Tivolimanden 5 Skrevet 10. Juni Hej folkens Jeg skal have besøgt Seduction om nogle uger, og har tjekket stedet ud på maps. Jeg er lidt forvirret omkring det. For mig ligner det blot et alm parcelhus, der på Rødovrevej. Er der en venlig sjæl der vil fortælle mig lidt om stedet i så fald. Fungerer ankomsten ligesom på PG i Hellerup og Cass dengang på Østerbro :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4624 Skrevet 10. Juni (edited) Det ligner et alm. parcelhus. Du ringer på og den venlige telefondame lukker dig ind. Du bliver vist ind i et lille venteværelse og spurgt efter dit navn og om du har en aftale. Hvis ikke bliver du præsenteret for de to dejlige frækkerter, der er tilstede. Så det ligner meget de andre steder du nævner. Det eneste, jeg savner, er lyden af stiletterne, når den udvalgte er på vej. God fornøjelse. P.S. hvem skal du besøge? Redigeret 10. Juni af Oldtimer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tivolimanden 5 Skrevet 10. Juni Oldtimer skrev, for 2 minutter siden: Det ligner et alm. parcelhus. Du ringer på og den venlige telefondame lukker dig ind. Du bliver vist ind i et lille venteværelse og spurgt efter dit og om du har en aftale. Hvis ikke bliver du præsenteret for de to dejlige frækkerter, der er tilstede. Så det ligner meget de andre steder du nævner. Det eneste, jeg savner, er lyden af stiletterne, når den udvalgte er på vej. God fornøjelse. P.S. hvem skal du besøge? Okay, så der er i og for sig ikke noget at være bekymret for. Tak for svar jeg tænker at besøge Sofia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den store stav 44 Skrevet 10. Juni Der er så mange lækre gp’er der. Kira, dina, Nirvana, Olivia + mange mange flere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1375 Skrevet 10. Juni @Oldtimer Skriver det så godt, at jeg ikke har noget at tilføje, udover at du nok skal få en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 471 Skrevet 10. Juni (edited) Tivolimanden skrev, for 35 minutter siden: Fungerer ankomsten ligesom på PG i Hellerup og Cass dengang på Østerbro Ja, men mere diskret beliggenhed - ikke så befærdet Redigeret 10. Juni af køb dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Homie 0 Skrevet 11. Juni Jeg har selv overvejet det sted. Hvem kan bedst anbefales, hvis en ung slank, naturlig smuk og indlevende kvinde er et ønske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1316 Skrevet 11. Juni Oldtimer skrev, den 10.6.2025 at 16:12: Det eneste, jeg savner, er lyden af stiletterne, når den udvalgte er på vej. Havde helt glemt det aspekt af bordel-besøg... Sikke hurtigt 'han' dog stadig kan blive stiv... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg