge Nikitaerne og Jasminerne og Trinerne flere gange om måneden. Jeg har også 3 børn og et par ekser og uden dem, jamen uhadada, men faktum er at ingen af de valg jeg har truffet i mit liv eller min ringe økonomi retfærdiggør at de før nævnte tøser, skal arbejde billigere end de kan.

Hvis du kunne, så ville du jo også gerne have væsentlig mere i timen.

Jeg kan faktisk slet ikke forstå den her debat eller hvad den skal føre til.

Prisen er nu engang som den er, ligesom den er for alle andre ting her i livet og er man ikke i stand til at betale, så må man enten undvære, eller gøre noget ved sin økonomiske formåen.

Havnebums du virker jo som en normalt begavet mand, så jeg er også ret sikker på at du selv kan se det formålsløse i denne debat

Venlig hilsen

Toddy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bakken har fået en ny forlystelse - Sky Roller. En tur koster 50kr. Det er normalt at en tur i en forlystelse tager to minutter. Det giver en timepriser på 1500kr. I sammenligning med det synes jeg, at det er billigt at købe en time med selv en af de dyreste glædespiger!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Warmgun

Det er jeg fuldstændig enig med dig i, men jeg tror måske at det havnebumsen egentlig godt kunne tænke sig, var en turpas ordning, så der var fri afbenyttelse hos alle de skønne tøser i et år af gangen ;-)

Skræmmende tanke egentlig og stakkels tøser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Man kan være uenig med Havnebumsen eller ej men at svine ham til personligt så siger det mere om en selv end om Havnebumsen. Han har da lov til at have sine holdninger.

Jeg er stærk tilhænger af fri prisdannelse i dette marked og alle andre markeder.

Problemet er at pigerne ikke må have deres egne priser på klinikkerne. En pige skrev engang herinde at hun havde lavet happy hour for at få gang i hendes forretning på et bordel. Det måtte hun ikke gøre mere overhovedet selvom det virkede for hende og gav en tilfredsstillende indtjening som jeg mener hun skrev.

En halv time koster det samme på rigtig mange danske klinikker, og pigerne som regnes som selvstændig erhvervsdrivende må ikke tage de priser de har lyst til på klinikkerne som sagt.

Normalt var det en sag for konkurrencestyrelsen.

Jeg synes det er fint med konkurrence udefra når situationen er sådan.

Pris og kvalitet hænger bare ikke altid sammen. Det burde det gøre men der gør det jo ikke.

Jeg har netop i dag på Engtoften i Århus besøgt en nydelig yngre pige som tog kr 800 for en halv time. Hun kom fra Polen men var sød, pæn og gav en fin behandling.

Nu er prisen ikke et vigtigt parameter for mig men jeg kan dog konstatere at jeg ville kunne få tre oplevelser hos hende af en halv time for cirka næsten det samme som to halve timer koster hos en yngre dansk pige.

Hun gav iøvrigt GFE med ægte kys osv. og servicen var bestemt på niveau med andre danske pigers.

Men igen, ud fra mit lidt liberale udgangspunkt så burde alle piger tage de priser de har lyst til, og dem der har råd kan købe og dem der ikke har råd, de må lade være.

Men hvis der var fri konkurrence så burde mange kunne få en fin oplevelse til kr 800. Jeg ser at udviklingen går lidt i den retning også men der er også noget for klinikkerne og pigerne at arbejde med hvis de ønsker fri konkurrence på markedet men dybest set så ønsker mange ikke dette, selvom det dog er glædeligt at også enkelte piger på Eroguide sætter deres egne priser hvoraf jeg tilfældigt har set at de ligger under markedsprisen men de piger arbejder vist også under private former og ikke på bordel.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan man bruge dette argument til en kommende lønforhandling:

Jeg vil have mere i løn, da min nuværende løn ikke er tilstrækkelig til at besøge danske luksuspiger :lol:

Prøv!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg havde behov for at købe sex, ville prøve at lave en fast aftale med en prostitueret, til en fornuftig pris, f. eks. 300 kr. 1 gang om ugen.

Super realistisk! Skriv en pm til rejsenetvaerk, jeg tror I har meget at tale om!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg troede ærlig talt at du og andre med der kender mit forhold til det at gå på klinik, ville forstå at jeg mindst af alt foreslår dette og andet for min egen skyld, men som jeg plejer, som et led i at en debat der udvikler sig med fokus på hvordan man kan supplere, eller udvikle på plejer i branchen.

Men hvorfor? Du vil gerne udvikle et koncept, som du egentlig ikke har den ringeste interesse for at deltage i. Det er nok det de fleste af os andre ikke forstår. Ligesom da du valgte at købe et "tilbud", hvor du ikke var interesseret i varen, men nu var det jo på tilbud, så det skulle bare prøves ... Prøv med bungee jump med tissemanden i stedet for en elastik. Det lyder ikke som noget du har lyst til, ved jeg godt, men det vil jo udvikle bungee jump-branchen, så kunne det ikke lokke lidt alligevel?

Kære Rejse, det giver et stort, rundt nul som mening.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fyrene vil have det så billigt som muligt, pigerne så dyrt.

De danske piger koster meget ofte dobbelt så meget som de udenlandske, dvs 1000-12000 vs 1800-2200 kr i timen.

Der er nogle omkostninger der er løbet helt løbsk, eller også er de danske piger for grådige. @Jasmin kan du opstille et budget for dig eller en normal glædespige,. hvilke udgifter hun har, hvilken indtægt hun skal budgettere med og hvor mange mænd der skal købe ydelser for at få det hele til at løbe rundt.

Snakker vi min 25.000 kr om måneden i omsætning, eller 50.000? Og en anden ting i gennemsnit, hvis pigen ligger på 2000 kr for en time, hvor meget af de penge er så en reel indtægt når alt er barberet væk, hvor meget kan pigen stikke i egen lomme?

Jeg har nogle gange meget svært ved at forstå de danske pigers priser, i et meget presset marked. Ikke svært ved at forstå hvad de ønsker at tjene, men hvordan de kan opretholde en forretning med dobbelt op priser så at sige.

Hvordan kan det løbe rundt, hvorfor vælger danske mænd stadigvæk de danske kvinder på trods af priserne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kan man bruge dette argument til en kommende lønforhandling:

Jeg vil have mere i løn, da min nuværende løn ikke er tilstrækkelig til at besøge danske luksuspiger :lol:

"Jeg tager ikke parti med nogen, det var en opfodring til alle om at holde inde, men I bliver bare ved.

Lav jeres egen mudderkastningens/diskussions tråd."

Lyder det bekendt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...