Denwod 163 Skrevet søndag klokken 13:53 En dobbelt efterlysning Kann det virkelig passe at der ikke er noget sjovt langs linie C imellem ballerup og frederikssund Og nu hvor de sjove lege i buskene i fælledparken og i Valbyparken er stoppet. Er der så nogle der har link til andre der leger i det grønne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migselvXXX 116 Skrevet søndag klokken 15:27 Der et et stort uudnyttet tørt område inden for Roskilde, Frederikssund, Frederiksværk, Hillerød, Ballerup, Tåstrup og tilbage til Roskilde. Det er desværre i det område jeg bor. Det kunne eller være fedt hvis der var noget inden for en overskuelig afstand ... Der er en enkelt GP i Slangerup, desværre ikke lige en jeg vil besøge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman99 17 Skrevet søndag klokken 15:39 GP'en "Kæmpe bryster" er i det område. Men måske ikke en klassisk GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denwod 163 Skrevet søndag klokken 19:41 spaceman99 skrev, for 4 timer siden: GP'en "Kæmpe bryster" er i det område. Men måske ikke en klassisk GP. Kan du ligge et link op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denwod 163 Skrevet søndag klokken 19:41 Er hun ikke rykket videre ? men nej et tørlagt område Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman99 17 Skrevet for 21 timer siden Denwod skrev, for 14 timer siden: Kan du ligge et link op https://annoncelight.dk/showad/361696 Jeg har ikke selv haft fornøjelsen af hende, så jeg ved ikke h orden hun er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg