Hop til indhold

"Hurry or not in a hurry, That's the question"

Featured Replies

Skrevet

Når i drenge booker tid hos en de rigtig mange dejlige kvinder, hvor lang tid booker i ? ved godt det sikkert er meget individuelt. Personligt synes jeg alt under 1 time er for lidt! med fare for a blive "stennet" så kan jeg godt lide forspillet :mrgreen:

Skrevet

Jeg foretrækker også at have god tid. Dels til forspillet, som du siger, men mest for lige at “lande” og få hovedet med. Jeg er ikke lige på og hårdt typen, men respekt for dem der er :)

Skrevet

Det kommer som regel an på prisen i mit tilfælde. Hvis timeprisen med de ønskede ydelser kommer over 2000, så er det nok en halv time, og ellers så er det en time. Der vil selvfølgelig være undtagelser.

Skrevet

Never under an hour.
If I don't know the girl from before, which is very unusual.
But an hour minimum.
Otherwise 2 is my standard.
Occasionally 3.
And with one, numerous overnight. 

Skrevet

En halv er for lidt, -en hel er tit for meget, så tager gerne 45 minutter, det er osse gerne en passende pris for min økonomi :)

Skrevet

Ja vi er forskellige - men for mig sjældent mere end en halv time. Jeg kommer for den rene seksuelle kerneydelse, og vil hellere afsted lidt oftere. Hvis penge ikke var en begrænsning vil jeg tage længere tid, men nok sjældent over en time. 

Skrevet

Hvis jeg ikke kender pigen, så ofte kun 30 min. 
Kender jeg pigen så gerne 45 min. Har endnu ikke prøvet 60 min. Men jeg tror med tiden skal det afprøves. Jeg kan godt lide at have god til til at hygge. 
En gang i mellem, hvis pigens koncept er knep og skrid, så kort tid. Det kan da osse noget. Det skal jo ikke være ens hver gang. 
:P
men ja økonomien spiller da osse lidt ind på, hvor længe jeg tager. 

Redigeret af Noob2025

Skrevet

Det svinger en del.

På danske lysthuse, tager jeg oftest 30 min, på thaisteder en hel time (der skal også være tid til massagen), med ukendte P/D piger tager jeg som regel 30 min. Med et par enkelte tager jeg 60 min, vi skal både nå at kneppe og nusse og snakke og hygge. For nogle år siden tog jeg oftere 60 min end i dag, dengang kunne jeg nå at komme mere end en gang, nu trykker alderen lidt, men nydelsen er der da heldigvis stadig.

Skrevet

Hvis jeg tager mere end 30 min aftaler jeg altid sex først og massage resten af tiden. Tager jeg kun 30 min passer det normalt med den tid jeg har lyst til at være ret aktiv:P

Skrevet

Jeg tager som regel 45 minutter, så er der lidt bedre tid, og oftest synes jeg pigens service er bedre end hvis jeg kun havde taget 30 minutter.

Hvis det er ved thai med massage og sex, en time, så der er ordentlig tid til begge dele.

Skrevet

Foretrækker også en time, det giver en bedre helhedsoplevelse og der er ingen stress.

Men altså mine lomme er ikke ret dybe så derfor bliver det ofte til 30 eller 45 min, kortere tid gør jeg mig ikke i.

Lommerne er så lidt dybe at jeg stadig har måtte drosle alvorligt ned for underholdningen, det er kun blevet til ét besøg i år.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.