Hop til indhold

Recommended Posts

Hi there,

I'm a bit surprised that it has not been more communication about this beauty. Let's start with the physical appearance;

* A body to die for

* Soft silicone breasts

* Nice petite firm ass

* Slim legs

* Adorable face

* Eyes that just get you hard when looking at you during.....

On top of this extraordinary things, she offers anal for 200 DKK. Just saying...been there already three times since she started. 

If there is something that is left to which for, it would be to add CIM to the menue.

We played with toys and had numerous positions with anal. facefuck and normal sex.

Having sex with a 10- girl and of top of that take her in the ass, what are you waiting for ?:wub:

Just thumbs up from me <3https://nympho.dk/n25631/8596/scandinavian-girl

Del dette indlæg

Link til indlæg

She looks nice. Do you know where she is from? Can't be Finland since she calls herself Scandinavian.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Visit her, and though she is beautiful, fantastic body, offers anal etc. I miss some more initiative.
Maybe Im just into older girls, but beautiful pussy.
Her accent sounds like finish or estonian.

Redigeret af klovnen080

Del dette indlæg

Link til indlæg
klovnen080 skrev, for 12 timer siden:

Visit her, and though she is beautiful, fantastic body, offers anal etc. I miss some more initiative.
Maybe Im just into older girls, but beautiful pussy.
Her accent sounds like finish or estonian.

Initiative? I think she suggested several things during my visit.At the same time I want to be in control.B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en flot og velskabt tøs må man sige. 
men virkelig en skam hun ikke sutter uden kondom. Det holder pt. mig væk….

er der nogen som kan fortælle hvordan hun mestrer blowjob med? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wafanden skrev, for 2 timer siden:

Hun er en flot og velskabt tøs må man sige. 
men virkelig en skam hun ikke sutter uden kondom. Det holder pt. mig væk….

er der nogen som kan fortælle hvordan hun mestrer blowjob med? 

Good ! A lot of eye contact, slow, deep or fast. If you tell her she will most probably adjust. She had been serviceminded to me.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loppan skrev, den 29.6.2025 at 22:58:

Hi there,

I'm a bit surprised that it has not been more communication about this beauty. Let's start with the physical appearance;

* A body to die for

* Soft silicone breasts

* Nice petite firm ass

* Slim legs

* Adorable face

* Eyes that just get you hard when looking at you during.....

On top of this extraordinary things, she offers anal for 200 DKK. Just saying...been there already three times since she started. 

If there is something that is left to which for, it would be to add CIM to the menue.

We played with toys and had numerous positions with anal. facefuck and normal sex.

Having sex with a 10- girl and of top of that take her in the ass, what are you waiting for ?:wub:

Just thumbs up from me <3https://nympho.dk/n25631/8596/scandinavian-girl

Is she good at receiving anal?

Del dette indlæg

Link til indlæg

I would say yes to that one. But gentle start is a general rule B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mødte hende i går aftes og er helt enig med Loppan. Hun er ikke bare smuk og mega fræk. Hun er virkelig sød og nem at være i rum med.

Anal klarede hun til UG.

For mig minder hendes ansigt om Shannon Elizabeth fra den første American Pie film.

71b6b35a45fa31e9384b250ff0b96277.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Lover Boy skrev, den 30.6.2025 at 16:21:

She is from Finland like she say, I see her private phone.

Fantastic lady 

She is Nice; But i feel sure she isnt from Finland. Then her English would be much better. My guess would be Russia or other former Sovjet country. But she worked in Finland for several years 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde hørt at hun ikke tager den analt hvis du er lidt over gennemsnittet i størrelsen. 

det har holdt mig væk, det er lidt øv at blive afvist efter at have smidt bukserne når man decideret er kommet for at afprøve hendes numse hul

Hun ser ellers virkelig nice ud 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er godt nok slank, nærmest anorektisk, meget pleasende, men et eller andet lidt forstyrrende ved hende, kan ikke lige sætte ord på, men som om der er et filter mellem hende og virkeligheden...

Del dette indlæg

Link til indlæg
NickNick skrev, for 33 minutter siden:

Hun er godt nok slank, nærmest anorektisk

Sådan syntes jeg da ikke billederne, viser hende? 

Er det samme opfattelse fra andre der har besøgt hende? @Loppan?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er meget skinny. Og så har hun lidt asiatiske træk (og accent), hvilket overraskede mig, da det ikke har være skrevet nogle steder før. Da hun nederst på ryggen har to små fine ar i hver side, som kunne skyldes et indgreb for mindre talje, begyndte tankerne at køre; Smuk skinny kvinde med asiatiske træk, silikonebryster, og som næsten foretrækker anal frem for vaginal.. kunne det være en ombygget? Imod talte dog hendes små natuelige strækmærker på hofterne, det lille adamsæble og de lidt større brystvorter end hos os mænd. Så tvivlen til side, og så bare nyde hendes fantastiske anal kundskaber i alle stillinger.
Hun er pæn, sød og venlig. Personligt synes jeg dog der manglede lidt charme og modspil, som jeg fx får hos Lena og Lizbeth… og så giver hun jo kun blow med gummi. Så et genbesøg bliver det kun til, hvis jeg vil nyde at trænge op i hendes lille røv igen. 

Udseende 7/10

Charme 7/10

Stedet 9/10

Sex 8/10

anal 11/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig, selvom muligheden for ombygning ikke slog mig! Gisp! Noget ægthed savnes dog, noget personlighed, uden at være alt for grov er der et eller andet unaturligt (ikke kun sili-brysterne) eller forstyrret over hende, selvom hun tager en kongeanal...

Del dette indlæg

Link til indlæg
NickNick skrev, for 4 timer siden:

Enig, selvom muligheden for ombygning ikke slog mig! Gisp! Noget ægthed savnes dog, noget personlighed, uden at være alt for grov er der et eller andet unaturligt (ikke kun sili-brysterne) eller forstyrret over hende, selvom hun tager en kongeanal...

Jeg kan ikke helt slippe tanken om at hun er “ombygget”, for lige som dig, så føler jeg også at der er lavet meget om ved hende, og at der er noget som ikke er helt naturligt/rigtigt (udover brysterne). 
 Og det er nu altså første gang jeg har oplevet en pige, som efter 2 minutter vaginalt, selv beder om at få den få den analt - og så for kun 200kr!?.

Har læst mig til at den eneste metode til 100% at finde ud af det på, er ved at gøre hende rigtigt våd i missen. Men den var sgu ret tør, da jeg var der…. Så enten må andre forsøge sig, ellers må jeg på besøg igen.

Redigeret af Cornell

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Cornell er en helt nyoprettet bruger og har kun haft de to ovennævnte indlæg i denne tråd. Men kender efter det angivne både Lizbeth og Lena. 
Så mon ikke Cornell selv også er en gammel kending med skrivekløe og hang til at sætte lus i skindpelsen.

Twain

Redigeret af Twain

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Twain - lus eller ej, så var det en tanke jeg havde under akten. Og det er jo blot en tanke fordi der er så satans svært at opdage. Og så måske fordi jeg har oplevet det en gang før, hvor det blev afsløret af en meget mørk stemme og meget muskuløse hænder. 
Men besøg hende endelig selv og vurdér - som nævnt er det en anbefaling herfra, særligt hvis du er til anal glæder.

Redigeret af Cornell

Del dette indlæg

Link til indlæg
donejohn skrev, den 3.7.2025 at 09:57:

Jeg havde hørt at hun ikke tager den analt hvis du er lidt over gennemsnittet i størrelsen. 

Jeg har besøgt hende og der er ingen forbehold for anal. Har aldrig oplevet en der tager den så hårdt og dybt i røven. Ikke engang Jenny i Tåstrup. Det er sjældent jeg får lov at tage en pige i røven og flere har problemer vaginalt, men Skandinavien Girl tager bare i mod.

At hun skulle være ombygget er noget vrøvl. “Rammen” på hende er spinkel og hendes knoglemasse er også klejn. Der er absolut ingen tegn på det, så hvorfor bringe det op?

Men der er noget mærkeligt robotagtigt over både måden hun snakker og opfører sig på. Jeg vil nemmere kunne overbevises om at hun er en robot fra Temu end en ombygger. Det er superærgerligt, for det ødelægger oplevelsen. Jeg er også lidt bekymret for både hendes fysiske og mentale helbred 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...