N88 33 Skrevet tirsdag klokken 13:57 Jeg kommer lige fra Nalee på Jordbrovej, Aarhus Jeg fik først helt seriøs og virkelig god massage. På min opfordring kørte hun det hele. Hun bestemte hvad, hvor meget og hvornår. Jeg slappede bare af, og nød den temmelig hårde massage, som jeg trængte til. Det blev så til de lækreste berøringer efter cirka en halv time, og så byggede det sig bare op. hun er en smuk, frisk og meget sød pige. super lækkert og top professionelt. Jeg følte også vi havde en god kemi med det samme jeg er meget tilfreds og kan klart anbefale. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 33 Skrevet tirsdag klokken 14:35 https://thailisten.dk/listing/nalee-thai-massage/?unapproved=53&moderation-hash=a2c6f5414280b9e1fb96a1ac16452b92#comment-53 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentlemanfromdenmark@gmail 43 Skrevet onsdag klokken 20:05 N88 skrev, den 10.6.2025 at 15:57: Jeg kommer lige fra Nalee på Jordbrovej, Aarhus Jeg fik først helt seriøs og virkelig god massage. På min opfordring kørte hun det hele. Hun bestemte hvad, hvor meget og hvornår. Jeg slappede bare af, og nød den temmelig hårde massage, som jeg trængte til. Det blev så til de lækreste berøringer efter cirka en halv time, og så byggede det sig bare op. hun er en smuk, frisk og meget sød pige. super lækkert og top professionelt. Jeg følte også vi havde en god kemi med det samme jeg er meget tilfreds og kan klart anbefale. Hvad fik du (hj, bj, fp)? Var det mutter selv eller hvem leverede servicen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 33 Skrevet torsdag klokken 10:19 gentlemanfromdenmark@gmail skrev, for 14 timer siden: Hvad fik du (hj, bj, fp)? Var det mutter selv eller hvem leverede servicen? Jeg fik som sagt en virkelig god og seriøs massage som jeg trængte til. Jeg slappede helt af, uden at jeg skulle vride mig og gøre mig til. Hun checkede fra tid til anden med en blid og følsom berøring, hvad jeg havde lyst til , og om der var liv dernede. Så jeg var aldrig i tvivl og vidste hele tiden om hvor vi kunne og ville lande. Jeg sagde stort set ikke en lyd under massagen. Hun havde klart en plan for at nå endestationen. Så jeg fik til sidst det bedste hj jeg nogensinde har fået. Jeg er normalt ikke god til hj, men denne gang sad den lige i plet. Det var helt perfekt for mig. En sanselig oplevelse af de allerbedste. Vores kemi klikkede også lige med det samme. Hun var alene i butikken. En virkelig sød og naturlig smuk pige omkring de fyrre. jeg spurgte ikke til bj og fp. Det jeg oplevede var rigeligt for mig. Jeg skal snart afsted igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MuffDiver 11 Skrevet torsdag klokken 15:28 Har været der en enkelt gang, men absolut ikke sidste gang Har aldrig følt mig tømt så godt efter massage+hj. Hun følte sig hurtigt frem til under massagen, at jeg godt kunne lide anal stimulering, hvilket hun jo også er kendt for at udføre. Fik virkelig god prostata massage under hj. Der er ikke mange der kan finde ud af at udføre det så godt som hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
beundreren 26 Skrevet fredag klokken 23:14 (edited) Er det bare at svinge forbi på adressen? Der bliver nemlig ikke svaret på sms. Redigeret fredag klokken 23:14 af beundreren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 33 Skrevet for 15 timer siden beundreren skrev, for 9 timer siden: Er det bare at svinge forbi på adressen? Der bliver nemlig ikke svaret på sms. Jeg har banket på døren begge gange jeg har været der. Måske har hun lidt travlt, men jeg synes bestemt det er ventetiden værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 33 Skrevet for 14 timer siden N88 skrev, 1 time siden: Jeg har banket på døren begge gange jeg har været der. Måske har hun lidt travlt, men jeg synes bestemt det er ventetiden værd. Hvis der er optaget hos Nalee kunne du da prøve hos Jailak på Lucernevej. Det er gaden vinkelret på Jordbrovej. Der er der også mega god service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg