Hop til indhold

Seduction Girls

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens 

Jeg skal have besøgt Seduction om nogle uger, og har tjekket stedet ud på maps. 
Jeg er lidt forvirret omkring det. For mig ligner det blot et alm parcelhus, der på Rødovrevej. 
Er der en venlig sjæl der vil fortælle mig lidt om stedet i så fald. Fungerer ankomsten ligesom på PG i Hellerup og Cass dengang på Østerbro

:-)

Skrevet

Det ligner et alm. parcelhus. Du ringer på og den venlige telefondame lukker dig ind. Du bliver vist ind i et lille venteværelse og spurgt efter dit navn og om du har en aftale. Hvis ikke bliver du præsenteret for de to dejlige frækkerter, der er tilstede. 
Så det ligner meget de andre steder du nævner. Det eneste, jeg savner, er lyden af stiletterne, når den udvalgte er på vej. 
God fornøjelse. 
P.S.  hvem skal du besøge?

Redigeret af Oldtimer

Skrevet
  • Author
Oldtimer skrev, for 2 minutter siden:

Det ligner et alm. parcelhus. Du ringer på og den venlige telefondame lukker dig ind. Du bliver vist ind i et lille venteværelse og spurgt efter dit og om du har en aftale. Hvis ikke bliver du præsenteret for de to dejlige frækkerter, der er tilstede. 
Så det ligner meget de andre steder du nævner. Det eneste, jeg savner, er lyden af stiletterne, når den udvalgte er på vej. 
God fornøjelse. 
P.S.  hvem skal du besøge?

Okay, så der er i og for sig ikke noget at være bekymret for. Tak for svar

jeg tænker at besøge Sofia :)

Skrevet

@Oldtimer

Skriver det så godt, at jeg ikke har noget at tilføje, udover at du nok skal få en god oplevelse.

Skrevet
Tivolimanden skrev, for 35 minutter siden:

Fungerer ankomsten ligesom på PG i Hellerup og Cass dengang på Østerbro

Ja, men mere diskret beliggenhed - ikke så befærdet  

Redigeret af køb dansk

Skrevet

Jeg har selv overvejet det sted. Hvem kan bedst anbefales, hvis en ung slank, naturlig smuk og indlevende kvinde er et ønske?

:)

Skrevet
Oldtimer skrev, den 10.6.2025 at 16:12:

Det eneste, jeg savner, er lyden af stiletterne, når den udvalgte er på vej. 

Havde helt glemt det aspekt af bordel-besøg... :shock:
Sikke hurtigt 'han' dog stadig kan blive stiv...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.