Guest 1K1969 Skrevet 11. Juni Den er egentlig møntet till begge køn! Der er jo blevet skrevet en del omkring mænds intim barbering herinde. Så nu blev jeg endnu en gang nysgerig på hvordan det forholder mig med jer skønne quinder Jeg synes jeg ser er flertal der har nul hår mellem benene! Er det bare tidens tand eller fordi partneren synes det giver mere ? Hvad vælger i piger ? og hvad foretrækker i drenge ? Personligt synes jeg en brazil bikini shaving "sparker" mere i mit lystcenter! but again det er jo individuelt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mis-kath 16 Skrevet 11. Juni (edited) Jeg er helt glat og fin .. Hvad angår mænd er trimning / glat bedre end meget behåring .. nok mest fordi arbejdet kan ende med det kilder i næsen ... Redigeret 11. Juni af Mis-kath 3 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 282 Skrevet 11. Juni Jeg har hår, altså en fin trekant. jeg syntes det er pænere end en masse røde knopper på mig selv. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 565 Skrevet 11. Juni (edited) For mg er det mest sexet hvis kvinden har en stribe eller lille trekant kortklippet hår ovenfor sin mis. Missen, ved siden af missen, og lavere skal være glatbarberet. Ses desværre ikke alt for tit derude. De fleste er helt glatbarberede, nok fordi alle andre er det og så tror de at det er mest sexet. Er det sikkert for mange. De helt glatte mis er tit smukke, dog synes jeg en glat mis en gang i mellem kan se ud som en glatbarberet grillkylling. Kun en gang i mellem. Har nok at gøre med form og fylde, der nogen gang rammer lidt uheldigt. Som sagt, I mine øjne er det mest smukt og sexet hvis der er en lille smule velplejet hår ovenfor missen. Redigeret 11. Juni af Rushton 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vogteren 26 Skrevet 11. Juni [email protected] skrev, for 1 time siden: Jeg har hår, altså en fin trekant. jeg syntes det er pænere end en masse røde knopper på mig selv. Den er dejlig og eftertragtet uanset hvordan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterJensen007 37 Skrevet 11. Juni Jeg tror mange GP'ere vælger at være glatbarberede fordi det er lettest i praksis. Men jeg er helt enig med Rushton. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 102 Skrevet 11. Juni Jeg foretrækker at en kvinde er trimmet - ikke helt glat. Men som @PeterJensen007 også skriver, så er det nok noget med at det er mere praktisk bare at barbere sig helt glat. Jeg har mange gange ønsket at den gp jeg så, lod det vokse lidt, men nix, det skulle være glat for det “er det de fleste ville ha” 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 541 Skrevet 11. Juni Well I Go with what I have received compliments for. You are as smooth as a baby ! My preference is completely shaved. Which I of course reciprocate. I apologized for not having had time to properly shave at my last meeting. And she said those words: Your ass is smoother than a baby's bottom... I take that as a real compliment ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 1K1969 Skrevet 12. Juni hamder-anders skrev, for 12 timer siden: Jeg foretrækker at en kvinde er trimmet - ikke helt glat. Men som @PeterJensen007 også skriver, så er det nok noget med at det er mere praktisk bare at barbere sig helt glat. Jeg har mange gange ønsket at den gp jeg så, lod det vokse lidt, men nix, det skulle være glat for det “er det de fleste ville ha” Så hører nok heller ikke til de fleste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 1K1969 Skrevet 12. Juni (edited) Rushton skrev, for 15 timer siden: For mg er det mest sexet hvis kvinden har en stribe eller lille trekant kortklippet hår ovenfor sin mis. Missen, ved siden af missen, og lavere skal være glatbarberet. Ses desværre ikke alt for tit derude. De fleste er helt glatbarberede, nok fordi alle andre er det og så tror de at det er mest sexet. Er det sikkert for mange. De helt glatte mis er tit smukke, dog synes jeg en glat mis en gang i mellem kan se ud som en glatbarberet grillkylling. Kun en gang i mellem. Har nok at gøre med form og fylde, der nogen gang rammer lidt uheldigt. Som sagt, I mine øjne er det mest smukt og sexet hvis der er en lille smule velplejet hår ovenfor missen. @Rushton Havde egentligt aldrig tænkt på den som en grillkylling var tæt på at få kaffen galt i halsen. Redigeret 12. Juni af 1K1969 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tivolimanden 5 Skrevet 12. Juni PeterJensen007 skrev, for 17 timer siden: Jeg tror mange GP'ere vælger at være glatbarberede fordi det er lettest i praksis. Men jeg er helt enig med Rushton. Hvordan tænker du? Lettest i praksis. Hvorledes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
naturistdk 28 Skrevet 12. Juni Jeg fortrækker helt glat, og har gjort det altid. Jeg er selv helt glat, det er lækkert når to glatte er imod hinanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterJensen007 37 Skrevet 13. Juni Lettest på den måde at man ikke behøver at pleje hår som ikke er der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 13. Juni Et relateret spørgsmål: En kvinde på ca 35 år. Når hun dropper intimbarberingen i ca 6 uger, hvor meget vil håret da vokse ud? Sådan ca. Naturligvis er det individuelt forskelligt. Men Google fortalte mig, ca. 3mm pr. måned. Hvilket for mig lyder urealistisk lavt sat. Kan det virkelig være gennemsnittet? KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tivolimanden 5 Skrevet 14. Juni PeterJensen007 skrev, den 13.6.2025 at 08:38: Lettest på den måde at man ikke behøver at pleje hår som ikke er der. Pleje hvordan? Forstår stadig ik. pigerne vasker sig da mellem benene om der er hår eller ej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterJensen007 37 Skrevet 14. Juni Hej Tivolimanden, Det kan da også være du har ret. Min tanke har nok været, at hvis man eksempelvis ikke har hår på hovedet, så bruger man nok mindre tid på at vaske hår. Jeg synes du skal spørge en GP om det. Med min begrænsede viden om emnet vil jeg ikke bidrage med mere her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tivolimanden 5 Skrevet 14. Juni PeterJensen007 skrev, for 1 time siden: Hej Tivolimanden, Det kan da også være du har ret. Min tanke har nok været, at hvis man eksempelvis ikke har hår på hovedet, så bruger man nok mindre tid på at vaske hår. Jeg synes du skal spørge en GP om det. Med min begrænsede viden om emnet vil jeg ikke bidrage med mere her. Det er også helt i orden Peter vil bare høre om der var noget dybere teori bag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 1K1969 Skrevet 15. Juni 1K1969 skrev, den 12.6.2025 at 10:03: @Rushton Havde egentligt aldrig tænkt på den som en grillkylling var tæt på at få kaffen galt i halsen. Dvs. hvis der ønskes en kvinde med trekant, så rekvirere man en GP med en "halv ørn i reden" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg