Hop til indhold
Administrator

Spammer løs på Eroguide.dk

Recommended Posts

er det ikke mulig at lave det sådan at nye medlemmer kun kan lave 5 indlæg om dagen i 2-3 uger, det kunne måske stoppe lidt af det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alleviator

Det er blevet MEGET nemt for os at stoppe og slette dem :-) så ingen problem længere. Jeres indberretninger hjælper med man får øje på dem meget hurtig, da indberretninger lyser Orange herinde. Indlæg i tråde spotter man ikke altid, hvis man bare hurtig logger på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deputy

Vi har haft et stormløb her til formiddag men de skulle være fjernet nu.

 

Tak for jeres indberetninger de er en uvurderlig hjælp.

 

I fald vi har overset nogle så anmeld gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I ved da hvad I skal lave mellem kl. 8-11 hver formiddag :-/

* hvis vedkommende spammer 40 steder, er det så nok at anmelde 1 tråd / indlæg ?

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er godt nok gang i spammingen. Pisseirriterende. Håber i kan slette så meget af det som muligt. Det virker til at i kan autoslette det hvis feks chat-websitet står i teksten. Det er meget smart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har meget nemt ved at slette dem, et enkelt klik på en knap og brugeren bliver automatisk banned og alle deres indlæg bliver slettet.

 

Tak for svaret.

 

 

 

Der er godt nok gang i spammingen. Pisseirriterende. Håber i kan slette så meget af det som muligt. Det virker til at i kan autoslette det hvis feks chat-websitet står i teksten. Det er meget smart.

 

Jeg synes nu ikke at det er så irriterende, så længe at man ved at det bliver slettet igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deputy

I ved da hvad I skal lave mellem kl. 8-11 hver formiddag :-/

* hvis vedkommende spammer 40 steder, er det så nok at anmelde 1 tråd / indlæg ?

 

Ja, det er nok at anmelde 1 indlæg for hver spammer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er nok at anmelde 1 indlæg for hver spammer. 

 

Og alligevel får i nok 40 anmeldelser, fordi dedicerede EG-brugere reagerer på denne sabotage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det kan du sagtens slå fra, via linket herunder. Du fjerner blot fjerner blot alle afkrydsninger i kolonnen E-mail.

 

http://www.eroguide.dk/forum/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notifications

 

Hejsa.....På jeres engelske søster site kan man ikke skrive indlæg som (ny) bruger, uden at det er godkendt først. kunne det være en mulighed??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en ny person ( karline) der poster reklameindlæg  

 

Ja, det er helt galt for tiden. Jeg plejer at indsende en anmeldelse, når jeg støder på spam. Det er den foreskrevne fremgangsmåde.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er helt galt for tiden. Jeg plejer at indsende en anmeldelse, når jeg støder på spam. Det er den foreskrevne fremgangsmåde.

Jeg har sendt en anmeldelse af karline

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt, at nogen synes, at jeg skriver for meget herinde, men størstedelen af min tid går snart med at anmelde spam.

Er det da så håbløst at bremse den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

De bliver kreative synes jeg, nu har "de" billede på

 

Ja, det gør det meget lettere at ignore dem når man bruger "nyt indhold"

Men hold da kæft hvor de spilder deres tid-og vores.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er muligt, at nogen synes, at jeg skriver for meget herinde, men størstedelen af min tid går snart med at anmelde spam.

Er det da så håbløst at bremse den?

 

Man kunne som tidligere foreslået indføre en form for karantæne for nye medlemmer før de kan skrive (tror dog ikke at det løser problemet, højst udskyder det) eller indføre et max antal indlæg som et medlem kan skrive i løbet at f.eks. 24 timer, men det vil uden tvivl give store problemer for dem, der mener, at de skal kommentere stort set alt,  :smile: selvfølgelig afhængig af hvor højt (eller lavt) man sætter barrierren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Det burde være en selvfølge at nye medlemmer ikke kan skrive indlæg lige med det samme.

 

 

Det vil nok ikke løse problemet. Det er tydeligvis den samme person der hele tiden opretter profilnavne, og vedkommende ville sagtens kunne have nogle navne liggende til senere brug.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du sikker på det ikke er en maskine?

Det gør det lang mere besværligt, han skal så først finde det brugernavn han brugte tidligere for at kunne logge på igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...