Refresh 1403 Skrevet 17. Juni Jeg har haft et par spændende samtaler med et par af mine faste GP'er den sidste tid, hvor vi har talt om at mange mænd godt kunne bruge lidt hjælp til hvordan man skaber seksuel nydelse i en kvinde, men at det kan være rigtig svært som kvinde at vide om feedbacken er velkommen eller om han vil blive såret. Jeg fik den ide at købesex nærmest er det oplagte sted at søge læring og at man kunne skabe klare rammer, hvis de kvinder i branchen der har lyst til det udbød oplæring. Et forslag til en beskrivelse kunne være: Oplæring er som et almindeligt sex møde, dog er rammerne lidt anderledes. Her giver pigen lidt vejledning undervejs, hvis det er nødvendigt og guider, så du har mulighed for at blive klogere på hvordan du bedst tilfredsstiller en kvinde i sengen. Tanken er at skabe et trygt rum til ærlig feedback og udvikling. Når der er 10 min. tilbage afsluttes legen og pigen tager initiativ til en lille snak om hvad der var dejligt for både dig og hende og hvor der er potentiale for udvikling. Vær opmærksom på at alle kvinder er forskellige og at den enkelte pige giver feedback på hvordan hun gerne vil tilfredsstilles. Det kan derfor være klogt at lære fra flere, så man får en bredere erfaringsbase. Se på den enkelte piges profil om hun tilbyder oplæring. Så piger og drenge, hvad tænker i? Er det noget i kunne forestille jer at udbyde og er der nogen der ville have lyst til at købe det eller som måske ville ønske at de havde kunnet købe det for mange år siden? Jeg tænker faktisk at det har potentiale til at være stigmanedbrydende, hvis faget kunne være med til at mænd får noget erfaring der kan komme kvinderne på deres vej til gode. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 18. Juni Refresh skrev, for 7 timer siden: så du har mulighed for at blive klogere på hvordan du bedst tilfredsstiller en kvinde i sengen. Det vigtigste for mænd at vide er, at ingen kvinder er ens. Og at sex bliver bedre, hvis man fokuserer på processen…. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4932 Skrevet 18. Juni Refresh skrev, for 9 timer siden: er der nogen der ville have lyst til at købe det Ja. For at det bliver en succes, kræver det selvfølgelig, at man har et oprigtigt ønske om at udvikle sig og at man kan tage imod de input, GPen giver. Også uden “jamen, jeg troede jo…”, men simpelthen bare tage imod med et åbent sind. Så kan man jo altid sortere lidt i de forskellige input efterfølgende, for som @Liv skriver, så findes der jo ikke en køreplan, som virker med alle kvinder. Men det starter med ønsket og viljen til at ville forbedre sig. Og det tror jeg faktisk, mange mænd gerne vil. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 471 Skrevet 18. Juni (edited) Når det er manden, der betaler for sex, går forretningen i sagens natur ud på, at kvinden giver ham en ønsket seksuel ydelse. Manden skal ikke forføre kvinden, for slet ikke at tænke på at give hende orgasme - og hun stiller ikke krav til ham om det eller fortæller ham, hvor elendig en elsker, han er. Nogen kunne sikkert godt trænge til at få det at vide, men mon ikke, det netop er det, de betaler for at blive fri for? Det er selvfølgelig alle de ANDRE mænd, vi snakker om, ikke Der er jo også os, som fortrænger den del og tror, at når pigen først har fået pengene, så har hun pludselig også lyst, haha Eller at lige præcis mig har hun selvfølgelig lyst til Redigeret 18. Juni af køb dansk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1466 Skrevet 18. Juni køb dansk skrev, for 2 timer siden: Når det er manden, der betaler for sex, går forretningen i sagens natur ud på, at kvinden giver ham en ønsket seksuel ydelse. Jo jo, men oplevelsen bliver nu også bedre for manden hvis kvinden / gp er ordentligt tændt. Det er så nemt at brokke sig herinde bagefter selv hvis man selv var medvirkende til det blev en dårlig oplevelse. Jeg kommenterer ikke på det overfor kunden, med mindre de selv beder om det. Det er der nogen mænd som gør. Omvendt falsk stønner jeg heller ikke, er det godt er mit kropssprog tydeligt er det ikke tja så burde de selv kunne aflæse det med blot en smule situations fornemmelse. Og langt hen ad vejen vil det hjælpe de mænd som ønsker, at gøre det godt, at aflæse situationen og kropssproget. Fordi som allerede nævnt af andre ingen er ens, hverken mænd eller kvinder. Ru fingre med lange negle, så er jeg hellere fri for berøring ved fissen. Dem som booker kort tid er også ofte dem som knokler på, af og til også for voldsomt. Hvis de ønsker at give orgasme. Ikke altid en fordel. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1466 Skrevet 18. Juni Refresh skrev, for 13 timer siden: Så piger og drenge, hvad tænker i? Er det noget i kunne forestille jer at udbyde Kommer ikke til at annoncere med det, men folk er altid velkommen til selv at sige de gerne ønsker guidning. Har de altid været. Viden kan jo også hjælpe til privat / ikke købe sex. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 471 Skrevet 18. Juni SweettieDK skrev, for 27 minutter siden: Jo jo, men oplevelsen bliver nu også bedre for manden hvis kvinden / gp er ordentligt tændt. Helt sikkert - der er også noget, der hedder "god kemi" - og så kan der ske så meget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3393 Skrevet 18. Juni Men så vil den oplæring jo kun gælde for den pågældende GP.....det er slået fast med syv tommer søm efterhånden at vi er forskellige, kvinder som mænd. Hvad der virker for mig, virker ikke nødvendigvis for Liv eller Swettie. Hvad jeg har lyst til mandag, har jeg ikke nødvendigvis lyst til tirsdag og så er gæsten jo lige vidt, men altid en erfaring rigere. Det er alt for søgt at forsøge at simplificere en guide til kvindens nydelse, da den er forskellig og kun basis "trinene" er ens.. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 1K1969 Skrevet 18. Juni Jeg forstår godt hvor du vil hen @Refresh men tror ikke vi kan lave en "GP for dummies" og som @Pianistinden også skærer ud, så er vi som indvider forkellige som nat og dag på tværs af tid og sted. Så spil på hele Han/hendes "Klaver", så rammer vi nok på et tidspunkt en tone der ikke er falsk Måske det ligefrem bliver til en symphoni. Sten mig endelig hvis jeg er helt afmarcheret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 126 Skrevet 18. Juni Hmmmm... købesex går ud på at tilfredstille køberen. Den er ikke meget længere i det når man skærer ind til benet. Hvis jeg var en genrert fyr, der ikke vidste meget om sex, så ville jeg stille og roligt opnå erfaring og tryghed ved f.eks. at starte med massage, f.eks. thaimassage og købe en spiller. Når man så føler sig sikker og tryg så kan man tilkøbe blowjobs og samleje stille og roligt. Så får man erfaring og får tingene afmystificeret. Så er der tid til læring med en pige man er glad for og kender godt, for sex er meget bedre når man kender hinanden godt. Så kommer det interessante. En stor del piger er glade for sex, jeg tror de flest er det, og bruger tiden som prostitueret til at opnå nydelse. Den smarte fyr kan bruge det til at få superservice, men man bliver nødt til at kunne "spille" på hendes instrumenter. Kan afsløre at de fleste af mine veninder nyder kundebesøg - ikke alle besøgt men måske de fleste. Så drenge, der er ikke så meget at lære. Bare "go with the flow" og ikke så teknisk et fokus. Det er ikke så svært, bare go for it, og find din yndlingspige du kan besøge 2-3 gange pr måned. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1403 Skrevet 18. Juni Liv skrev, for 16 timer siden: Det vigtigste for mænd at vide er, at ingen kvinder er ens. Og at sex bliver bedre, hvis man fokuserer på processen…. Det er bare ikke konkret nok til de fleste mænd. Vi har brug for at få det forklaret tydeligt og helst imens vi kan øve os i stedet for som ren teori. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2350 Skrevet 18. Juni Refresh skrev, for 4 minutter siden: Vi har brug for at få det forklaret tydeligt og helst imens vi kan øve os i stedet for som ren teori. Det ville blive for kunstigt tænker jeg. Men man kan bede den enkelte pige om at gelejde een lidt, hvis hun har lyst ... Og måske nogle piger vil give mere generelle tips til hvordan man læser kvinder kropssprog .. Og jo, der er piger der direkte tilbyder at hjælpe debutanter .. Jeg har besøgt een der annoncerede med det (det var dog ikke den service jeg brugte .. ) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1403 Skrevet 18. Juni SweettieDK skrev, for 10 timer siden: Kommer ikke til at annoncere med det, men folk er altid velkommen til selv at sige de gerne ønsker guidning. Har de altid været. Viden kan jo også hjælpe til privat / ikke købe sex. Må jeg spørge hvorfor du ikke har lyst til at annoncere med det? Tanken er jo netop at invitere til og normalisere erfaringsudveksling i håb om at nogle vil kunne overkomme generthed eller skam over ikke at føle sig kompetent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1403 Skrevet 18. Juni Pianistinden skrev, for 6 timer siden: Men så vil den oplæring jo kun gælde for den pågældende GP.....det er slået fast med syv tommer søm efterhånden at vi er forskellige, kvinder som mænd. Hvad der virker for mig, virker ikke nødvendigvis for Liv eller Swettie. Hvad jeg har lyst til mandag, har jeg ikke nødvendigvis lyst til tirsdag og så er gæsten jo lige vidt, men altid en erfaring rigere. Det er alt for søgt at forsøge at simplificere en guide til kvindens nydelse, da den er forskellig og kun basis "trinene" er ens.. Enig og uenig... Mere forskellige er i altså heller ikke og der er masser af læring og erfaring der har generel anvendelse. Og i de fleste discipliner er der en 3-5 variationer, som virker på et stort flertal af kvinder. Det er at overkomplicere det at tro at man er nødt til at lære at elske med den enkelte kvinde og ikke kan blive en generelt bedre elsker. Et af de vigtigste læringspunkter et jo netop kommunikation. At kunne håndtere at lyst, behov og grænser bliver italesat under agten, netop fordi det hele er dynamisk. Og hvordan man kan kommunikere direkte eller nonverbalt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1403 Skrevet 18. Juni sneræven skrev, for 17 minutter siden: Det ville blive for kunstigt tænker jeg. Men man kan bede den enkelte pige om at gelejde een lidt, hvis hun har lyst ... Og måske nogle piger vil give mere generelle tips til hvordan man læser kvinder kropssprog .. Og jo, der er piger der direkte tilbyder at hjælpe debutanter .. Jeg har besøgt een der annoncerede med det (det var dog ikke den service jeg brugte .. ) Hvorfor kunstigt? I min optik er rammerne jo i forvejen lidt kunstige, men klare, hvilket kunne gøre det markant nemmere. I den flygtige sex (ONS) kender man typisk ikke sin partner godt nok til at føle sig tryk nok til at kunne give ærlig feedback og i parforholdet står den kærlige omsorg tit i vejen, fordi man ikke vil såre sin partner. Parterapeuter kan fortælle mange sørgelige historier om kvinder der først efter mange års samliv fortæller deres partner at hun ikke nyder deres sex og måske aldrig har fået en orgasme sammen med ham. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1403 Skrevet 18. Juni køb dansk skrev, for 14 timer siden: Når det er manden, der betaler for sex, går forretningen i sagens natur ud på, at kvinden giver ham en ønsket seksuel ydelse. Det er en stereotyp opfattelse, som jeg på ingen måde deler. Er helt med på at det er sådan for nogle, men for mig er det helt anderledes og de GP'er jeg taler med fortæller mange historier om mænd der inderligt ønsker at skabe nydelse og orgasmer på trods af at de ofte ikke forstår hvordan. Jeg betaler ikke for en ydelse... Jeg betaler for at få chancen for at skabe noget i og sammen med kvinden jeg er sammen med. Hendes nydelse er den vigtigste del af min nydelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1403 Skrevet 18. Juni 1K1969 skrev, for 5 timer siden: Så spil på hele Han/hendes "Klaver", så rammer vi nok på et tidspunkt en tone der ikke er falsk Der lader bare til at være rigtig mange der aldrig lærer hvad der er op og ned, hvilket er klart når vi er så elendige til at erfaringsudveksle. Problemet med at prøve sig frem i blinde er at en forkert påvirkning kan stoppe lysten og legen og ofte ender med skældud eller at han helt bliver afskrevet i stedet for omsorgsfuld hjælp til at forstå hvad der gik galt og hvad han skulle have gjort i stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1403 Skrevet 18. Juni 1K1969 skrev, for 5 timer siden: Måske det ligefrem bliver til en symphoni. Rigtig god analogi... 0 som i IGEN mennesker nogensinde har kunnet spille en smuk symfoni uden utallige timers træning med hyppig feedback. Men på en eller anden måde har vi fået overbevist hinanden om at sex er en undtagelse for reglen om at man skal øve sig og have konstruktivt input for at blive dygtig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 471 Skrevet 19. Juni (edited) SweettieDK skrev, for 16 timer siden: Kommer ikke til at annoncere med det, men folk er altid velkommen til selv at sige Det synes jeg giver god mening - fordi "oplæring" forudsætter en god kemi og er en proces, som ikke egner sig til menukortet Mime skrev, for 10 timer siden: Så er der tid til læring med en pige man er glad for og kender godt, for sex er meget bedre når man kender hinanden godt. Netop - og læring er meget bedre end oplæring Refresh skrev, for 5 timer siden: Jeg betaler ikke for en ydelse... Jeg betaler for at få chancen for at skabe noget i og sammen med kvinden jeg er sammen med. Hendes nydelse er den vigtigste del af min nydelse. Sådan har jeg det i virkeligheden også, og jeg kunne ikke selv finde på at vælge en pige med et menukort med en stribe tillægsydelser - eller som jeg ikke deler sprog med, for eksempel. Det er stadigvæk en ydelse at tilbringe x minutter sammen med mig. Pigen har valgt at tilbyde sig, men jeg har valgt at være netop hendes kunde - det er i virkeligheden det, jeg betaler for. Jeg har valgt hende! Hvis ydelse bliver til nydelse, bliver det til mere - og så udvikler relationen sig, og "læringen" - og det bliver forresten også hendes valg at se mig igen (men mig, der betaler...) Mime skrev, for 10 timer siden: Kan afsløre at de fleste af mine veninder nyder kundebesøg - ikke alle besøg men måske de fleste. Tåler lige at blive gentaget Redigeret 19. Juni af køb dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1466 Skrevet 19. Juni Refresh skrev, for 6 timer siden: Må jeg spørge hvorfor du ikke har lyst til at annoncere med det? Fordi det kan lægge en forventning på “alle” om at det skal være godt for mig. Den mentalitet er det ikke alle som har. Selv dem som har evnerne gider ikke altid bruge tiden på det. Og det vil muligvis gøre nogen mere nervøse for om de er gode nok eller har brug for det. Ting gjort i den bedste mening kan nogen gange give bagslag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1403 Skrevet 19. Juni (edited) Mime skrev, for 17 timer siden: Hmmmm... købesex går ud på at tilfredstille køberen. Den er ikke meget længere i det når man skærer ind til benet. Hvis jeg var en genrert fyr, der ikke vidste meget om sex, så ville jeg stille og roligt opnå erfaring og tryghed ved f.eks. at starte med massage, f.eks. thaimassage og købe en spiller. Når man så føler sig sikker og tryg så kan man tilkøbe blowjobs og samleje stille og roligt. Så får man erfaring og får tingene afmystificeret. Så er der tid til læring med en pige man er glad for og kender godt, for sex er meget bedre når man kender hinanden godt. Så kommer det interessante. En stor del piger er glade for sex, jeg tror de flest er det, og bruger tiden som prostitueret til at opnå nydelse. Den smarte fyr kan bruge det til at få superservice, men man bliver nødt til at kunne "spille" på hendes instrumenter. Kan afsløre at de fleste af mine veninder nyder kundebesøg - ikke alle besøgt men måske de fleste. Så drenge, der er ikke så meget at lære. Bare "go with the flow" og ikke så teknisk et fokus. Det er ikke så svært, bare go for it, og find din yndlingspige du kan besøge 2-3 gange pr måned. Meget interessant og uventet læsning fra din side. Sidst var du ret klar i spytter om at man er et naivt fjols, hvis man tror at pigen nyder at være sammen med en... Eller det var måske kun myntet på mig, på trods af at vi aldrig har mødtes? Men dejligt at få det nuanceret og det du skriver her passer godt med mine oplevelser og samtaler med kvinder fra branchen og generelt. Men jeg synes du selvmodsiger dig selv lidt, ved at påstå at der ikke er så meget at lære, men samtidig siger at man bliver nødt til at kunne spille på hendes instrumenter. Det er jo lige præcis det man kan lære og det er mange gange nemmere at lære det, hvis der er klare rammer for at pigen er ærlig i sin respons i stedet for at lade som om det er vidunderligt eller lade være med at reagere og forvente at han selv kan mærke at den er gal. Bare det at du bruger udtrykket "Den smarte fyr" antyder at der også findes knap så smarte og måske usikre fyre, som ville kunne vokse, hvis de fik lidt hjælp. Redigeret 19. Juni af Refresh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 126 Skrevet 19. Juni Refresh skrev, for 6 timer siden: Meget interessant og uventet læsning fra din side. Sidst var du ret klar i spytter om at man er et naivt fjols, hvis man tror at pigen nyder at være sammen med en... Eller det var måske kun myntet på mig, på trods af at vi aldrig har mødtes? Nej, ikke møntet på dig. Kontekst er afgørende og har det været udenlandske piger, der jo rejser til et fremmed land for at tjene penge, ja - så er man et naivt fjols. Formålet er penge - var det sex så var man blevet i hjemlandet. Og jeg kender et par polske piger der nyder sex i DK og rejser frem og tilbage mellem Polen og DK. Igen, nøgleordet er kontekst. Og jeg tror de fleste købere ville få meget mere ud af det hvis de bare havde en smule fingerspitzengefuhl. Priserne har det jo også med at blive noget lavere hvis man som køber kan sit kram. Refresh skrev, for 6 timer siden: Men dejligt at få det nuanceret og det du skriver her passer godt med mine oplevelser og samtaler med kvinder fra branchen og generelt. Men jeg synes du selvmodsiger dig selv lidt, ved at påstå at der ikke er så meget at lære, men samtidig siger at man bliver nødt til at kunne spille på hendes instrumenter. Jeg skrev noget ala "go with the flow" eller "få en fornemmelse for partner" eller... det kan formuleres på mange måder. Der er ikke noget konkret at lære man skal jo bare fornemme den anden. Nogle (måske de fleste) kvinder kan lide at være til rådighed og tilfredsstille en mand. Men det skal være den "rigtige mand" og ikke et tilfældigt fjols uden situationsfornemmelse. Har man bare lidt konduite og opfører sig som en gentleman så får man guld service, og det har intet med prisen at gøre. Refresh skrev, for 6 timer siden: Det er jo lige præcis det man kan lære og det er mange gange nemmere at lære det, hvis der er klare rammer for at pigen er ærlig i sin respons i stedet for at lade som om det er vidunderligt eller lade være med at reagere og forvente at han selv kan mærke at den er gal. Bare det at du bruger udtrykket "Den smarte fyr" antyder at der også findes knap så smarte og måske usikre fyre, som ville kunne vokse, hvis de fik lidt hjælp. Jeg har angivet en fremgangsmåde for dem der er usikre. Nemlig at starte stille og roligt og bare slappe af .. det hele kommer af sig selv. Men ja, der findes masser af fjolser, og dem kan du læse indlæg fra her på sitet. Det kommenterer jeg normalt ikke på medmindre det er for krast. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 536 Skrevet 19. Juni Refresh skrev, den 17.6.2025 at 23:14: Så piger og drenge, hvad tænker i? Er det noget i kunne forestille jer at udbyde og er der nogen der ville have lyst til at købe det eller som måske ville ønske at de havde kunnet købe det for mange år siden? Jeg synes det vil være en fantastisk idee. Jeg tror jeg tag det med op i min Annonce. Da kommer naturligvis mest personer som vil selv opleve en nydelse. Men often få de selv kun en nydelse hvis de mærker at pigen nyder det. Men det har vi jo allerede snakket meget om. Dermed kan det blev en succes for manden hvis de få feedback fra så mange som muligt. Da kommer også af og til en som er meget genert og uerfarne og vil udprøve sig og være sig selv i sikkerheden. For disse kan det være endu mere attraktiv at få tilbudt kan jeg tænke mig. Jeg kan da nok huske da min bedste ven en gang spurgte mig om han kan prøve at slikke mig, fordi han aldrig i livet har gjort det men han har jo nu få en kæreste og vil gøre det ved hende dog tøre han sig det ikke fordi han er bange at gøre noget forkert. Den gang har vi været begge 16 haha.... Ja sikker måtte han det og jeg har fortalt hvor meget han må presse eller hvor hen han skal fokusere... Det var også for mig ret sjovt. Jeg har bare tænkt hvor søde han er og betænksom over for sin kæreste men viser bare hvor meget frygt mander kan har for at gøre noget forkert. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2350 Skrevet 19. Juni (edited) Refresh skrev, for 22 timer siden: Hvorfor kunstigt? Jeg vil sige det sådan, at det, du foreslår, mere er i retning af coaching. Det ville for mig ikke spille ret godt sammen med et 'almindeligt' GP-besøg. Derfor kan man godt have nogle praktiske øvelser, hvis den der giver coaching samtidig er GP. Hende jeg omtalte, og som tilbyder hjælp til debutanter, har også en sexolog-uddannelse. Måske er det en del af arbejdet for det, man kaldte 'Surrogate Partners' som i nogle lande (måske England eller Australien) har været et tilbud til mænd, der har det svært med det med piger .. Jeg tror godt der kan være en idé i at 'coache' mænd i at læse pigens signaler. Så jeg er ikke uenig med dig. Redigeret 19. Juni af sneræven 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1403 Skrevet 20. Juni (edited) sneræven skrev, for 17 timer siden: Jeg vil sige det sådan, at det, du foreslår, mere er i retning af coaching. Det ville for mig ikke spille ret godt sammen med et 'almindeligt' GP-besøg. Derfor kan man godt have nogle praktiske øvelser, hvis den der giver coaching samtidig er GP. Hende jeg omtalte, og som tilbyder hjælp til debutanter, har også en sexolog-uddannelse. Måske er det en del af arbejdet for det, man kaldte 'Surrogate Partners' som i nogle lande (måske England eller Australien) har været et tilbud til mænd, der har det svært med det med piger .. Jeg tror godt der kan være en idé i at 'coache' mænd i at læse pigens signaler. Så jeg er ikke uenig med dig. Sexolog er ikke en beskyttet titel og der er desværre stor forskel på niveauet. I min optik er de fleste danske piger i branchen sexologer og menneskekendere alene i kraft af alle de møder de har haft med vidt forskellige mænd. Men jeg tror du opfatter det lidt anderledes end jeg tænker det. Det er ikke tænkt som egentlig undervisning eller coaching. Det er tænkt som et seksuelt møde, men med klare rammer for at pigen giver ærlig feedback i stedet for at spille skuespil. Det er SÅ meget nemmere at blive klogere, hvis pigen f.eks. siger "ikke så hårdt" eller "træk fingrene lidt ud og lav "kom her" bevægelsen" imens man er i gang, så man kan justere og finde ud af hvordan hun kan lide det i stedet for at hun bliver kunstig, afvisende eller fraværende. Og samtalen bagefter tænker jeg mest kunne gå på adfærd. F.eks. du virkede til at have meget travlt i starten og det gør mig nervøs og på vagt. Hvis du giver dig lidt tid til at nusse og kramme og undersøge min krop, så har jeg nemmere ved at slappe og åbne min krop op for dig. Noget i den stil. Bare ærlig feedback om hvad der sker i hende og hvordan hun kan lide at blive berørt og påvirket. Ikke noget generelt, som ville kræve en uddannelse. Redigeret 20. Juni af Refresh 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg