Tivolimanden 5 Skrevet lørdag klokken 08:14 Hej folkens Er der andre end mig der undres over at @PussyGalore vagtplan ikke går 3-4 uger frem som den har gjordt. Når man kommer langt vejs fra er det rart at kunne planlægge sin københavnertur i god tid. Sommetider køre vagtplanen i lop, men det er sikkert sikkert hilsen TM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2279 Skrevet lørdag klokken 09:53 (edited) Tror bare de har svært ved at udfylde vagtplanen flere uger frem. Pigerne på PG er selvstændige, de sætter deres hat som de vil og har gang i alt muligt ude i verden. Det er i hvert fald det indtryk jeg får, ud fra de piger jeg har besøgt derinde. Tænker også mange af pigerne har jobs ude i det 'civile liv' med vagtplaner der flyttes med kort varsel. Før i tiden lagde PG tit vagtplaner for de foregående uger ud som uge tre og fire - vagtplanen kørte i loop, som du skrev. Det synes jeg forvirrer endnu mere, så jeg kan godt forstå de har forladt den praksis. Redigeret lørdag klokken 10:13 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg