Ehlers3 18 Skrevet 8. Juni Jeg tog en for holdet https://annoncelight.dk/showad/427761 Lisa er en flot moden kvinde, alderen på de 45 er nok plus moms Det jeg synes rigtig godt om, er at hendes priser er faste, jeg valgte hendes B2B, med bj, det var nu mest massage og så lige kort pik i mund, ikke nogen kongeoplevelse og jeg havde spurgt til om jeg måtte slikke hende, også det var med i prisen, men igen det var lidt sådan…… tror ikke hun lige gider der, men hun masserer godt og hun hører jo ikke til i den dyre ende. Hendes steder ligger en del nord for Hobro, så du skal have bil for at besøge hende, parkering tæt på Kommer jeg igen, tror det ikke, selvom hun tilhører den gruppe kvinder jeg synes om 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A Kjeldsen 33 Skrevet 9. Juni Ehlers3 skrev, for 13 timer siden: Jeg tog en for holdet https://annoncelight.dk/showad/427761 Lisa er en flot moden kvinde, alderen på de 45 er nok plus moms Det jeg synes rigtig godt om, er at hendes priser er faste, jeg valgte hendes B2B, med bj, det var nu mest massage og så lige kort pik i mund, ikke nogen kongeoplevelse og jeg havde spurgt til om jeg måtte slikke hende, også det var med i prisen, men igen det var lidt sådan…… tror ikke hun lige gider der, men hun masserer godt og hun hører jo ikke til i den dyre ende. Hendes steder ligger en del nord for Hobro, så du skal have bil for at besøge hende, parkering tæt på Kommer jeg igen, tror det ikke, selvom hun tilhører den gruppe kvinder jeg synes om Lyder spændende. Nu skriver du Nord for Hobro, er det i en by eller er det ude på landet?? Hvor mange kilometer fra Hobro cirka?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ehlers3 18 Skrevet 9. Juni En lille by, ca 20 km nord for Hobro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A Kjeldsen 33 Skrevet 9. Juni Ehlers3 skrev, for 3 timer siden: En lille by, ca 20 km nord for Hobro Er det diskret, eller kan alle naboer kigge med når man kommer det til?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ehlers3 18 Skrevet 9. Juni Det er en lille by, tror alle ved hvad der foregår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tomgang 1 Skrevet 9. Juni A Kjeldsen skrev, for 51 minutter siden: Er det diskret, eller kan alle naboer kigge med når man kommer det til?? Det er i en mindre by ved navn Oue og huset/ejendommen er inde i byen. Du kan godt køre rundt om bygningen og helt ind i gårdspladsen. Så er der ingen der kan se dig. både Lisa og Nicha holder til der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 271 Skrevet 17. Juni Kan overhovedet ikke anbefale lisa som i slet ikke...alt hvad der var aftalt blev ikke holdt. Hverken tid, ydelser, priser, service Til dato den ringeste oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Proendk 3 Skrevet 24. August Vil give maxmuld ret, kan helt klart ikke anbefale Lisa som i slet ikke, havde godt læst anmelderens af hende inden jeg tog til hende, men tænkte jeg vil give hende et besøg nu når priser ikke er i den høje ende. Det som han beskriver var os det jeg har oplevet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 667 Skrevet 24. August Proendk skrev, for 2 timer siden: Vil give maxmuld ret, kan helt klart ikke anbefale Lisa som i slet ikke, havde godt læst anmelderens af hende inden jeg tog til hende, men tænkte jeg vil give hende et besøg nu når priser ikke er i den høje ende. Det som han beskriver var os det jeg har oplevet. Jeg har besøgt hende nogle gange , måske 3 eller 4, hun er slet ikke min type, megetvlille og meget tynd, hendes alder er måske mere end 45 år, og hendes engelske er meget lavt. men hun giver mig det jeg kommer efter, tungekys, og superfransk, og hendes fisse er faktisk lækket , læberne hænger lidt udenfor - jeg har en fast pris for 50 min, det kører fint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 840 Skrevet 24. August Ser hun ud som på billederne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 170 Skrevet 25. August Vendelboen skrev, for 16 timer siden: Ser hun ud som på billederne ? Slet ikke. Hvis de er af hende, er de meget gamle. Sød dame,tynd, alder i hvert fald over 50. B2b, 69, superfransk for 500, som der står i annoncen. Ok diskret sted, selv om naboerne nok ved, at det er en massageklinik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theman41 40 Skrevet 26. August Kan slet ikke relatere til de negative kommentarer har været ved hende 2 gange fuld indlevelse med masser lækker massage hun er nøgen imens meget blid og erotisk, blid lækker sex og bare lækker moden kvinde. Det tætteste jeg har været på gfe med en thai så det må handle om kemi’en der mangler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 50 Skrevet 26. August theman41 skrev, for 7 timer siden: Kan slet ikke relatere til de negative kommentarer har været ved hende 2 gange fuld indlevelse med masser lækker massage hun er nøgen imens meget blid og erotisk, blid lækker sex og bare lækker moden kvinde. Det tætteste jeg har været på gfe med en thai så det må handle om kemi’en der mangler Jeg har meget svært ved at tro på at du henviser til hende jeg besøgte. Aldrig har jeg prøvet noget så talentløst. Ja hun er såmænd ganske sød. Men når hun hverken kan det ene eller andet er det jo irrelevant. Du vælger vel heller ikke en mekaniker fordi han/hun er sød eller ser godt ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 78 Skrevet 8. Oktober Lisa er kommet med nye billeder: https://annoncelight.dk/showad/427761 I forhold til ovennævnte beskrivelser af hendes udseende, vil I så mene det er hende? På nogle af dem ser hun ret dejlig ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 170 Skrevet 8. Oktober (edited) stone69 skrev, for 5 timer siden: nye billeder: Bikinibillederne er nye i annoncen. Hun er meget tyndere og ældre. De ligner endnu mindre end dem i kjole. Tror alle er meget gamle billeder af hende, Redigeret 8. Oktober af fila 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrjohndk 1 Skrevet 8. Oktober Jeg var ikke imponeret over hendes præstation, da Jeg var forbi sommers. Og billederne er som nævnt ikke helt retvisende, men hun er tilgengæld ret billig billig:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 271 Skrevet 9. Oktober Mrjohndk skrev, for 16 timer siden: Jeg var ikke imponeret over hendes præstation, da Jeg var forbi sommers. Og billederne er som nævnt ikke helt retvisende, men hun er tilgengæld ret billig billig:-) Kan også blive for billigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg