Goldbæk 115 Skrevet 18. Juni Hej. Jeg er indimellem i Jylland og har ikke en fast område eller kan huske de forskellige annoncer fra hinanden. Hver gang skal jeg starte på en frisk og det er bare uoverskueligt at bruge annoncelight. Har nogle fif? jeg skal til Randers? Hvordan undgår man at alle annoncer fra hele midtjylland og værre dukker op! jeg tænker at pigerne gør sig en bjørnetjeneste ved at man kan søge specifikt! eller kører i vitterligt +100 km for et besøg som ofte kan være afstanden når en Holstebropige dukker op på en randers søgning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dkdogging 36 Skrevet 18. Juni Jeg søger normalt f.eks midtjylland men skriver Randers... det er ingen garanti fordi mange putter alle by navne i deres profiler hvilket er voldsomt træls. Men ja vi skal nogle gange kører langt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 125 Skrevet 9. Juli (edited) Goldbæk skrev, den 18.6.2025 at 23:30: Hej. Jeg er indimellem i Jylland og har ikke en fast område eller kan huske de forskellige annoncer fra hinanden. Hver gang skal jeg starte på en frisk og det er bare uoverskueligt at bruge annoncelight. Har nogle fif? jeg skal til Randers? Hvordan undgår man at alle annoncer fra hele midtjylland og værre dukker op! jeg tænker at pigerne gør sig en bjørnetjeneste ved at man kan søge specifikt! eller kører i vitterligt +100 km for et besøg som ofte kan være afstanden når en Holstebropige dukker op på en randers søgning. Jeg er enig med dig at det er underligt. Men. når jeg er i Struer-området, ca 1 gang pr måned, har jeg f.eks. to faste kunder hvoraf den ene kører fra Frederikshavn og den anden fra Aalborg. Begge ture 2 timer + . Jeg tror det er forholdsvist almindelig at nogle mænd kører langt efter deres favorit. De er så begge to selvstændige så det er nemmere for dem at planlægge. Redigeret 9. Juli af Mime Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1389 Skrevet 9. Juli Mime skrev, for 50 minutter siden: Jeg tror det er forholdsvist almindelig at nogle mænd kører langt efter deres favorit. De er så begge to selvstændige så det er nemmere for dem at planlægge. For de rigtige, kører jeg gerne langt. Kørte 160 km hver vej forrige weekend, så kan bekræfte at vi er nogle der gerne kører for en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1450 Skrevet 9. Juli Aner ikke hvordan det er sat op eller hvordan det kan forbedres. Men ved det også kan være voldsomt træls for os annoncører. Jeg får utroligt manga henvendelser på om jeg er i Ålborg. Selvom jeg ingen steder har skrevet Ålborg. Man kan kun vælge region / område. Ellers er det åbenbart afhængigt af hvad der skrives i teksten. Og som du selv er inde på en alt for stor Radius tages med. Nogen kommer alligevel, andre bliver nærmest sure på mig over jeg er dukket op i deres søgning. De piger som selv vælger at skrive mange byer kan vel være fordi de flytter rundt. Eller ganske enkelt for at blive set mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg