19517 619 Skrevet 30. Maj Kan du anbefale? https://www.veet.dk/produkter/veet-men/veet-men-total-pro-normal-skin-hair-removal-cream/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tbf 1 Skrevet 30. Maj Veet fungerer udmærket, bruger det selv ( armhuler og overarme). Er glat ca en uge før jeg kan begynde at mærke stubbe. Vil du bruge det i skridtet kan man vist få en udgave det er mere egnet til dette område. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Texmex 91 Skrevet 30. Maj Det vil jeg gerne og VEET er udmærket,men ønsker du et være virkelig trimmet så anbefaler jeg at blive vokset. I starten er det lidt smertefuldt, men efter få gange føler du det ikke mere. Jeg bliver vokset hver 5. uge og det koster mellem 500-1000. Det inkluderer øjenbryn, næse, øre, ryg, skuldre, bryst, intim områder og anus. Det holder ca. 6 uger og du er supersglat. klart pengene værd, hvis du kan klare smerten de første gange. Pigerne er vilde med det. Hvis du vil have adressen så send en PB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1826 Skrevet 31. Maj Texmex skrev, for 7 timer siden: Hvis du vil have adressen så send en PB. Er det ikke et offentligt sted da........siden du ikke vil dele den her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Texmex 91 Skrevet 1. Juni Gløden skrev, den 31.5.2025 at 08:29: Er det ikke et offentligt sted da........siden du ikke vil dele den her? Jo det er det, men jeg ved ikke om ejeren af salonen vil bryde sig om at have sit firmanavn og adresse på eroguide. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 396 Skrevet 4. Juni Synes også det fungere bedre end at barbere sjoveren og klunkerne. Har dog erfaret at tiden som det må sidde på ikke skal overskrides, da det begynder at brænde. Men udover det efterlader det et pænt og mere ensartet resultat end med skrapperen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg