Hop til indhold

Recommended Posts

Utbudet i Helsingør er inte bra. Men det var det som fungerade idag. Speciellt då det var en pige som inte är min smak idag på vagtplan Citygirls. 

Går förbi Buppha, Golden, Siam Wellness. Ser inga damer så det är svårt med vindue-shopping idag. 

Går så in på D & D där jag varit tidigare. En äldre dam tar emot mig. 55 år(?). Snakker lite dansk og lite engelsk. Har mött henne förr på samme ställe. 

Beställer 30 min massage. Lägger mig naken på britsen. Hon är en väldig speciell dame som snacker med sig själv och griner meget. 

En riktig dålig massage påbörjes. Utan plan. Efter 20 min ber hon mig vända. Hon går rakt på sak och frågar om HJ. Räknar högt och frågar mig om 500kr totalt för HJ & massage. Fair enough.  En HJ som faktiskt var riktigt god och hon kom väldigt nära min pik med sin mund. Måske kunde jag fått en BJ hvis jag spurgt. 

Stedet: OK. Minns att de bett mig va tyst tidligere pga frisør ovenfor. 
Pris: Fair
Pige: Eldre thai dame med klänning. 

Har någon något förslag på vilken salong jag skall prova på onsdag? Helsingør. Men vurderer att besöka CPH pga utbudet…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...