Borende X 25042 Skrevet 3. April, 2014 (edited) For nogen tid nævnte jeg "Amalie" i en streng og skrev, at jeg i den grad var forarget over, hvordan man i dagens Danmark kunne blive berømt og i visse kredse forgudet, fordi man intet kunne. Absolut intet. Et par brugere spurgte, hvem "Amalie" var. Nu kan selvsamme få syn for sagn ved at tænde for Fluxusdellen, undskyld jeg mener selvfølgelig Luxusfælden, den 8 april. Der har de kompetente økonomer været på besøg hos den luxusramte Amalie. Det skulle efter udslip til dagspressen stå lige så skidt til med økonomien som med forstanden. Så for folk, der ikke kender "Amalie", hvilket man egentligt ikke kan fortænke dem i, er der smæk for skillingen nævnte tidspunkt. Et højdepunkt i udsendelsen skulle efter sigende være, da økonomerne siger, at hovedpersonen er nødt til at tage sig et "ærligt arbejde", og at hun herved flipper helt ud. Hun er prædestineret til noget højere. Selv vil jeg åbne en Haut Brion af passende årgang og nyde forestillingen :D . Redigeret 3. April, 2014 af Borende X 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draco2000 70 Skrevet 3. April, 2014 Hvis man forarges over, at Amalie belønnes for intet at kunne, så bør man lade være med at anbefale, at folk bruger tid på at kigge på hende i TV, hvilket giver producerne indtryk af, at der er penge i at vise hende på en skærm Hun forbliver på TV lige så meget, fordi folk nyder at grine af hende, som folk nyder at holde med hende. Ignorer hende, sådan går hun hurtigst væk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3549 Skrevet 3. April, 2014 Jeg kan ikke se luksusfælden uden at ødelægge mit tv. Og da det er et pænt dyrt et af slagsen, så lader jeg være. Amalie er i øvrigt så meget spild af tid, luft, genmasse og spalteplads at det halve kan være nok. Jeg skal arbejde i morgen, så jeg undlader at åbne en flaske Nøf det Blærerøv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. April, 2014 jeg har ikke noget tv.... det er da vist mig der har trukket det længste strå der *gg* 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2014 Jeg er nu mere interesseret i at høre hvor mange penge Amalie, Katja K, Frederline-drengen m.fl har fået for at vi alle kan sidde og fryde os over, deres økonomisk ruin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. April, 2014 Jeg kan ikke se luksusfælden uden at ødelægge mit tv. Og da det er et pænt dyrt et af slagsen, så lader jeg være. Amalie er i øvrigt så meget spild af tid, luft, genmasse og spalteplads at det halve kan være nok. Jeg skal arbejde i morgen, så jeg undlader at åbne en flaske Nøf det Blærerøv. Den sidste sætning klær dig rigtig dårligt. Især mår vi skal informeres om dit dyre tv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 3. April, 2014 Selv vil jeg åbne en Haut Brion af passende årgang og nyde forestillingen :D . Bx, jeg har givet dig en "like" for indlægget - det var navnlig kommentaren om en flaske Ch. Haut Brion, der vakte min sympati... Mht. Amalie og hendes diverse "sprogblomster" og selvforelskelse så har jeg alligevel altid godt kunnet lide hende - hun har da foruden et kønt udseende også et sødt smil og virker meget ærlig...synes også godt det kan være sexet (i afmålte doser), når kvinder fremstår sprogligt og intellektuelt sådan lidt "blondineagtigt" Hvis Amalie åbnede et bordel i morgen og tilbød intime ydelser, ville jeg være den første gæst... Men det sker nok aldrig, når hun kan afvise den gentleman, der tilbød hende 10 mio. kroner for en uges hed ferie-sex...(!) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. April, 2014 Bx, jeg har givet dig en "like" for indlægget - det var navnlig kommentaren om en flaske Ch. Haut Brion, der vakte min sympati... Mht. Amalie og hendes diverse "sprogblomster" og selvforelskelse så har jeg alligevel altid godt kunnet lide hende - hun har da foruden et kønt udseende også et sødt smil og virker meget ærlig...synes også godt det kan være sexet (i afmålte doser), når kvinder fremstår sprogligt og intellektuelt sådan lidt "blondineagtigt" Hvis Amalie åbnede et bordel i morgen og tilbød intime ydelser, ville jeg være den første gæst... Men det sker nok aldrig, når hun kan afvise den gentleman, der tilbød hende 10 mio. kroner for en uges hed ferie-sex...(!) Hej Hammerhaj. Nu har jeg forstået, at vi begge er glade for bedre vine. Gudskelov for det. Men jeg kan ikke rigtigt følge dig i at sætte lighedstegn imellem "blondineagtigt" og intellekt. Jeg kender faktisk blondiner, som er særdeles kloge, og som man skal tidligt op om morgenen for at kunne hamle op med. M.h.t. Amalie og de fantaserede bordeltjenester, som hun måske kunne tænkes at indlade sig på, må jeg melde fra. Jeg kan ikke ligge med en tomhjerne, hvor fordelagtigt hun end ser ud. Jeg er nødt til at have noget "sjæl" med, og på dette punkt er jeg godt forsynet. Nå, men for at drille dig lidt: Skal jeg sende proppen? De hjerteligste hilsener BX 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. April, 2014 synes også godt det kan være sexet (i afmålte doser), når kvinder fremstår sprogligt og intellektuelt sådan lidt "blondineagtigt" du har fået en like.... for jeg er pt blondine 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 737 Skrevet 3. April, 2014 Fred være med det. Hun er jo en evig u-udtømmelig kilde til latter. Og latter kan man aldrig få nok af. Må dog indrømme at jeg til tider kan få ondt af hende. Og tænker tit om det mon gør ondt at være så småt begavet. Eller om "ignorance is bliss" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. April, 2014 (edited) jeg har ikke noget tv.... det er da vist mig der har trukket det længste strå der *gg* hæhæ Jasmin du slipper ikke så let, du kan se det på nettet via TV3play http://www.tv3.dk/luksus http://www.tv3.dk/luksusf%C3%A6lden/amalie-i-luksusf%C3%A6lden Amalie har fået sit eget skældsord, det er da godt gået: Man siger det er en "Amalie", hvis noget er en "ommer" eller en fadæse hæhæ Redigeret 3. April, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. April, 2014 (edited) Hvis man forarges over, at Amalie belønnes for intet at kunne, så bør man lade være med at anbefale, at folk bruger tid på at kigge på hende i TV, hvilket giver producerne indtryk af, at der er penge i at vise hende på en skærm Hun forbliver på TV lige så meget, fordi folk nyder at grine af hende, som folk nyder at holde med hende. Ignorer hende, sådan går hun hurtigst væk. Hej Draco. Du har faktisk fanget, hvor jeg gerne vil hen med mit indlæg. Kvinden er åbenlyst en tomhjerne, og jeg ville gerne sætte focus på, hvorfor netop hun kan være så beundret i visse dele af befolkningen, samtidigt med, at vi har højt kvalificeret professorer, som aldrig brænder igennem i offentligheden. Altså det faktum, at danskerne er begyndt at dyrke uvidenheden. Ud fra denne vinkel er det derfor nok ikke spild af tid at sætte sig hen og se, hvad det er for en bevidst dyrket middelmådighed, der styrer Danmark. Og kunne det vække til eftertænksomhed blandt de mange kloge brugere herinde, er mit mål nået. Redigeret 3. April, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. April, 2014 Er hun beundret... af hvem ? jeg har aldrig hørt et eneste menneske sige noget positivt om pigen... never ever... den eneste grund til at jeg kender til hendes eksistens er fordi alle jeg nogensinde har hørt omtale hende har gjort nar af hende eller karikeret hende... det er ikke at dyrke uvidenheden - det er at booste sit eget ego med laveste fællesnævner... det er jo også så nemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9399 Skrevet 3. April, 2014 Det kan være at det denne Amalie i virkeligheden behøver, er en bisidder til forhandlingerne med TV3, der kan fortælle TV3 at han/hun godt kan se hvor meget det er værd for TV3 at Amalie udsendelse efter udsendelse bliver ved med at vise seerne hvor meget hun er på røven, og at Amalie fremover kræver sin andel af den profit TV3 tjener på at hun villigt udstiller sig selv? Hvis ikke TV3 vil betale, foreligger måske muligheden for at en konkurrerende kanal vil? Uden at kende noget til damen som sådan, forekommer det mig at der faktisk består et potentiale for hende, i at score kassen på at blive kendt som ingenting for ingenting. Det er set før i historien at gribbe er løbet med fortjenesten for næsen af den der burde have scoret kassen, og kan Amalie tjene flere penge mens tid er, håber jeg at nogen vil hjælpe hende med det. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2014 Rejse Dit indlæg rejser bestemt en debat der har relevans. Det er sådant set ikke længere en velbevaret hemmelig at TV3 og andre kanaler der laver dens slags reality tv udnytter de uge mennesker. Deres kontrakter binder dem på hænder og fødder for beløb der er så små, at de fleste tænker "Aaaah kan det nu også passe at de stort set ikke får en skid". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. April, 2014 Er hun beundret... af hvem ? Ork, Jasmin, det er blandt ungdommen. Jeg har af og til selv min gang i ungdomskredse, og her hører man jo et og andet. Navnlig da hun var i Paradis Hotel. OLotl BX Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. April, 2014 men jeg sidder og tænker... havde hun sagt ja til den mand der tilbød de 10 mio... så var hun pt ikke til grin i luksusfælden... en skam der ikke sad en økonomisk rådgiver da hun fik det tilbud for det var da for dumt at sige nej til hun er jo hvor hun er i hele DKs optik... så det havde jo ingen forskel gjort... og den forskel det kunne have gjort i nogens øjne... den er hun såvidt jeg har forstået ikke begavet nok til at forstå det er tragisk på et plan der ikke er til at bære... og det gør mig inderligt ulykkelig på den arme piges vegne... jeg kan ikke engang harmes over dem der griner... så trist er det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. April, 2014 Eller også et hun så begavet at hun, overbevisende, kan spille dum. Tænk Goldie Hawn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skjold 34 Skrevet 3. April, 2014 Meget sjovt men kunne virkelig godt tænke mig og se hendes ansigt, hvis læste med her... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 3. April, 2014 Den tomhjernede tøs skulle have 25cm jysk haveslange... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2014 men jeg sidder og tænker... havde hun sagt ja til den mand der tilbød de 10 mio... så var hun pt ikke til grin i luksusfælden... en skam der ikke sad en økonomisk rådgiver da hun fik det tilbud for det var da for dumt at sige nej til Rolig nu. Hun er åbenbart ikke dummere end at hun godt kan skelne imellem realistisk og seriøse tilbud og almene forsøg på at tage røven på hende. Hvis ikke......... så har hun bare været heldig at svare NEJ på det rigtige tidspunkt. Man skal nu heller ikke undervurdere evnen til at være heldig selvom man måske ikke fatter en skid. Derimod kunne jo overveje at træde i ind den frække branche, under beskyttelse af en stærk "mutter". Jeg kunne godt forestille mig, at der er marked for at få lov til "kne...." en kendis, og mon ikke at timeprisen kunne sættes til 3.000-4000 for ligesom at kunne følge med efterspørgslen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 3. April, 2014 Nogle af Amalies begavede citater... “Jeg har ondt i mine stiletter” “Jeg tror på det, mellem 0 til 10 procent, så tror jeg 100 procent, at øhh. Ja 10 procent, altså hvis vi siger fra 0 til 100…” “Det kører bare på en lyserød sky.” “det betyder mirakel når den skider!” “Jeg er rigtig rigtig god og flirte med mine øjne” “Du må ikke tage det personlighedsmæssigt.” “Det er der både forlemper og ulemper ved.” “Jeg har spist udendørs mad.” “Vi lever i 2010. Det ville være noget andet hvis vi levede i 2002 eller sådan noget, årstiderne skifter.” “Det jo ik kun mig de gør grin med.. Det er hele paradise Receptet.” 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. April, 2014 (edited) Nogle af Amalies begavede citater... “Jeg har ondt i mine stiletter” “Jeg tror på det, mellem 0 til 10 procent, så tror jeg 100 procent, at øhh. Ja 10 procent, altså hvis vi siger fra 0 til 100…” “Det kører bare på en lyserød sky.” “det betyder mirakel når den skider!” “Jeg er rigtig rigtig god og flirte med mine øjne” “Du må ikke tage det personlighedsmæssigt.” “Det er der både forlemper og ulemper ved.” “Jeg har spist udendørs mad.” “Vi lever i 2010. Det ville være noget andet hvis vi levede i 2002 eller sådan noget, årstiderne skifter.” “Det jo ik kun mig de gør grin med.. Det er hele paradise Receptet.” Tak for dine bestræbelser med at finde illustrerende citater frem. Ak ja, nu hvor jeg genlæser dem, får jeg umiddelbart lyst til at åbne to Haut Brion'er under udsendelsen. Måske ThorsHammer banker på og hjælper mig med både Haut Brion'erne og harme hammerslag på fjernsynskassen? Redigeret 3. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hrlillemand 37 Skrevet 3. April, 2014 Men det er dog pudsigt, at det alligevel er det meste, man forstår, trods alt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9399 Skrevet 3. April, 2014 Borende X - du kommer vel aldrig til at vise dit åsyn for andre en Nikita herinde fra, men måske Thors Hammer kan følge med økonomisk til at I kan dele en flaske Le Clarence de Haut Brion - Pessac-Léognan, 2009 - pris 1498 kr http://www.loegismose.dk/shop/product/9093/ De findes også dyrere på nettet. Da jeg så prisen trak jeg interessen for at ville dele en flaske med nogle gode oste til - må nok erkende at min grænse går ved 1000 kr skulle det være til engro pris Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg