Hop til indhold
PeterN

Spicy Candy accepterer kun transcash betaling!

Recommended Posts

Kære alle,

ja skulle selvfølgelig have søgt hendes nympho annonce ID herinde og blevet klogere.

Fik en aftale i stand med hende i går eftermiddags, og jeg fik adresse og det hele (fint sted

på Østerbro hvor jeg har været før!

Da jeg kommer ud af fjerene for at gøre mig klar er der en besked på min whatsapp (sendt kl. 23 ca.) noget med

at betaling kun kan foregå via transcash....

Fik ikke indtrykket af at det betyder forudbetaling, men da transcash ikke er almindeligt i Danmark, valgte jeg at takke nej

og opfordrede til at det burde fremgå af hendes annonce på nympho.dk at hun kun modtager betaling på denne måde!

Så ikke en anmedelse af hendes service men hvis det for andre kan være behjælpelig information så hermed!

Håber det kan bruges ;-)

Kh PN

https://nympho.dk/n6713/2470/find-me-on-whatsapp-4591808556-or-teleguard-app-identifiant-is-7aplajrlf

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg havde købt en engangsbetaling via transcash som forberedelse til mødet, og det var gået i vasken, så havde jeg et par gode tusinde kroner på transcash som jeg nok ville have svært ved at få tilbage .......

Det er ærligt talt en efterrationalisering fra min side.....

De piger som fx kun modtager euro eller andet som ikke er dkk kan godt finde ud af at meddele det via deres annoncering----

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...