Guest Liderligfyr Skrevet 1. April, 2014 Rumænien er et land på 21,33 millioner indbyggere. Som er storleverandør af piger til bordeller/klubber i hele Europa. Typisk er glædespigerne 20-30 år gamle. Hvis man kigger på Rumænien som helhed, er der maksimalt 2.000.000 KVINDER i alderen 20-30 år. Af disse kvinder arbejder en del som glædespiger i udlandet. Bare tag Tyskland, 400.000 glædespiger hvoraf mange er Rumænere. Og det er jo kun et land i Vesteuropa, tænk sig hvor mange Rumænske piger der arbejder i resten af landene inklusiv lille Danevang (hvor de dog ikke er så udbredte som f,eks Tyskland) Mit gæt ligger på, det formentlig er helt op til 20 % der arbejder som glædespiger i udlandet. Derudover arbejder der piger i barer og rengøring. Det må alt andet lige efterlade et kollosalt tomrum i Rumænien. Familielivet må have svære kår. Et land hvor der er et massivt overudbud af mænd på datingmarkedet. Hvad med kvindefagene kan man finde egnet arbejdskraft der. Alt andet lige må det give nogen ubalancer i samfundet, hvad siger i? nogen der har kendskab til problemmerne med dette? Naturligvis er det skønt for os Danske mænd at pigerne vælter herop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 1. April, 2014 Jeg har ikke prøvet dine påstande efter. Men absolut tankevækkende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg