Hop til indhold
19517

Vil du dele din oplevelse med veet?

Recommended Posts

Veet fungerer udmærket, bruger det selv ( armhuler og overarme). Er glat ca en uge før jeg kan begynde at mærke stubbe. Vil du bruge det i skridtet kan man vist få en udgave det er mere egnet til dette område. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vil jeg gerne og VEET er udmærket,men ønsker du et være virkelig trimmet så anbefaler jeg at blive vokset. I starten er det lidt smertefuldt, men efter få gange føler du det ikke mere. Jeg bliver vokset hver 5. uge og det koster mellem 500-1000.  Det inkluderer øjenbryn, næse, øre, ryg, skuldre, bryst, intim områder og anus. Det holder ca. 6 uger og du er supersglat. klart pengene værd, hvis du kan klare smerten de første gange. Pigerne er vilde med det. Hvis du vil have adressen så send en PB.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Texmex skrev, for 7 timer siden:

Hvis du vil have adressen så send en PB.

Er det ikke et offentligt sted da........siden du ikke vil dele den her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, den 31.5.2025 at 08:29:

Er det ikke et offentligt sted da........siden du ikke vil dele den her?

Jo det er det, men jeg ved ikke om ejeren af salonen vil bryde sig om at have sit firmanavn og adresse på eroguide.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes også det fungere bedre end at barbere sjoveren og klunkerne. Har dog erfaret at tiden som det må sidde på ikke skal overskrides, da det begynder at brænde. 
Men udover det efterlader det et pænt og mere ensartet resultat end med skrapperen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...