Ehlers3 7 Skrevet 8. Juni Jeg tog en for holdet https://annoncelight.dk/showad/427761 Lisa er en flot moden kvinde, alderen på de 45 er nok plus moms Det jeg synes rigtig godt om, er at hendes priser er faste, jeg valgte hendes B2B, med bj, det var nu mest massage og så lige kort pik i mund, ikke nogen kongeoplevelse og jeg havde spurgt til om jeg måtte slikke hende, også det var med i prisen, men igen det var lidt sådan…… tror ikke hun lige gider der, men hun masserer godt og hun hører jo ikke til i den dyre ende. Hendes steder ligger en del nord for Hobro, så du skal have bil for at besøge hende, parkering tæt på Kommer jeg igen, tror det ikke, selvom hun tilhører den gruppe kvinder jeg synes om 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A Kjeldsen 28 Skrevet 9. Juni Ehlers3 skrev, for 13 timer siden: Jeg tog en for holdet https://annoncelight.dk/showad/427761 Lisa er en flot moden kvinde, alderen på de 45 er nok plus moms Det jeg synes rigtig godt om, er at hendes priser er faste, jeg valgte hendes B2B, med bj, det var nu mest massage og så lige kort pik i mund, ikke nogen kongeoplevelse og jeg havde spurgt til om jeg måtte slikke hende, også det var med i prisen, men igen det var lidt sådan…… tror ikke hun lige gider der, men hun masserer godt og hun hører jo ikke til i den dyre ende. Hendes steder ligger en del nord for Hobro, så du skal have bil for at besøge hende, parkering tæt på Kommer jeg igen, tror det ikke, selvom hun tilhører den gruppe kvinder jeg synes om Lyder spændende. Nu skriver du Nord for Hobro, er det i en by eller er det ude på landet?? Hvor mange kilometer fra Hobro cirka?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ehlers3 7 Skrevet 9. Juni En lille by, ca 20 km nord for Hobro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A Kjeldsen 28 Skrevet 9. Juni Ehlers3 skrev, for 3 timer siden: En lille by, ca 20 km nord for Hobro Er det diskret, eller kan alle naboer kigge med når man kommer det til?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ehlers3 7 Skrevet 9. Juni Det er en lille by, tror alle ved hvad der foregår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tomgang 1 Skrevet mandag klokken 12:07 A Kjeldsen skrev, for 51 minutter siden: Er det diskret, eller kan alle naboer kigge med når man kommer det til?? Det er i en mindre by ved navn Oue og huset/ejendommen er inde i byen. Du kan godt køre rundt om bygningen og helt ind i gårdspladsen. Så er der ingen der kan se dig. både Lisa og Nicha holder til der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg