Borende X 25042 Skrevet 3. April, 2014 (edited) Det har været en ret hård vinter. Ikke klimatisk, men glædespigemæssigt.Og nu er foråret omsider brudt igennem.Den hårde vinter satte ind fredag den 20. december. Jeg havde som sædvanligt indfundet mig i Vandtårnsvejens Velværecenter kl. 10. Det var sidste åbningsdag før jul, så humøret var højt, og der blev fløjtet (ganske falsk) på badeværelset, inden jeg var klar og blev lukket ind i Nikitas rum. Julen tegnede godt.Da Nikita var kommet ind og havde givet mig de gammelkendte velkomstkys, som jeg returnerede med et par klem på vandflyweren, bad hun mig om at sætte mig i læderlænestolen og gøre mig det lidt komfortabelt.Hun fortalte mig da, at hun stoppede som klinikpige, og at jeg således i siddende stund var hendes sidste klinikgæst overhovedet. Kl. 11.30 ville hun være ude af klinikverdenen.Der blev pludselig ret god plads i mine underhejsere, for jeg havde i første omgang opfattet det, som om hun uden varsel stoppede i branchen. Det gør alle jo på et tidspunkt.Heldigvis kunne Nikita berolige mig med, at hun blot ville prøve noget nyt, og at hun allerede havde nogle tanker om dette på tegnebrættet, som ville blive mere konkrete efter jul. Gejsten i underhejserne vendte gudskelov tilbage, og så havde vi ellers julehygge for alle pengene.Efter at vi havde klaret det carnale og hyggesludret lidt om fremtiden, gik jeg i bad og klædte om til julearrangementet i mit firma. Da jeg kom ud fra badeværelset kl. 11.45, mødte der mig et helt ukendt syn: Nikita i civilt tøj med cowboybukser og halvlange læderstøvler. Sådan havde hun aldrig taget afsked med mig før! Hun plejer altid in natura, lettere frysende, at lukke mig ud, så jeg fattede definitivt, at den var god nok: Jeg var vitterligt sidste mand i hendes tid som klinikpige. Jeg var lidt vemodig, men samtidigt beæret.Efter nytår fik jeg stundom forsigtige pejlinger af, hvor langt forvandlingen fra klinikpige til privat/diskretpige forløb. Forskellige muligheder blev undersøgt, indtil der en dag blev inviteret til leg i Smørum. Det var godt nok lidt ude på landet, og hvis man skal på tværs af fingerplanen med det offentlige, tager det næsten længere tid end at lade sig transportere til Slaglille. Se: Jeg besøgte Nikita i Smørum en af de sidste dage i januar.Det var et hyggeligt og pænt sted, men jeg anede, at det var af midlertidig natur, indtil det helt rigtige dukkede op. Men schwamm darüber.Til min store ærgrelse lykkedes det hende at finde en permanent løsning i Jylland, før tingene faldt i hak på Sjælland.Når jeg tænkte på min egen afhængighed af offentlig transport, frygtede jeg, at den permanente løsning kunne være en Slaglille-model langt ude på landet (se: og uden en romansk kirke. Heldigvis meldte Nikita for kort tid siden ud, at hun havde fundet en passende modtagelse på 2100 Østerbro. Og det var mere inden for min rækkevidde.Jeg skrev da til Nikita, at når jeg nu havde været sidste mand, der lukkede og slukkede på Vandtårnsvej, så ville jeg finde det meget symbolsk, hvis jeg også blev første mand til at indvie det nye permanente sted. Heldigvis lod det sig gøre.Det blev så i dag kl. 10.00.Stedet er geografisk set helt rigtigt placeret: Det er i hjertet af det pulserende Østerbro.Man kommer meget nemt dertil med det offentlige, eftersom linie 1A, 3A, 14 og 15 passerer Trianglen. Her står man nemlig af, og herfra er der få minutters gang Nikitas rede. Bilister har det derimod sværere med de københavnske parkeringsregler- samt afgifter.Jeg stod således af linie 3A på bemeldte plads og nåede frem til den oplyste adresse.Her skal man igennem en lille indslusningsprocedure, der består af auditiv kontakt med Nikita/teledamen ad to omgange. Men netop dette gør, at stedet må betegnes som privat/diskret med to tykke streger under ”diskret”. Det er nøjagtigt lige så diskret som på Grundtvigsvej – kendere af sidstnævnte sted vil vide, hvad jeg mener.Jeg kom via en gård op i en opgang, der nok kunne trænge til en bøtte maling. Men velankommet til den rigtige etage – Nikitas lille rede ligger nemlig langtfra i en kælder – bliver man mødt af en dørmåtte med en for brachen særdeles træffende indskrift. Af diskretionsårsager skal jeg undlade at citere ordlyden. Lukket ind i lejligheden åbner der sig en helt ny verden. Man træder nemlig ind i noget helt nyrenoveret. Man skal næsten have solbriller på for at klare overgangen fra trappeopgangen.Den, altså lejligheden, er ikke så stor, men der er de nødvendige faciliteter.Nikita modtog mig med glade kys og var synligt stolt af at kunne byde mig velkommen i reden (ikke at forveksle med ”Reden”).Hun spurgte, om ikke jeg ”havde lyst til at se det hele”. Jo, det skal jeg love for, at jeg havde – både det ene og det andet.Lejligheden har en lille entre, som man kommer ind i. Fair nok beder Nikita den besøgende om at smide skoene. Det kan man sagtens, da gulvet er indbydende. Herefter viste hun mig et lille køkken med køleskab (!), komfur og alt nødvendigt. Så var der endnu et rum, som jeg vil kalde ”personalerummet”. Her sad Nikitas nye teledame og klarede kontakten udadtil.Det havde desværre ikke været muligt for den gamle teledame at flytte med til Østerbro. Den nye så ikke ud til at være til opera. Det kan så både være en befrielse og et afsavn.Jeg havde efterhånden vænnet mig til den gamles uddrivelsesarier, og blev de for slemme, spurgte jeg bare til hendes næste tandlægebesøg. Det havde en afdæmpende virkning.Men utrolig sød og venlig var hun bag elle gensidige drillerier.I ”personalerummet” har Nikita også fået installeret et badeværelset i form af en brusekabine. Anderledes kan det ikke være. Godt nok havde jeg fået afløb for længere tids opsparede forårsfornemmelser i rummet ved siden af, men jeg lurede på, om teledamen måske var med på et rask fællesbad? Nikita er ikke med på det. Egentlig har jeg aldrig spurgt hende om det, men det har ligget i luften, at hun bader alene.Meget ærgerligt, for det er noget, jeg sætter stor pris på. Det har bare været hovedet på sømmet de steder, hvor man praktiserede det, bl.a. på 505.Men måske den ny teledame er med på den?Nå, men nu kom jeg ind i ”hovedrummet”.Her afleverede jeg en lille indflyttergave til Nikita. Egentlig havde jeg besluttet, at den skulle være "brancherelevant", men det lykkedes mig ikke at opdrive en sådan – samtlige lokale blomsterhandlere var udgået for gummitræer! Men det blev da til en sød lille plante, som passede fint ind i det øvrige.Hovedrummet er flot og meget smagfuldt indrettet. I loftet er der stuk i kanterne og en ditto rosette i midten, helt som jeg har hørt, at ægte Østerbrolejligheder er indrettet. Alt er naturligvis nymalet, og møblement samt indretning er ny.Nikita er som jeg til den enkle, men hyggelige stil. Hovedrummet domineres naturligvis af en stor seng med bugtede spejle over. Sengen er velforsynet med pyntepuder samt et smukt arrangeret lagen beregnet til enkeltmandsbrug. I parentes bemærket hjalp jeg også Nikita efter løjerne med at skifte lagen.Ellers er rummet forsynet med to sengeborde, hvor der brænder stearinhyggelys. Ligeledes er der på væggen imellem vinduerne – selvfølgelig tilbørligt forsynet med moderne rullegardiner – anbragt en vestindisk ”Shade-lyststage” med lys i. Endvidere er der i rummet en hvid kommode, hvor skufferne gemmer diverse ”hjælpemidler”. Selvfølgelig med fyrrefadslys oven på.Alt er meget feminint indrettet og nok netop den stil, som hjemmefrasøgende mænd sætter pris på.Et af rummets klenodier er imidlertid et mere end plakatstort billede af Nikita, som er anbragt vis-a-vis fodstykket af sengen. Her ligger en smilende Nikita mod iagttageren med foldede hænder og øjnene direkte focuseret på beskueren med den hjerteformede rumpe som højeste punkt i billedet.Havde jeg nu haft mulighed for det hjemme, var min Rembrandt van Rijn over sengegærdet blevet udskiftet med dette billede. Det er fotokunst af høj klasse.Jeg vil ikke gå i detaljer, men efter længere tids Sjællandsfravær var det, som om Nikita skulle have indhentet noget. Hun var i overmåde godt humør, og vi pjattede som små børn i den indtittende forårssol, og samværet endte i mere end een strålende og intens oplevelse. Jeg må dog lige nævne en nyere ide, som Nikita har fået: Hun tager sin blå summedildo, og med et olieindsmurt kondom på kilder hun lysken i blide strøg, mens hun øger summehastigheden. Himmelsk!Det er jo blevet så moderne med selv’ere, så jeg spurgte Nikita, om vi skulle lave en selv’er sammen. Det var hun ikke så meget for, selvom jeg tilbød, at man ikke kunne se så meget af hende. Derfor er det kun blevet til vedlagte.Som jeg indledningsvis skrev, har det været en hård vinter på glædespigeniveau, men nu er foråret kommet. Også til Østerbro.Og det var værd at vente på! Velkommen til Østerbro, Nikita Darling. Redigeret 5. April, 2014 af Moderator Overskrift ændret på anmodning fra Borende X 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3549 Skrevet 3. April, 2014 Lyder alt samme fint... Meeeen var det ikke noget med at hun ikke ville skrives om?? Eller gælder der kun andre, lavere stående individer? :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. April, 2014 Lyder alt samme fint... Meeeen var det ikke noget med at hun ikke ville skrives om?? Eller gælder der kun andre, lavere stående individer? Næ, det gør det ikke. Jeg skriver sådan set heller ikke om Nikita, men om hendes nye sted og mig selv samt min oplevelse af stedet. I den udstrækning, grænserne overskrides, lader hun jo nok høre fra sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 3. April, 2014 Hehe, dette er ikke en anmeldelse af Nikita, men derimod en klinikanmeldelse - en fin beskrivelse af adgangsforhold, transport, omgivelser mv.... næsten på samme høje detaljeniveau som Rejsenetværks rejsebeskrivelser Jeg synes at det er en rigtig fin velskrevet anmeldelse! Endnu engang tak til det altid borende X, for et dejligt skriv Eneste kritikpunkt er at titlen burde have været mere konkret i forhold til hvad/hvem anmeldelsen er om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. April, 2014 Var der rampe til kørestolen ved hoveddøren ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3549 Skrevet 3. April, 2014 Hehe, dette er ikke en anmeldelse af Nikita, men derimod en klinikanmeldelse - en fin beskrivelse af adgangsforhold, transport, omgivelser mv.... næsten på samme høje detaljeniveau som Rejsenetværks rejsebeskrivelser Jeg synes at det er en rigtig fin velskrevet anmeldelse! Endnu engang tak til det altid borende X, for et dejligt skriv Eneste kritikpunkt er at titlen burde have været mere konkret i forhold til hvad/hvem anmeldelsen er om. Fint nok, jeg undredes lige et sekund. Hvad angår teksten, så må jeg indrømme at jeg kun skimtede hoved punkterne da jeg fandt ud af hvad det indlægget omhandlede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. April, 2014 Var der rampe til kørestolen ved hoveddøren ? Nej, der var problemer alerede ude ved hovedgiteret, men heldigvis havde jeg et par plejere fra St. Kødlyst med mig. Det virkede fint, og de var helt indforstået med, at det i dag kun var mig, der havde kødlyst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 3. April, 2014 Dejligt at den søde pige er vendt tilbag til Sjælland Jeg må vist også snart forbi østerbro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. April, 2014 Nej, der var problemer alerede ude ved hovedgiteret, men heldigvis havde jeg et par plejere fra St. Kødlyst med mig. Det virkede fint, og de var helt indforstået med, at det i dag kun var mig, der havde kødlyst Det er rart med nogle flinke folk til at hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 3. April, 2014 Jamen det må jo så komme an på en prøve. Østerbro - Trianglen er jo et dejlig centralt område. I mine lidt yngre dage studerede jeg på ydre Østerbro. Fona ( nej Nikita) er vel altid et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. April, 2014 Jamen det må jo så komme an på en prøve. Østerbro - Trianglen er jo et dejlig centralt område. I mine lidt yngre dage studerede jeg på ydre Østerbro. Fona ( nej Nikita) er vel altid et besøg værd. Helt klart. Jeg kan se, at du ikke har været herinde så længe, men du kan, hvis du er interesseret, se mine øvrige anmelselser via søgefunktionen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 Borende X Flot skrevet med stor indlevelse. som altid i dine beretninger. Jeg er ganske imponeret over hvor detaljeret det er lykkedes dig at beskrive hendes nye sted. Havde det været mig, havde jeg nok kun kunne huske hvilken sal stedet lå, og så ellers kun hårfarve, smil, glimt i øjnene og hvorledes "numseriet" tog sig ud i forskellige stillinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 4. April, 2014 God beretning, havde godt gættet det var dig pga. af overskriftning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 4. April, 2014 Helt klart. Jeg kan se, at du ikke har været herinde så længe, men du kan, hvis du er interesseret, se mine øvrige anmelselser via søgefunktionen Tak for henvisning. Helt grøn i toppen er jeg nu ikke. Jeg har læst med herinde siden EG hed Hedomax.dk. Først for et par måneder siden blev jeg indrulleret i sitet som aktiv medlem. Det skinner igennem alle dine skriblerier om bemeldte skønjomfru (!!!!!!!!!!), at du der har fundet din soulmate. Pas nu på jeg ikke overgår dig på et tidspunkt!!!???. God weekend herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 5. April, 2014 Titlen/overskriften på denne tråd er d.d. ændret fra "Forår på Østerbro" til "Forår hos Nikita på Østerbro" Min tidligere kritik ang. titlen/overskriften er hermed trukket tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4141 Skrevet 5. April, 2014 [quote name="Krølle Bølle" post="147047" timestamp=" Det skinner igennem alle dine skriblerier om bemeldte skønjomfru (!!!!!!!!!!), Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 5. April, 2014 Hvor længe kan en glædespige være jomfru? Som en god gammel reklame sagde: Hvornår smager en Tuborg bedst? Svar: Hver gang. En Skønjomfru er da jomfru til hun selv mener noget andet. En glædespige må vel være jomfruelig hver time, hver dag, hver uge, hvert år. Jeg synes det må være lidt underligt at blive kaldt gammel-jomfru, gammel kone eller andet. For mig er alle glædespiger dejlige skønjomfruer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2631 Skrevet 5. April, 2014 Helt klart. Jeg kan se, at du ikke har været herinde så længe, men du kan, hvis du er interesseret, se mine øvrige anmelselser via søgefunktionen Næææh men den kære Krølle Bølle har da optrådt på Venuslogen Så han behøver vist ikke yderligere manuduktion til dejlige Nikita Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. April, 2014 Næææh men den kære Krølle Bølle har da optrådt på Venuslogen Så han behøver vist ikke yderligere manuduktion til dejlige Nikita Mvh Jamen dog. Sikken visdom at have. Men du tager nu gruelig fejl. Jeg har IKKE optrådt på Venuslogen. Vil du venligst bevise det!! TAK. IKKE mig, en anden på VL har MÅSKE haft samme nick. Det beretter IKKE til at komme med slige udtalelser. BEVIS DET ELLER UNDSKYLD. Jeg har ALDRIG besøgt Nikita. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. April, 2014 Næææh men den kære Krølle Bølle har da optrådt på Venuslogen Så han behøver vist ikke yderligere manuduktion til dejlige Nikita Mvh Har lige efter bedste fattige evner været inde på Venuslogen. Jeg har IKKE kunnet finde et nick som mit. Så bevis det eller du er fuld af løgn. I så fald vil jeg indberette dig til Førerbunkeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2631 Skrevet 6. April, 2014 Jamen dog. Sikken visdom at have. Men du tager nu gruelig fejl. Jeg har IKKE optrådt på Venuslogen. Vil du venligst bevise det!! TAK. IKKE mig, en anden på VL har MÅSKE haft samme nick. Det beretter IKKE til at komme med slige udtalelser. BEVIS DET ELLER UNDSKYLD. Jeg har ALDRIG besøgt Nikita. Kære Krølle Bølle: Du har på et tidspunkt brugt Krølle Bølle fra Bornholm som avatar. Tidligere end du begyndte her på EG, var der en Bølle på Venuslogen, som også brugte Krølle Bølle som avatar. Da rigtig mange tidligere VL skribenter, nu er overgået til EG, var tanken jo ganske nærliggende. At du aldrig har besøgt Nikita er en stor fejl, for så er du gået glip at en dejlig oplevelse. Med venlig hilsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. April, 2014 Kære Krølle Bølle: Du har på et tidspunkt brugt Krølle Bølle fra Bornholm som avatar. Tidligere end du begyndte her på EG, var der en Bølle på Venuslogen, som også brugte Krølle Bølle som avatar. Da rigtig mange tidligere VL skribenter, nu er overgået til EG, var tanken jo ganske nærliggende. At du aldrig har besøgt Nikita er en stor fejl, for så er du gået glip at en dejlig oplevelse. Med venlig hilsen Har jeg på et tidspunkt brugt Krøllel Bølle fra Bornholm som avatar. NEJ - NEJ - NEJ - det er ikke mig. Nu må du stoppe med mere pladder. Har selv set for lidt siden Bølle på Venuslogen. Vedkommende er mig aldeles ubekendt. Har vedkommende brugt Krølle Bølle som avartar vedkommer ikke mit nick her på EG. Har aldrig haft og vil heller ikke have en profil på Venuslogen. Du har stadig IKKE undskyldt. Mener du, at alle der kalder sig Benjamin så er dig!!!???. Nej vel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 6. April, 2014 Forår hos Nikita på Østerbro er overskriften på denne streng, så klap i og gå PM eller I bliver anmeldt til bunkeren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. April, 2014 Forår hos Nikita på Østerbro er overskriften på denne streng, så klap i og gå PM eller I bliver anmeldt til bunkeren. Javel forstået Roger over skifter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. April, 2014 Har lige efter bedste fattige evner været inde på Venuslogen. Jeg har IKKE kunnet finde et nick som mit. Så bevis det eller du er fuld af løgn. I så fald vil jeg indberette dig til Førerbunkeren Jeg synes du skal indberette det, før denne ANMELDELSES streng bliver afsporet. Det ville sgu være synd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg