MisterDaddy 11 Skrevet 5. Juni Fik ikke hendes navn, og det står ikke på profilen, men havde en rigtig god oplevelse, so here goes. Har gået noget tid med ondt i musklerne og tunge kugler, så besøgte hende tidligere i dag. Prisen var utrolig fin, bestilte en time, vi hyggede og derefter fik jeg lang og dyb massage der hvor jeg havde brug for det. Hun æltede mig grundigt, og havde egentlig regnet med det normale overfladiske massage man plejer at få, men det her var rigtig godt Sexen var glimrende, og hun var frisk på nogen lidt mere frække ting, uden at jeg skulle betale mere, hvilket altid er dejligt. Hun er lidt ældre end på billederne, men så stadig rigtig godt ud. Samt hun var engageret, venlig, frisk og fræk (kæmpe plus for mig). Dog snakker hun ikke dansk og ikke meget engelsk. Stedet var pænt, rent, diskret og nemt tilgængeligt. PS: Brysterne var skønne! Link: https://annoncelight.dk/showad/426800 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 48 Skrevet 6. Juni Hende har jeg også haft i kikkerten, vil du have noget i mod at fortælle lidt flere detaljer? Hvilke ekstra frække ting var hun med på? Kunne være man kunne blive inspireret Hvor gammel vil du gætte på hun er? Er billederne retvisende? Gætter på ægte bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 319 Skrevet 7. Juni Arbejde hun fra en etableret butik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ehlers3 7 Skrevet 8. Juni Jeg har besøgt hende flere gange, senest for et par måneder siden. Hun er en god oplevelse, hun er meget opmærksom på “dig” Hun er ikke på klinik, tror de er flere i lejligheden, som nok er indrettet og udlejes til dette formål. Jeg kan varmt anbefale hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 48 Skrevet tirsdag klokken 18:27 Ehlers3 skrev, den 8.6.2025 at 09:42: Hun er ikke på klinik, tror de er flere i lejligheden, som nok er indrettet og udlejes til dette formål. Ved du hvem der ellers er på samme sted? Og om de laver noget sammen (trekant)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg