Hop til indhold
Bobstar

Klamydia, måske?

Recommended Posts

Jeg tror sku jeg er blevet smittet, nu har jeg bestilt tid på Bispebjerg i morgen, men der går 5 dage før svar står der på deres webside.
Men i mellemtiden er jeg så kommet til at klø mig i øjet, så nu har jeg også en øjeninfektion (den skal jeg bare til min egen læge med i morgen)

Det hele er jo meget dumt, men er der en venlig sjæl der kan fortælle mig lidt?

1) Der er konstant betændelse ud af urinrøret, mest hvidligt snask. Og det havde jeg så åbenbart lidt af på min finger efter jeg havde vasket mig, og op i øjet. Don't ask... 
 - men det jeg gerne ville vide.. jeg har et optimistik håb om det måske bare er en streptokokinfektion, ja I ved jo hvordan det er. Så kan det være sådan en? Det har nu stået på siden i går morges.

2) Hvis nu testen er positiv på Bispebjerg, hvad så? Får jeg så en recept der? eller skal jeg så forbi min egen læge igen og få en?

3) Hvor diskret kan det her forløbe?
 - Jeg har ikke haft sex med andre siden jeg var forbi en GP'er for 2-3 uger siden. Hvad med min kone? som jeg forøvrigt ikke har haft sex med i mange år, bliver hun informeret af lægen? Eller hvad hulen sker der?

*GISP*

Del dette indlæg

Link til indlæg

1) Det kan ikke udelukkes, men det er lægen nærmest at svare.

2) De har læger tilknyttet, så du får som udgangspunkt recepten der.

3) Din kone bliver ikke informeret, da læger og andre sundhedspersoner har tavshedspligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilføjelse til @ErnstOles udmærkede svar 2: Hvis du er på Bispebjerg som anonym, så får du ikke en recept af dem, men besked på, at du skal kontakte egen læge. Der gives ikke recepter til anonyme.

Og til 3: Hvis du har givet din kone fuldmagt til at se dit medicinkort, kan hun se dine recepter, og dermed også den mod klamydia. Har du ikke givet fuldmagt, er det ikke et problem.

Men uanset hvad, så god bedring, @Bobstar.

Redigeret af Den_glade_amatør
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når du nu ikke har sex med din kone, så er der ikke den store grund til bekymring. Du skal vel nærmest håbe, at det "bare" er klamydia, da det er meget simpelt at behandle.

Tag det roligt og få den rette behandling, så er der ikke sket nogen skade. Når du har fået svar fra Bispebjerg og du med overvejende sandsynlighed ved, hvem der måtte have smittet dig, så ville jeg da også lige kontakte denne person.

Redigeret af niskanen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må man spørge, om din angst for en mulig kønssygdom, er kommet på baggrund af samleje u gummi, eller 

Oralsex til dig u gummi ?

Jeg ved risikoen altid er der, og selvfølgelig kan man minimere den.

De få besøg jeg lykkes med generelt er altid med kondom.

Ja, oralsex med gummi, er sgu ikke det samme, men frygten og angsten efterfølgende, er værre.

Min største udfordring er, at jeg er en sucker, efter at slikke/suge/kysse/ nyde/begære en Fi...

Det tø'r jeg næsten desværre heller ikke, da jeg frygter at blive ramt, af den tvivl du står i lige nu.

Håber det bedste for dig, om ikke andet -  at det lykkes dig at få dit "problem" behandlet diskret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...