Hop til indhold

Recommended Posts

Sød pige som dog på mig virkede lidt generet, og lidt svær at starte en samtale med. 
Agten fejlede dog ikke noget, og hun tøede lidt op bagefter. 
Kan godt være man skal kende hende lidt, for at snakke med hende, eller jeg har ramt hende på en dårlig dag? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med Noob2025, derudover fandt jeg hende også en anelse passiv i akten, mig som skulle tage initiativ til alt mens hun bare lå der, ikke helt det jeg leder efter hos en glædespige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Noob2025 skrev, for 51 minutter siden:

Sød pige som dog på mig virkede lidt generet, og lidt svær at starte en samtale med. 
Agten fejlede dog ikke noget, og hun tøede lidt op bagefter. 
Kan godt være man skal kende hende lidt, for at snakke med hende, eller jeg har ramt hende på en dårlig dag? 

Tak for hurtig tilbagemelding.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en anmeldelse men af en dag med flere besøg undervejs så den er ikke nem at søge frem. 

Seks skønne kvinder otte timer og en del færre penge på lommen men en kæmpe oplevelse rigere

Jeg havde en rigtig god oplevelse med Lina / Sysser meget intens men det handler jo om kemi og om man kan varme en kvinde op for er enig med @Noob2025 initiativet til oplevelsen skulle jeg tage fra start 100% men da vi var igang var det en skøn oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv troede ellers hun var et sikkert valg, da hendes kører kamerat er et sikkert hit hver gang (JenniferRomantica). Hun er da i hvert  fald initiativrig og snaksaglig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg følger løbende med herinde, men har aldrig skrevet en kommentar før nu..

Grunden for min kommentar i denne tråd, skyldtes jeg ikke kan genkende det billede der bliver beskrevet af Lina.. 

Jeg har i 3/4 år besøgt Lina næste hver gang hun er i Valby, og hver gang går jeg glad og tilfreds derfra.. Altid fræk og intens sex, med passion og indlevelse fra Lina. Vil dog medgive, at det ikke er de store udbrud og højlydte støn der kommer ud af Lina,  men når først man har fået tændt hende, er man ikke i tvivl om ægtheden i oplevelsen.. Fx når man slikke hendes dejlige frække fisse, og hun strammer benene om ens hoved og tager fat i håret, for at man skal gå dybere, så ved man at man har ramt plet.. 

Eller når man havner i et vådt og dybt tungekys og man får øjenkontakt, så er det øjne der fortæller.. TAG MIG! 

Men ja, som det er i alle forhold, også med GP, skal der jo være kemi og “ to til tango” og kemien til Lina, mangler i hvert fald ikke i mit tilfælde.. 

Jeg kommer i hvert fald igen, når Lina rammer Kbh næste gang..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Føler selv jeg har læst hvad der blev skrevet, hvorfor jeg også kommenterer, men kan ikke genkende at Lina er genert og ikke tager initiativ. Bestemt ikke det jeg oplever når jeg er sammen med hende.. Der er også altid god tid til snak, både før og efter.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JensenKim skrev, for 4 timer siden:

Føler selv jeg har læst hvad der blev skrevet, hvorfor jeg også kommenterer, men kan ikke genkende at Lina er genert og ikke tager initiativ. Bestemt ikke det jeg oplever når jeg er sammen med hende.. Der er også altid god tid til snak, både før og efter.. 

Vi er tre personer der har oplevet det sjovt nok og det er jo ikke fordi nogen af os har andet end rost resten af akten hun tager bare ikke initiativet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JensenKim skrev, for 19 timer siden:

men kan ikke genkende at Lina er genert og ikke tager initiativ. Bestemt ikke det jeg oplever når jeg er sammen med hende.. Der er også altid god tid til snak, både før og efter.

både mig og @Noob2025 har intet negativt sagt om selve akten eller pillowtalk og snak bagefter overhovedet tvært imod. 

I min egen anmeldelse som jeg lagde op har jeg faktisk ikke nævnt starten eller tilbageholdenheden fordi jeg dengang tog det som et mindre hår i suppen i hvad der ellers var en virkelig dejlig oplevelse. 

Men da Noob og Sleino så begge nævner at de også har oplevet Lina som genert, tilbageholdende og at man ligesom selv skulle tage initiativet så ligner det en tendens og så nævnte jeg at det oplevede jeg også fordi for nogen kan det have stor betydning om GPen de besøger er meget på fra start og udadvendt eller om hun er genert, tilbageholdende og man selv skal vise det første initiativ. 

Sleino er den eneste der oplevede det som et problem hele vejen igennem 

Det er jo godt for dig @JensenKim hvis du slet ikke oplevede det og hun var forførende og udadvendt overfor dig helt fra start i første møde. Men lige nu er du den eneste der har mødt Lina som har haft den oplevelse som du beskriver. 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg
JensenKim skrev, for 21 timer siden:

Hej Kim

Jeg har som sagt heller intet negativt at sige om Line, og jeg tænker at, hvis man besøger hende flere gange som du har gjort, så forsvinder den indledende generthed sikkert også. Min egen erfaring er i hvert fald, at ved dem jeg har besøgt flere gange bliver møderne også bedre hver gang, fordi man lærer hinanden at kende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...