Hop til indhold

D & D Thai massage - Helsingør

Featured Replies

Skrevet

Utbudet i Helsingør er inte bra. Men det var det som fungerade idag. Speciellt då det var en pige som inte är min smak idag på vagtplan Citygirls. 

Går förbi Buppha, Golden, Siam Wellness. Ser inga damer så det är svårt med vindue-shopping idag. 

Går så in på D & D där jag varit tidigare. En äldre dam tar emot mig. 55 år(?). Snakker lite dansk og lite engelsk. Har mött henne förr på samme ställe. 

Beställer 30 min massage. Lägger mig naken på britsen. Hon är en väldig speciell dame som snacker med sig själv och griner meget. 

En riktig dålig massage påbörjes. Utan plan. Efter 20 min ber hon mig vända. Hon går rakt på sak och frågar om HJ. Räknar högt och frågar mig om 500kr totalt för HJ & massage. Fair enough.  En HJ som faktiskt var riktigt god och hon kom väldigt nära min pik med sin mund. Måske kunde jag fått en BJ hvis jag spurgt. 

Stedet: OK. Minns att de bett mig va tyst tidligere pga frisør ovenfor. 
Pris: Fair
Pige: Eldre thai dame med klänning. 

Har någon något förslag på vilken salong jag skall prova på onsdag? Helsingør. Men vurderer att besöka CPH pga utbudet…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.