Guest Lovingthai Skrevet fredag klokken 16:04 Hvad fanden sker der stapler. jeg kommer med et godt råd til en bruger, og afslutter med en linje med en “kæk” bemærkning, efterfulgt af en smiley, så man oven i købet kan se at det er skrevet med “et glimt i øjet” BANG, en advarsel. Så anmoder jeg om at få min bruger slettet, hvor jeg også skriver hvorfor, intet sker. Så kommer jeg med et, for mig ikke normalt indlæg, med en stikpille/lille sviner til stapler, INTET. Ja jeg er jo en vedholdende ung mand så prøver igen en lidt større stikpille, som måske kan give en rifte eller to i bagdelen på stapler, INTET. Stapler har været online flere gange siden, så jeg går ud fra at det bare er dovenskab når han ikke får min profil slettet som ønsket, og nu ovenikøbet kan gøre det med god samvittighed på grund af mine indlæg. Men jeg bliver ved ind til han får en dårlig smag i munden, så den passer til resten af hans væsen. Kom ny ind i kampen og få slettet min bruger, med den ene eller anden begrundelse. skal vi lige prøve at se om tandfeen, påskeharen, julemanden og @Administrator også kunne kigge med, størst chance for de 3 første. PS: jeg bryder mig faktisk ikke om at skrive den her slags indlæg, men er åbenbart tvunget til det, og vil blive ved til det lykkes at blive slettet eller smidt ud. PS PS: med ønske om at et par stykker får et godt grin inden det bliver slettet, og ja der er nok også et par stykker som vil syntes at jeg går for langt, til det kan jeg kun give dem ret, men man hør hvad man er nød til. Jeg kan ikke acceptere bare at logge af og så glemme det, jeg vil have min bruger slettet. TAK. Del dette indlæg Link til indlæg
KøbEnKrammer 16 Skrevet fredag klokken 17:03 @Stapler Ville nok være nemmest, hvis du lige taggede Stapler i opslaget, som omhandler Stapler. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 436 Skrevet fredag klokken 17:09 Lovingthai skrev, 1 time siden: Hvad fanden sker der stapler. Måske skulle du bare rapportere dit eget indlæg, hvis der ikke er andre, der gider 1 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 363 Skrevet fredag klokken 18:35 Ved godt, at det jeg skriver nu, er MEGET usandsynligt. Men prøver alligevel: Måske Stapler, har indset at han har lavet en fejl, efterfulgt af en overreaktion i form af en advarsel. Ja, ved godt det lyder tåbeligt …. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Nielsen 7 Skrevet fredag klokken 18:48 Admins har tabt sutten fuldstændig i forhold til hvordan der skal modereres herinde. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lovingthai Skrevet fredag klokken 19:01 køb dansk skrev, for 1 time siden: Måske skulle du bare rapportere dit eget indlæg, hvis der ikke er andre, der gider Det gjorde jeg faktisk ved den første advarsel jeg fik, jeg vidste det ig den var fortjent. Kontant skrev, for 25 minutter siden: Ved godt, at det jeg skriver nu, er MEGET usandsynligt. Men prøver alligevel: Måske Stapler, har indset at han har lavet en fejl, efterfulgt af en overreaktion i form af en advarsel. Ja, ved godt det lyder tåbeligt …. ikke mere end at julemanden, tandfeen, påskeharen og @Administrator giver sig til kende.Og skulle det være så kunne @Stapler bare skrive en besked til mig, hvis det sker så skal jeg i hvert fald sørger for at købe en lottokupon til i morgen, for så er det da min heldige dag. et par glade, sørgelige eller sure smiley så ender jeg med at vinde dagen med det mest liked opslag, som skal få min bruger slettet, det er sku helt grineren Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 111 Skrevet fredag klokken 19:04 Stapler gør det ikke kun på egen hånd. Det kan ses i den her tråd. Det er lige så sandsynligt at det er andre brugere der laver anmeldelser som der så bliver reageret på. Og derfor det kan virke meget tilfældigt. Del dette indlæg Link til indlæg
søger yt 0 Skrevet fredag klokken 19:24 Min oplevelse har også været, at han er meget hurtig med at uddele advarsler for noget, som ligger i småtingsafdelingen. Til gengæld tog det meget lang tid at få slettet min profil. Årsagen til mit exit var imidlertid en helt anden. Jeg blev truet til tavshed efter et opslag om en aldrende Domina, der nok skulle have været stoppet sin karriere. Så jeg kom frem til den konklusion, at jeg nok hellere måtte smutte. Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1372 Skrevet fredag klokken 20:49 Lovingthai skrev, for 4 timer siden: Jeg kan ikke acceptere bare at logge af og så glemme det, jeg vil have min bruger slettet. Log du bare af, gå ud og nyd det “strålende” vejr eller slap af. Ved et lille kig på din profil tænker jeg du fik din advarsel i går. Det tager hurtigt 7-14 dage at få slettet sin profil. Men er ret sikker på du nok skal få mailen om at det er gjort. Så ingen grund til at bruge al den negative energi på indlæg. 5 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lovingthai Skrevet fredag klokken 21:06 SweettieDK skrev, for 13 minutter siden: Log du bare af, gå ud og nyd det “strålende” vejr eller slap af. Ved et lille kig på din profil tænker jeg du fik din advarsel i går. Det tager hurtigt 7-14 dage at få slettet sin profil. Men er ret sikker på du nok skal få mailen om at det er gjort. Så ingen grund til at bruge al den negative energi på indlæg. Ved du hvad jeg giver dig fuldstændig ret, og ja jeg er barnlig, men også skide stædigt. Lige om et øjeblik logger jeg af og giver det en uge, ellers vender jeg “frygtelig “ tilbage. det sidste lille pip. Bryan mills har også været online, og da jeg ved at tråden er anmeldt, så er det sku lidt sjovt at han bare har ladet stapler sejle sin egen sø i det her tilfælde, hvilket tjener ham til ære. vi ses forhåbentlig ikke om en uge. Kan i have det godt fremover, og lad være med at tage livet for tungt, vi skal jo alle sammen dø. Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 4 Skrevet lørdag klokken 07:10 Guest Lovingthai skrev, for 10 timer siden: Ved du hvad jeg giver dig fuldstændig ret, og ja jeg er barnlig, men også skide stædigt. Lige om et øjeblik logger jeg af og giver det en uge, ellers vender jeg “frygtelig “ tilbage. det sidste lille pip. Bryan mills har også været online, og da jeg ved at tråden er anmeldt, så er det sku lidt sjovt at han bare har ladet stapler sejle sin egen sø i det her tilfælde, hvilket tjener ham til ære. vi ses forhåbentlig ikke om en uge. Kan i have det godt fremover, og lad være med at tage livet for tungt, vi skal jo alle sammen dø. Lyder til du tager det meget tungt faktisk... Men hvorfor ikke bare lade være med at logge ind her mere? 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1679 Skrevet lørdag klokken 10:26 Gentlemansroom skrev, for 3 timer siden: Men hvorfor ikke bare lade være med at logge ind her mere? Fordi han ville have slettet sin profil. Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 4 Skrevet lørdag klokken 10:30 Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden: Fordi han ville have slettet sin profil. Send en mail til support herinde, og så log af og la være med at logge ind igen. Done. Og så græd over noget andet i stedet... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1679 Skrevet lørdag klokken 10:32 (edited) Gentlemansroom skrev, for 2 minutter siden: Send en mail til support herinde, og så log af og la være med at logge ind igen. Done. Og så græd over noget andet i stedet... Det skal du ikke skrive til mig, eftersom det ikke er mig, der skrev det oprindelige indlæg. Og der er ingen grund til at forsøge at være nedladende. Redigeret lørdag klokken 10:32 af Landsbytossen Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 4 Skrevet lørdag klokken 10:59 Landsbytossen skrev, for 26 minutter siden: Det skal du ikke skrive til mig, eftersom det ikke er mig, der skrev det oprindelige indlæg. Og der er ingen grund til at forsøge at være nedladende. Skrev det heller til dig, at du skulle gøre det. Men som svar til dig, vedr trådstarteren. 1 Del dette indlæg Link til indlæg