MiAarhus 32 Skrevet 1. Juni Det er flere anmeldelse af Cherry herinde. Dog med links til annoncer der ikke er aktive længere. Derfor vil jeg høre, om nogen kan fortælle noget om: https://annoncelight.dk/showad/417601 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 125 Skrevet 1. Juni Har besøgt hende flere gange. Hun er større end de fleste Thai’er men med dejlige naturlige bryster og våde kys. massage også god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 662 Skrevet 1. Juni Ridderlig skrev, for 1 time siden: Har besøgt hende flere gange. Hun er større end de fleste Thai’er men med dejlige naturlige bryster og våde kys. massage også god. Er det muligt og sige mere konkret om størrelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 125 Skrevet 1. Juni Hun er nok ca 170 høj, sidst i 30’erne, lidt buttet men velskabt. Sød attitude - kysser og knepper godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 2. Juni Hmm Hen har jeg lykkeligt glemt. Alt for meget skuespil. Og for mig ikke lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pjovert2 5 Skrevet 15. Juni Det var så ikke lige den Cherry som jeg havde troede jeg havde bestilt tid ved, (jeg havde ikke fået kikket godt nok på billederne ), men billerne er vellignede og prisen yderst rimeligt. Tænkte først at det var forkert og om jeg skulle gå, men fik så et dybt kys, og kikke lidt på hendes velformet krop og tænkte at det skulle have en chance. Efter et hurtigt bad (hvor hun desværre misforstod at jeg ville have hende med), flere dybe kys og kram, fik jeg lidt massage, som efter et stykke tid blev ret nærgående. Så skulle jeg vende mig om, og så havde hun endeligt taget den smule tøj, hun mødte mig i, af. Og sikke et syn, de bryster sidder jo nærmest som på en velskabt teenager, maven rimelig flad og smukke velformet ben (ikke tynde) og en dejlig numse. Efter en del oral og kys endte det med lidt forskellige stillinger, men jeg er vist for stor til at hun ville prøve analt. Men dejlig afslutning, kys og kram hvor vi endte med at ligge sammen og nusse. Efter en time (som var gået alt for hurtigt) spurgte hun om jeg skulle have et bad før jeg skulle afsted. Lidt flere kys og kram og jeg var afsted. Dejlig dejlig besøg og sikke bryster og GFE. Skal lige finde ud af hvornår jeg kan komme forbi. Ellers enig i Ridderlig beskrivelse. Lige en krop og personlighed efter min smag. Men smag og behag er forskellig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 662 Skrevet 15. Juni Taler godt engelsk eller endda dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 125 Skrevet 15. Juni Ingen dansk men ok engelsk uden at være prangende. Men fint kropssprog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg