PeterJensen007 37 Skrevet 25. Juni Jeg har et spørgsmål, Stapler. I en anden tråd har du her til morges skrevet følgende: Holdninger til en trådstarters anmeldelser eller opførsel skal ikke diskuteres i tråde Mener du virkelig det? Altså at man ikke længere må drøfte anmeldelser på Eroguide? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 471 Skrevet 25. Juni Det går vist ud på at holde sig til selve anmeldelsen og ikke kaste sig over trådstarter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterJensen007 37 Skrevet 25. Juni Ja, du har nok ret. Noget i stil med at man skal gå efter bolden og ikke efter manden. Problemet er bare at Eroguide på den måde bliver mere og mere renskuret og kedelig. Man kan have alle mulige holdninger til Staplers linje (der er modstandere og tilhængere), men jeg går ud fra at alle kan være enige om at aktiviteten på siden har været faldende siden Staplers linje blev dominerende? Jeg kan f.eks. godt savne Roland og Jennifer, ikke? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migselvXXX 132 Skrevet 25. Juni Stabler sikrer at man fører samtaler i en god tone, undgår GDPR regler ved at der ikke refereres til personlige oplysninger osv. Som admin andre steder, ved jeg at det er utroligt svært at sætte grænsen mellem det som tillades og det som ikke ... generelt syndes jeg at jeg ikke har noget at indvende de beslutninger han tager på vegne af sitet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ulv 40 Skrevet 25. Juni Nej tak. Jennifer er en af de piger, der ikke accepterer fagets Klondyke karakter. Det er et frit marked med fri prisdannelse og et væld af forskellige ydelser. Og hendes slet sljulte nedladende bemærkninger om andre glædespiger, der nogle gange tenderer mobning af andre glædespiger, hører ikke hjemme på denne side 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterJensen007 37 Skrevet 25. Juni Det kommer jo nok an på om man synes Eroguide skal være en seriøs side med troværdige anmeldelser af GP'ere, eller en underholdende side hvor man kan følge med i folks slåskampe. Jeg synes slåskampene er langt det mest underholdende. Men ... har jeg ikke ret i at aktiviteten (målt i antal indlæg for eksempel) har været faldende? Det synes jeg ikke er en subjektiv følelse, men nærmere et objektivt faktum. Hver dag kan man se hvor mange brugere der er logget ind nederst på siden, og den liste bliver da kortere og kortere, gør den ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 842 Skrevet 25. Juni PeterJensen007 skrev, for 22 minutter siden: Ja, du har nok ret. Noget i stil med at man skal gå efter bolden og ikke efter manden. Problemet er bare at Eroguide på den måde bliver mere og mere renskuret og kedelig. Man kan have alle mulige holdninger til Staplers linje (der er modstandere og tilhængere), men jeg går ud fra at alle kan være enige om at aktiviteten på siden har været faldende siden Staplers linje blev dominerende? Jeg kan f.eks. godt savne Roland og Jennifer, ikke? Ja det er da klart. Den mindste lille kommentar, så sidder man i arresten igen igen. Det betyder, at man skal veje sine ord på en guldvægt og det er der ike så mange der gider. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterJensen007 37 Skrevet 25. Juni Iøvrigt, Ulv, nu har du skrevet noget mindre pænt om Jennifer. Jeg går ud fra det betyder du får en advarsel fra Stapler og måske en karantæne? Det synes jeg jo ikke du skal have (vil jeg lige understrege, så vi ikke bliver uvenner), men sådan er linjen vel nu? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 25. Juni PeterJensen007 skrev, for 2 timer siden: Ja, du har nok ret. Noget i stil med at man skal gå efter bolden og ikke efter manden. Problemet er bare at Eroguide på den måde bliver mere og mere renskuret og kedelig. Man kan have alle mulige holdninger til Staplers linje (der er modstandere og tilhængere), men jeg går ud fra at alle kan være enige om at aktiviteten på siden har været faldende siden Staplers linje blev dominerende? Jeg kan f.eks. godt savne Roland og Jennifer, ikke? Jeg har været med i mange år, og den faldende aktivitet begynde længe før "staplers" linie. Det er sådant set rigtigt, der var højre til loftet tidligere, men dengang var der så tilsvarende nogle grynt om, at den faldende aktivitet skyldes den meget frie tone, afsporinger osv osv Faktum er nok bare, behovet for site som nærværende er blevet mindre med årene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1791 Skrevet 25. Juni Jeg fatter ikke hvorfor alle kritikerne ikke selv bare laver et forum... det er faktisk ikke så svært. Altså lige bortset fra når de selv skal holde styr på brugerne 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 471 Skrevet 25. Juni (edited) PeterJensen007 skrev, for 4 timer siden: Jeg kan f.eks. godt savne Roland og Jennifer, ikke? Jeg savner Eva Nadine, som blev meget tavs for et halvt år siden. Synes pigerne bidrager med en masse, det er nogen gange ganske sundt for os andre at se det fra deres side! Og underholdende Men andre kan jo mene, at vi skal have vores anmeldelser for os selv, og at det skal de ikke blande sig i - der er forskellige måder at se det på, og at se på pigerne på. Men ku´ nogen gange godt lide at vide, hvor pokker de blev af - og hvorfor. Men det er en hemmelighedsfuld branche Redigeret 25. Juni af køb dansk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 471 Skrevet 25. Juni (edited) dette var en fejl - kom til at vælge citér i stedet for rediger Redigeret 25. Juni af køb dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1197 Skrevet 25. Juni PeterJensen007 skrev, for 14 timer siden: Jeg har et spørgsmål, Stapler. I en anden tråd har du her til morges skrevet følgende: Holdninger til en trådstarters anmeldelser eller opførsel skal ikke diskuteres i tråde Mener du virkelig det? Altså at man ikke længere må drøfte anmeldelser på Eroguide? Jeg synes, du skal referere hele Staplers kommentar, og hvis du så læser tråden igennem igen, og hele irettesættelsen, så er der vel forståelse? Man må gerne drøfte anmeldelser. "Holdninger til en trådstarters anmeldelser eller opførsel skal ikke diskuteres i tråde. Hvis nogle bryder reglern kan man rapportere. Hvis i har noget at bidrage til det anmeldte sted er man velkommen til at supplere". I den pågældende tråd, starter anmelder med at skrive, at han har en lidt speciel fetish, og fortæller detaljeret om to besøg på samme klinik. Første besøg positivt, andet besøg negativt, fordi hans ønske ikke kunne opfyldes. Tråden stikker lidt af, og de fleste kommentarer går efter manden, ikke bolden. TS har ikke gjort skade på nogen, men føler sig uretfærdig behandlet, måske nok lidt uberettiget, og fraråder andre, at besøge det pågældende sted, hvilket ikke er på sin plads, da TS jo ikke har fået en behandling, og ikke alle har samme fetish og behov. Andre gæster kan have en udmærket oplevelse på stedet, men i stedet for at angribe manden, kunne man jo rapportere anmeldelsen pga. uhensigtsmæssigt ordvalg og uberettiget kritik af stedet - eller blot helt undlade at reagere. Der er i øvrigt flere afsporinger i tråden her, men jeg tænker, de slipper gennem nåleøjet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2071 Skrevet 26. Juni (edited) Tak for dit spørgsmål, @PeterJensen007. Jeg kan godt se, at der er åbent for fortolkning når man tager citatet ud af kontekst, så jeg prøver lige at forklare hvad jeg mente: Når XXX skriver om et emne YYYY. Så er det der skal fokuseres på YYYY, som emnet er. Det vil sige. Hvis man har en holdning til om XXXX ikke har rent mel i posen eller man ikke kan lide XXXXs måde at skrive på, så er det ikke interessant. Det eneste der er interessant er YYYY. Hvis man har en opfattelse af YYYY som er anderledes end den opfattelse XXXX har, så skriver man det objektivt ud fra ens egen oplevelser og behøver ikke at så tvivl om XXXXs opfattelse. Jeg håber at det hjalp. Jeg beklager min svage formulering. PeterJensen007 skrev, for 18 timer siden: Holdninger til en trådstarters anmeldelser eller opførsel skal ikke diskuteres i tråde Redigeret 26. Juni af Stapler 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterJensen007 37 Skrevet 26. Juni Tak for gode svar, både til Stapler og til andre i tråden. Jeg synes i grunden at Julius rammer problemstillingen meget præcist med hans sidste linje: Der er i øvrigt flere afsporinger i tråden her, men jeg tænker, de slipper gennem nåleøjet Hvorfor skal der være et nåleøje? Hvorfor kan man ikke for en gangs skyld have et sted med højt til loftet? Jeg ved godt at mange af de nuværende brugere er enige med den linje, der er lagt - mange af dem, der ikke er enige, er jo blevet smidt ud eller har selv forladt siden. Er det virkelig meningen at Eroguide skal være en seriøs side, med alvorlige og afbalancerede anmeldelser, i stil med restaurantanmeldelser? Er sandheden ikke at Eroguide var sjovere i gamle dage? Jeg ved godt at mange så vil sige: Hvis man ikke kan lige lugten i bageriet, så kan man bare finde et andet sted. I forhold til Eroguide er der ikke ret meget der lugter mere ... Mit foreslag er at moderatorerne som et forsøg giver frit lejde her i sommerferien, og så ser hvad der sker. Altså at ordet er frit (igen). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 471 Skrevet 26. Juni PeterJensen007 skrev, for 2 timer siden: Hvorfor skal der være et nåleøje? Der er højere til loftet i "Generel debat" og "Hyggesnak" - nok meget godt, hvis anmeldelser holdes lidt i snor, tror jeg, det kan sagtens blive grimt uden moderation! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1197 Skrevet 26. Juni Det jeg mente med nåleøjet, og mine tanker om, at afsporingerne i tråden her, er indenfor skiven, var egentlig blot, et eksempel på højden til loftet. Afsporingerne i tråden her, hvor der pludselig savnes tidligere brugere, gør hverken skade eller gavn i denne tråd. Men tråde hvor TS spørger på "Susanne", og der anbefales "Pernille". Nej, de gavner ikke TS, og tråde hvor eneste formål er, at reklamere for sig selv. Nej, de skal heller ikke slippe igennem. For den slags, skal der ikke være ubegrænset loftshøjde. Frit lejde, som i helt frit? Det betyder blot, at EG bliver et sted med mudderkast (som der var en del af tidligere), spam og reklame - og overtrædelse af reglerne. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterJensen007 37 Skrevet 26. Juni Jeg synes lidt at folk bevæger sig rundt om den varme grød i denne tråd. Så lad mig spørge på ny ... : Er det ikke rigtigt at aktiviteten på siden er faldende (hvordan man så ellers måler det) og at Eroguide var sjovere og mere livligt i gamle dage? Og kan det ikke tænkes at den linje, som Stapler står for, netop er en medvirkende årsag til dette? Når jeg skriver 'frit lejde' mener jeg ikke at alting skal være helt frit. Der er masser af ting, der stadigvæk skal være forbudt, fordi det giver god mening. For eksempel er det fint at man ikke skal drøfte politiske emner og al den slags. Måske kunne man fejre sommerferien ved ikke at uddele advarsler, og ved at nulstille de advarsler folk allerede har. Kunne det ikke være en fin gestus overfor de brugere der trods alt holder siden i live? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2071 Skrevet 27. Juni (edited) Er den samlede aktivitet faldende? Det har jeg desværre ikke data på. Jeg kan se at der er bestemte typer af indlæg der har været kraftigt faldende det sidste år. Det er ihvertfald hvad jeg har observeret på diverse typer af tilbagemeldinger. At nulstille advarsler kan ikke stå mål med nogen gevinst og ikke noget vi vil bruge administration på, fordi der skal gives ubehageligt mange advarsler for at man bliver smidt ud og jeg synes at det er ganske rimeligt at når folk ikke har forstået rigtigt mange advarsler, at de bliver vist vintervejen. Vi har mange der har fået mange advarsler og vi er altid særligt opmærksom på typer af advarsler og hvor svært det er for den enkelte at forstå samme type af advarsler. Hvis nogle personer hele tiden træder ved siden af, men det er en ny forteelse hver gang - så det blot er fordi de ikke kan læse rummet, så er vi mere large end folk der gentagne gange ikke forstår nøjagtigt den samme advarsel. Iøvrigt er "advarsler" blot en log, så vi kan tracke hvilke typer af feedback brugere har fået af os igennem tiden, så vi sikrer os at der er en vis fairness i karantæner og bortvisninger. Du behøver ikke at bekymre dig om hvor mange advarsler du får - altså medmindre du gentagne gange ikke reagerer på vores feedback til dig. Var EG sjovere i gamle dage? Det er nok en subjektiv vurdering som jeg ikke kan bidrage så meget til. Vi har diskuteret emnet mange gange om der kan løsnes. Modellen for dette har været svær at finde og derfor har vi fundet en simpel og let forståelige linje der hedder: Tal pænt og ingen afsporinger. Gå efter bolden, ikke manden. Det er meget firkantet. Det virker. Det er let at forstå. Det er den model vi har valgt. Dit input er værdsat. Men det er ikke nyt. Det har været diskuteret før. Svaret er det samme som for 1 år siden. God weekend. Redigeret 27. Juni af Stapler 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2071 Skrevet 27. Juni (edited) Til nedenstående kommentar, kan jeg iøvrigt sige: Der er perioder, hvor vi glimrer med vores fravær. Dette er ikke et fuldtidsjob og nogle gange har vi også ferie. Så er moderationsaktiviteten dalende. ... og selvfølgelig melder vi ikke ud, hvornår alle retningslinjer og regler er ophævet, fordi vi er fraværende PeterJensen007 skrev, for 18 timer siden: Mit foreslag er at moderatorerne som et forsøg giver frit lejde her i sommerferien, og så ser hvad der sker. Altså at ordet er frit (igen). Redigeret 27. Juni af Stapler 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterJensen007 37 Skrevet 27. Juni Hej Stapler, tak for gode svar. Jeg tror det for os brugere virker mere ubehageligt at få en advarsel end moderatorerne regner med. Måske fordi det at få en advarsel er noget temmelig usædvanligt i forhold til ens normale hverdag. Jeg kan i hvert fald ikke komme i tanke om ret mange andre sammenhænge, hvor jeg på samme måde som her risikerer advarsler og karantæner. Så jeg tror roligt du kan regne med at brugerne ikke bare opfatter advarselssystemet som en form for log. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1289 Skrevet 2. Juli Jeg er nok en af dem der er positiv ifht den linje adm. har lagt. Jeg synes det fungerer fint. Især under anmeldelser synes jeg man skal være restriktiv. Her skal man huske at tale pænt både ifht anmelder og ifht anmeldelsen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 982 Skrevet 5. Juli PeterJensen007 skrev, den 25.6.2025 at 10:06: Jeg har et spørgsmål, Stapler. I en anden tråd har du her til morges skrevet følgende: Holdninger til en trådstarters anmeldelser eller opførsel skal ikke diskuteres i tråde Mener du virkelig det? Altså at man ikke længere må drøfte anmeldelser på Eroguide? Den trend har jeg også studset over, og jeg synes at det er lidt op ad bakke, hvis vi ikke - på en pæn måde - kan diskutere vores forskellige oplevelser. Så er det jo ikke et forum længere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 842 Skrevet fredag klokken 20:36 Stapler skrev, den 26.6.2025 at 04:44: Tak for dit spørgsmål, @PeterJensen007. Jeg kan godt se, at der er åbent for fortolkning når man tager citatet ud af kontekst, så jeg prøver lige at forklare hvad jeg mente: Når XXX skriver om et emne YYYY. Så er det der skal fokuseres på YYYY, som emnet er. Det vil sige. Hvis man har en holdning til om XXXX ikke har rent mel i posen eller man ikke kan lide XXXXs måde at skrive på, så er det ikke interessant. Det eneste der er interessant er YYYY. Hvis man har en opfattelse af YYYY som er anderledes end den opfattelse XXXX har, så skriver man det objektivt ud fra ens egen oplevelser og behøver ikke at så tvivl om XXXXs opfattelse. Jeg håber at det hjalp. Jeg beklager min svage formulering. Det er så her, at jeg ikke er enig. Når hr xxxx skriver en anmeldelse om frøken yyyy, som er yderst positiv, så skal der fokuseres på anmeldelsen af frøken yyyy. Når hr xxxx skriver i et sprog, som tydeligt viser, at han har oversat teksten med google eller et tilsvarende program, så mener jeg godt at man kan advare sine brødre om, at man ikke finder anmeldelsen troværdig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1390 Skrevet fredag klokken 21:35 køb dansk skrev, den 25.6.2025 at 15:29: Jeg savner Eva Nadine, som blev meget tavs for et halvt år siden. Efter eget udsagn vælger hun kun at være aktiv i perioder. Besøgte hende imens hun var aktiv herinde sidst og der sagde hun at hun snart ville holde pause på en måde så det nærmest lød til at datoen var fastsat. Men helt enig i at hun berigede debatten og at det i det hele taget er dejligt, når der er kvinder fra branchen der deler deres historier og perspektiver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg