Hop til indhold

Pussy Galore vagtplan

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens 

Er der andre end mig der undres over at @PussyGalore vagtplan ikke går 3-4 uger frem som den har gjordt. 
Når man kommer langt vejs fra er det rart at kunne planlægge sin københavnertur i god tid.

Sommetider køre vagtplanen i lop, men det er sikkert sikkert

hilsen TM

Skrevet

Tror bare de har svært ved at udfylde vagtplanen flere uger frem.

Pigerne på PG er selvstændige, de sætter deres hat som de vil og har gang i alt muligt ude i verden.
Det er i hvert fald det indtryk jeg får, ud fra de piger jeg har besøgt derinde.
Tænker også mange af pigerne har jobs ude i det 'civile liv' med vagtplaner der flyttes med kort varsel.

Før i tiden lagde PG tit vagtplaner for de foregående uger ud som uge tre og fire - vagtplanen kørte i loop, som du skrev.
Det synes jeg forvirrer endnu mere, så jeg kan godt forstå de har forladt den praksis.

Redigeret af sneræven

• 1 month later...
Skrevet
  • Author
sneræven skrev, den 14.6.2025 at 11:53:

Før i tiden lagde PG tit vagtplaner for de foregående uger ud som uge tre og fire - vagtplanen kørte i loop, som du skrev.
Det synes jeg forvirrer endnu mere, så jeg kan godt forstå de har forladt den praksis.

Hvordan synes du det var mere forvirrende at planen kørte i loop? 
Er der piger der har forladt PG på grund af vagtplanen, som de selv byder ind på?

Skrevet
Tivolimanden skrev, for 10 timer siden:

Er der piger der har forladt PG på grund af vagtplanen, som de selv byder ind på?

Det tror jeg da ikke ... 
Det handler bare om, som jeg skrev, at det er svært at planlægge mere end to uger frem .. 

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 12 minutter siden:

Det tror jeg da ikke ... 
Det handler bare om, som jeg skrev, at det er svært at planlægge mere end to uger frem .. 

Nå på den måde. Det giver god mening. Jeg kan også forstå at det er lidt svært at finde telefondamer, det spiller måske også ind.

Skrevet

Lige pt. er det jo sommer og der holdes ferie så her er det nok ekstra svært at se fire uger frem og så er blandt andet Selma iblandt de faste stoppet så måske kommer der fire uger igen på den anden side af sommeren nu må vi se. Hvis du har en bestemt i tankerne kan man nogen gange høre dem i mail om de er på vagt i en bestemt uge 

Skrevet

Seduction kan godt finde ud af at lave vagtplan en måned frem.

Selvfølgelig sker ændringer og aflysninger, men de sker alligevel oftest få dage før eller på dagen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.